Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ipad 3 waardeloos geworden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: ipad 3 waardeloos geworden

    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Je moet uiteraard niet het goedkoopste model nemen hé
    Maar neem een ipad pro 4G+wifi en een deftige opslagcapaciteit

    grts
    Sieg
    Jij gaat meteen van de goedkoopste naar de duurste. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: ipad 3 waardeloos geworden

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Je moet uiteraard niet het goedkoopste model nemen hé
      Maar neem een ipad pro 4G+wifi en een deftige opslagcapaciteit
      grts
      Sieg
      Ik heb er in december één gekocht zonder 4G, maar met 128Gb opslagcapaciteit en die kostte minder dan de helft van een Macbook.
      'k Zou niet weten wat ik moet aanvangen met een Ipad met 4G. Voor onderweg is er in geval van nood nog altijd een smartphone.

      Comment


      • #18
        Re: ipad 3 waardeloos geworden

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Bij een pc kan je ook tientallen jaren de nieuwste versie erop zetten, zolang de pc het maar aan kan
        Maar daar zal bij zo'n phone of tablet het probleem wel zitten, de hardware die het niet meer aankan
        In dit geval zijn het de updates van de apps die niet meer compatibel zijn met oudere versies van hardware of OS.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: ipad 3 waardeloos geworden

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Je moet uiteraard niet het goedkoopste model nemen hé
          Maar neem een ipad pro 4G+wifi en een deftige opslagcapaciteit

          grts
          Sieg
          Ik heb een iPad Pro 12.9 inch (2nd gen), Wifi model, 256Gb opslag. Heb ook een Macbook Pro 15 inch, een iMac 27 inch en een iPhone 8 Plus. Ik verwacht van geen enkel toestel dat dat 8 jaar zal meegaan...
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #20
            Re: ipad 3 waardeloos geworden

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Een Macbook Air voor 389 euro ? Waar ?
            Voor 389 EUR zal je niet veel ipad hebben. Macbook air zit rond de 1000 EUR (nieuw), een beetje ipad waar je een paar jaar mee verder kunt ook. Grote verschil is dat mijn macbook uit 2004 nog lustig draait en updates krijgt, en een ipad uit die tijd al lang gerecycleerd is...

            Comment


            • #21
              Re: ipad 3 waardeloos geworden

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Jij gaat meteen van de goedkoopste naar de duurste. [emoji6]
              Tjah als je dan toch wil vergelijken met een macbook

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #22
                Re: ipad 3 waardeloos geworden

                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                Ik heb er in december één gekocht zonder 4G, maar met 128Gb opslagcapaciteit en die kostte minder dan de helft van een Macbook.
                'k Zou niet weten wat ik moet aanvangen met een Ipad met 4G. Voor onderweg is er in geval van nood nog altijd een smartphone.
                De ene heeft die 4G nodig en de andere niet uiteraard, dat is een persoonlijke keuze hé
                Net zoals de gebruiksgemakken bij een auto die je kiest

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #23
                  Re: ipad 3 waardeloos geworden

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                  Ik heb een iPad Pro 12.9 inch (2nd gen), Wifi model, 256Gb opslag. Heb ook een Macbook Pro 15 inch, een iMac 27 inch en een iPhone 8 Plus. Ik verwacht van geen enkel toestel dat dat 8 jaar zal meegaan...
                  Proficiat ....... Rijke mensen zijn raar hé, is een gezegde dat ze hier bij ons zeggen ... al eens berekend wat die spielerei je dan kost per jaar ... (Wel officieel aankopen uiteraard)

                  Het zou makkelijk kunnen als ze willen bij de producent om die oudere generatie toestellen ook nog van nieuwe soft te voorzien, zelfde bij de apps
                  Daarentegen zal deze soft ommeduur te duur worden om aan te passen aan die oudere generatie denk ik, alé veronderstel ik ??
                  Indien er geen enkel probleem zou zijn om dit te kunnen dan is het puur om het geld te doen uiteraard en niet voor de service

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: ipad 3 waardeloos geworden

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Tjah als je dan toch wil vergelijken met een macbook

                    grts
                    Sieg
                    Ik vergelijk niets, maar het ging erom dat men voor die prijs een MacBook heeft.
                    Dan kan men ook de duurste MacBook vergelijken met de duurste iPad Pro ... daar zal ook een verschil in zitten. [emoji3526]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: ipad 3 waardeloos geworden

