Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik heb Carona in huis gehaald zei mijn buurman. Doe dan wel een mondkapje op, zei ik. Nee zei hij
het wordt dan zo moeilijk om die flesjes bier leeg te drinken.
Het is inderdaad beter om er geen grappen over te maken, maar een merknaam die overeen komt met de naam van een ziekte is volgens mij geen goede reclame:
Wat kan brouwer AB InBev best doen, nu het nieuwe dodelijke coronavirus dezelfde naam draagt als het eigen paradepaardje Corona? Elke verdere connectie moet vermeden worden.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Het is inderdaad beter om er geen grappen over te maken, maar een merknaam die overeen komt met de naam van een ziekte is volgens mij geen goede reclame:
Wat kan brouwer AB InBev best doen, nu het nieuwe dodelijke coronavirus dezelfde naam draagt als het eigen paradepaardje Corona? Elke verdere connectie moet vermeden worden.
Tegenwoordig komt er veel reclame op de radio voor een verzekeringsmaatschappij die ook dezelfde naam heeft...
Ik dacht dat het biermerk er veel eerder is dan deze nieuwe griep variant. Overigens, mondkapjes dragen wat ze vooral in Azië doen schijnt volgens Europese deskundige weinig zinvol te zijn.
Ik dacht dat het biermerk er veel eerder is dan deze nieuwe griep variant. Overigens, mondkapjes dragen wat ze vooral in Azië doen schijnt volgens Europese deskundige weinig zinvol te zijn.
Het bier "Corona" bestaat inderdaad al veel langer: https://nl.wikipedia.org/wiki/Corona_(bier) (het was er in de eerste Fast and Furious film ook al bij).
Voor zover ik daar lees is het bier met weinig smaak, en de brouwerij is sinds een aantal jaren een onderdeel van AB InBev.
Ik heb het zelf nog niet gedronken, maar er zullen wel liefhebbers voor zijn (ik drink al jaren geen alcohol meer).
Is Corona dan een pilsje?
Dacht eerder “fleukeswater” zoals ze dat hier noemen. [emoji23][emoji23][emoji23]
Dak 't ni weet, drink alleen deftig bier zoals Stella Artois, en euh.......... nee geen Heineken (das afwas water) maar een Bavaria als ik in Holland ben.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ik heb Corona bier enige jaren geleden gedronken, ik meen dat het toen bij de Lidl verkocht werd en ik moet eerlijk zeggen dat de Mexicanen in navolging van Heineken er meester in waren om het Nederlandse leidingwater te imiteren.
"Fujifilm Holdings steeg met maar liefst 8,8% nadat Japanse minister van Volksgezondheid Katsunobu Kato diens
Avigan naar voor schoof voor de behandeling van het coronavirus. Fujifilm overweegt om de output van het antigriepmedicijn Avigan (favipiravir) op te trekken. Avigan werd eerder al gebruikt in de strijd tegen Ebola. "
Dak 't ni weet, drink alleen deftig bier zoals Stella Artois, en euh.......... nee geen Heineken (das afwas water) maar een Bavaria als ik in Holland ben.
Van kinds altijd van velen horen zeggen dat ze van Stella rap hoofdpijn kregen.
Ik moest daar zelf ook niet veel van hebben, maar dat was met de meeste bieren zo.
Tuborg, Carlsberg, Loburg, Jupiler en Kriek had ik iets liever, maar we spreken van zeker 30 jaar geleden en over af en toe een glaasje.
Krijg nu zelfs geen pint meer binnen.
Comment