Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik heb Carona zei mijn buurman.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

Toen in de jaren 70 Stella de Dommels brouwerij overnam kregen we Stella in veel Café s in Nederland. De klanten bleven weg en zelfstandige cafés gingen over naar een andere brouwer, Stella moest in hun cafés noodgedwongen weer Dommels bier gaan aanbieden, ook in de supermarkten raakten ze geen flesje Stella kwijt.
    Nederlanders hielden niet van dat straffe bittere en overhopte brouwsel en gingen vooral in Noord-Brabant over naar Bavaria bier uit Lieshout, toen een kleine brouwerij die ook door slimme reclamecampagnes kon uitbreiden tot een van de grootste van Nederland

Comment

Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Toen in de jaren 70 Stella de Dommels brouwerij overnam kregen we Stella in veel Café s in Nederland. De klanten bleven weg en zelfstandige cafés gingen over naar een andere brouwer, Stella moest in hun cafés noodgedwongen weer Dommels bier gaan aanbieden, ook in de supermarkten raakten ze geen flesje Stella kwijt.
      Nederlanders hielden niet van dat straffe bittere en overhopte brouwsel en gingen vooral in Noord-Brabant over naar Bavaria bier uit Lieshout, toen een kleine brouwerij die ook door slimme reclamecampagnes kon uitbreiden tot een van de grootste van Nederland
      Wat de Nederlanders denken van Stella is hun goed recht hé.
      Duits en Oostenrijks bier vind ik dan weer fruchtensapjes.
      Maar die Bavaria amber kleurig is verdomd een heel goed biertje.
      Enkele jaren geleden stonden wij met de modelspoorclub op een tentoonstelling met een clubbaan ter ere van x aantal jaren bestaan van de trein in Nederland dacht ik, en dan zijn we die brouwerij gaan bezoeken.
      Sindsdien drink ik in Nederland geen ander bier meer.
      Trouwens, Stella Artois heb ik bijna nooit gedronken, vroeger dronk ik Rodenbach en Frans bier, allemaal bruine bieren.
      Ok, Rodenbach is precies wijn vergeleken met andere bruine bieren en dan dronk ik per gelegenheid ook wel eens een à twee en nog meer Gordon Scotch (super bierke datte).

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
      X