Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als je een smartphone zoekt met echt grote baterrij, en voor minder dan 300 Euro: https://www.ulefone.com/power-6.html...ampaign=normal
Heb zelf een model van 2 jaar geleden (Power 3S), mett batterij van 6000 MAh. Batterij gaat belachelijk lang mee, en toestel werkt nog altijd probleemloos.
Dat zien er wel goede toestellen uit, voorla de rugs... Hmmm eens aan denken...
Velen antwoorden hier zonder eerst mijn openingspost te lezen, jammer
Natuurlijk heb ik een telefoon of GSM of SF in de eerste plaats nodig om te bellen en gebeld te worden.
Maar aangezien ik niks hoor als mijn kleinzoon belt dan scheelt er iets aan.
Als mijn echtgenote gebeld heeft of ik naar haar kan ik niet inhaken en blijft mijn S5 online.
En ja, is dat nu een doodzonde om ook uit te kijken naar een toestel met een goede camera
En een smartphone mag hoogstens € 250 kosten.
En die Motorola g8 Power leek mij geschikt. Dus mijn vraag was of hier iemand ondervinding met dat toestel had.
Kon iemand mij een nog beter alternatief aanbevelen.
Hier momenteel een MotoG6 en Motorola one action in gebruik. Zeer tevreden van vooral ook het vrijwel "pure" Android gevoel en bijhorende regelmatige updates.
Prima fotokwaliteit voor mij, dat is natuurlijk iets heel persoonlijk.
Moest ik nu moeten veranderen van smartphone, vrijwel zeker die G8 Power ! En als eerste de Nova Launcher er op.
Ja dat was mij direct opgevallen dat Motorola uitgerust is met de laatste Android 10.x
Mijn kleinzoon zei ook dat zijn g7 heel mooie foto's nam en die heb ik kunnen beoordelen op zijn FB, direct erbij zeggen dat hij niks kent van foto bewerking.
Dus van zodra de S5 het begeeft zal het een Motorola g8 Power worden.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Dus van zodra de S5 het begeeft zal het een Motorola g8 Power worden.
Rekening mee houden dat die relatief trager zal zijn dan Samsung en GÈÈN NFC heeft.
Voor wie dus wil betalen met zijn SF of er zijn bloed suikerspiegel mee uitleest lukt dat niet.
Maar voor die prijs kan je ook niet alles willen hé.
Motorola heeft de Moto G8 Power aangekondigd. De telefoon heeft een accu van 5000mAh die volgens het bedrijf zeker twee dagen mee kan. Het Android 10-toestel heeft drie camera's aan de achterkant.
Rekening mee houden dat die relatief trager zal zijn dan Samsung en GÈÈN NFC heeft.
Voor wie dus wil betalen met zijn SF of er zijn bloed suikerspiegel mee uitleest lukt dat niet.
Maar voor die prijs kan je ook niet alles willen hé. https://tweakers.net/nieuws/163244/m...-229-euro.html
Juist Geert, voor € 230 mag je dus geen super ding verwachten en dat doe ik bewust ook niet.
Betalen met NFC heb ik nog nooit gedaan, ik betaal meestal cash of met de kaart en als dit niet kan dan is het spijtig voor die winkel.
Gelukkig heb ik ook geen suikerziekte, maar ge weet nooit.
En op Tweakers zitten er ook veel te veel techneuten, ingenieurs, uitvinders van het plat water en nog andere.
Mijn kleinzoon heeft voor zich die dure Huawei maar zoveel geld heb ik niet over om voor wat ik een SF gebruik.
Ik telefoneer naar mijn familie in Menen, Wervik, Geluwe en Kortrijk en om een woordje te slaan van drie kwartier met mijn meter (93 jaar) in Spanje.
En voor mijn onlangs gekochte Chromecast.
Raar dat ik op internet ermee zit.
Dus heel duur moet dat niet zijn hoor.
Geert, toch bedankt dat je mee denkt.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment