Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    De 80% mensen die zoals u en ik de regels opvolgen (uw brave burgers) zijn niet het probleem, maar bij de andere 20% geldt, als je ze een pink geeft dan nemen ze twee handen en twee benen.
    Dus met dat gepamper ( ga aub niet op reis, en als je het toch doet moet ge zeker bij terugkeer het "papierke" waarheidsgetrouw invullen) bereikt onze overheid juist het omgekeerde: een derde golf half januari zo goed als zeker en méér en méér "brave burgers" van die 80% die stilaan FOERT gaan zeggen.
    Nete, de enige overtredingen die ik HIER dagelijks zie, dat zijn 65 plussers zonder mondmasker.
    Dat zijn diegenen die zonder op reis te gaan het voor iedereen al langer verkl*ten!
    Het zijn anders de eerste klagers die zich bedreigd voelen. [emoji848]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Grappig allemaal

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Ik denk dat het op kerstavond niet echt weer wordt om gezellige rond een vuurkorf te zitten, ik denk dat er dus op veel plaatsen meer personen tegelijk in huis zullen zijn dan wat volgens de regeltjes is toegelaten.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Ik denk dat het op kerstavond niet echt weer wordt om gezellige rond een vuurkorf te zitten, ik denk dat er dus op veel plaatsen meer personen tegelijk in huis zullen zijn dan wat volgens de regeltjes is toegelaten.
          Ik denk dat ze daar ook van uitgaan bij de overheid en specifiek op 1 persoon beperken omdat ze er toch meer gaan hebben.
          Als ze zeggen dat 4 mag, dan gaan ze met 6 of 8.
          Als men één koppel uit dezelfde bubbel ontvangt dan is er in principe weinig verschil met slechts één van beiden.
          Familie kan ik alvast niet laten komen, heb er geen meer ... alles volgens de regels dus.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: Versoepeling maatregelen

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ik denk dat ze daar ook van uitgaan bij de overheid en specifiek op 1 persoon beperken omdat ze er toch meer gaan hebben.
            Als ze zeggen dat 4 mag, dan gaan ze met 6 of 8.
            Ik denk net hetzelfde, nu weten ze toch dat er stiekem een partner meekomt, maar dat valt allicht onder de ingeschatte risico-modellen.
            Maar als ze meer contacten toelaten, dan weet men automatisch dat de mensen zich daar totaal niets meer van aantrekken.
            Gezond verstand moet men soms wat bijsturen...
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • Re: Versoepeling maatregelen

              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Ik denk dat het op kerstavond niet echt weer wordt om gezellige rond een vuurkorf te zitten, ik denk dat er dus op veel plaatsen meer personen tegelijk in huis zullen zijn dan wat volgens de regeltjes is toegelaten.
              Ik denk het niet alleen Bart, ik ben er zelfs zeker van. In elk geval, bij ons is het duidelijk : mijn zoon is jarig op kerstavond en mijn schoondochter moet op dat moment werken. Hij en de twee kindjes komen. Mijn dochter, schoonzoon en ander kleinkindje, hoe jammer ik het ook vind, het zal voor een andere keer zijn.

              Let wel : waar ik woon kan ik me het gerust permitteren hoor maar ik redeneer : als ik me niet aan de regels hou waarom zou iemand anders het dan wél doen ?

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Hoe zou het zijn met die kerel die zogenaamd mondkapjes had besteld die nooit toegekomen zijn tijdens de eerste golf?
                Was "money for nothing".
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  Hoe zou het zijn met die kerel die zogenaamd mondkapjes had besteld die nooit toegekomen zijn tijdens de eerste golf?
                  Was "money for nothing".
                  Voor de eerste golf had ik 2 dozen mondkapjes besteld via Amazon.
                  De eerste doos is nooit toegekomen, de tweede doos ook niet maar die is terugbetaald geweest.
                  Gelukkig hadden we hier mondkapjes die iemand uit Nederland meegebracht heeft.
                  Vorige week heb ik nog een doos binnengekregen die ik begin juni besteld had.
                  Vandaag heb ik zoveel mondkapjes dat ik er een winkel mee kan beginnen.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    Hoe zou het zijn met die kerel die zogenaamd mondkapjes had besteld die nooit toegekomen zijn tijdens de eerste golf?
                    Was "money for nothing".
                    Die is nu golfcaddy bij Donald Trump
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      Het gezond verstand
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                        Die gaan allemaal de horeca in het buitenland steunen.
                        Hier willen ze de horeca, of wat er van overblijft, sluiten tot en met Pasen.
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                          Die gaan allemaal de horeca in het buitenland steunen.
                          Hier willen ze de horeca, of wat er van overblijft, sluiten tot en met Pasen.
                          Tja wat niet verboden is mag, volgens sommigen. En die gaan allemaal in quarantaine ( laat me lachen ). Ik ken maar een woord, besmet alles zelf betalen. Egoïsten. En er staan GEEN of zeer weinig ouderlingen bij.
                          https://ggpics.be/

                          Comment


                          • Re: Versoepeling maatregelen

                            Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                            Tja wat niet verboden is mag, volgens sommigen. En die gaan allemaal in quarantaine ( laat me lachen ). Ik ken maar een woord, besmet alles zelf betalen. Egoïsten. En er staan GEEN of zeer weinig ouderlingen bij.
                            Ik keur het ook ten stelligste af, maar het is helaas niet verboden.
                            Zolang reisbureau's het mogen aanbieden zullen er mensen vertrekken.
                            En dan te denken dat we bij Kerstmis maar 1 iemand mogen uitnodigen, vraag is hoe men hier een uitleg kan aan geven.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

                            Comment


                            • Re: Versoepeling maatregelen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                              Ik keur het ook ten stelligste af, maar het is helaas niet verboden.
                              En als de overheid dit niet wil zien, dan moeten ze dat niet in de gazet laten komen maar aan de ingang toegangsbeperking invoeren zoals bij winkels.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Versoepeling maatregelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                En als de overheid dit niet wil zien.
                                Die overheid weet absoluut van geen hout pijlen meer te maken.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X