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Ik vergelijk niets, maar het ging erom dat men voor die prijs een MacBook heeft.
                      Dan kan men ook de duurste MacBook vergelijken met de duurste iPad Pro ... daar zal ook een verschil in zitten. [emoji3526]
                      Inderdaad dat zou je ook kunnen doen
                      Het ging er hier inderdaad over dat men voor de prijs van een ipad ook een macbook air kan kopen
                      En dat is ook zo, heb net even de prijzen bekeken en dan hoef je absoluut nog niet naar de duurste ipad te grijpen en ook niet bij de goedkoopste winkel te kijken
                      Voordeel is wel dat je bij de ipad voor die prijs ook 4G hebt

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: ipad 3 waardeloos geworden

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                        Voordeel is wel dat je bij de ipad voor die prijs ook 4G hebt

                        grts
                        Sieg
                        Leg me het voordeel eens uit van die 4G.
                        Tenzij men het abonnement van de smartphone niet mag gebruiken.
                        Zodra ik buiten bereik van de WiFi kom, dan vraagt die de data van mijn iPhone te gebruiken en dat gaat even vlot als met 4G rechtstreeks in de iPad. [emoji6]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: ipad 3 waardeloos geworden

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Leg me het voordeel eens uit van die 4G.
                          Tenzij men het abonnement van de smartphone niet mag gebruiken.
                          Zodra ik buiten bereik van de WiFi kom, dan vraagt die de data van mijn iPhone te gebruiken en dat gaat even vlot als met 4G rechtstreeks in de iPad. [emoji6]
                          Bij mij gaat het veel sneller rechtstreeks op de ipad dan eerst via de iphone
                          Kan alleen voor mezelf spreken uiteraard

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #28
                            ipad 3 waardeloos geworden

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                            Bij mij gaat het veel sneller rechtstreeks op de ipad dan eerst via de iphone
                            Kan alleen voor mezelf spreken uiteraard

                            grts
                            Sieg
                            Ge hebt wel twee simkaarten nodig en bij de meeste providers met extra kost.
                            Maar ieder maakt voor zich uit wat het nuttigste is natuurlijk. [emoji6]
                            In de zetel is een iPad toch eenvoudiger dan een MacBook.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: ipad 3 waardeloos geworden

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              In de zetel is een iPad toch eenvoudiger dan een MacBook.
                              Absoluut !
                              En ik merk van mezelf dat ik sneller de Ipad neem dan de Macbook
                              Ook voor mijn meils kijk ik niet meer op de vaste computer zelfs, behalve als iemand mij iets doormaild dat van belang is.
                              Maar eigenlijk open ik amper nog mails op de vaste computer
                              En de laptop gebruik ik amper nog voor meils, eigenlijk gebruik ik dat toestel grotendeels op vakantie om foto's op te slaan, sorteren en kleine bewerkingen te doen.
                              Maar eigenlijk kan je tegenwoordig alles ook al met de Ipad

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: ipad 3 waardeloos geworden

                                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                                Proficiat ....... Rijke mensen zijn raar hé, is een gezegde dat ze hier bij ons zeggen ... al eens berekend wat die spielerei je dan kost per jaar ... (Wel officieel aankopen uiteraard)

                                Het zou makkelijk kunnen als ze willen bij de producent om die oudere generatie toestellen ook nog van nieuwe soft te voorzien, zelfde bij de apps
                                Daarentegen zal deze soft ommeduur te duur worden om aan te passen aan die oudere generatie denk ik, alé veronderstel ik ??
                                Indien er geen enkel probleem zou zijn om dit te kunnen dan is het puur om het geld te doen uiteraard en niet voor de service

                                grts
                                Sieg
                                Nikske rijk. Ik werk al met Apple sinds 1999, lang vóór het merk hip en cool werd. Ben dus geen schaap dat de kudde volgt ; op het werk is het ook allemaal Mac want werk met Adobe Creative Suite.
                                En eigenlijk, als je nu een vergelijkbare laptop uit de Windows wereld neemt, zoals de Lenovo Thinkpad T-series, of een vergelijkbare foon zoals de Samsung Galaxy S serie, dan betaal je net evenveel, toch ?
                                En ik zie het zo : ik vind iOS en Mac OS respectievelijk beter dan Android en Windows, dus ik heb geen keuze qua hardware
                                Panasonic Lumix FZ2000

                                Comment

                                Working...
                                X