Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...
Datum van ontvangst kan men inderdaad niet echt bepalen, tenzij aangetekend, dat klopt.
Maar zo is dat met heel veel zaken dat men moet reageren binnen een bepaalde tijd na ontvangst.
Stel dat iemand een fout maakte en u reageerde niet … dan zit u mogelijks wel met geloop nadien. [emoji6]
Ik ken iemand dat heel zijn inboedel kwijt is.
Verkeerdelijk een brief gekregen van een deurwaarder, niet op gereageerd en op een bepaalde dag kwam die thuis in een leeg huis.
Nooit een cent gezien … rechtbank oordeelde dat de fout bij hem lag door niet te reageren.
Probleem in deze tijden is dat het soms moeilijk weten is of iets echt of vals is.
Ik beweer zeker niet dat de retributie echt (met een foutje) of vals is.
U bent de enige die kan uitmaken waar die vandaan komt.
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch
Bekijk bericht
Maar zo is dat met heel veel zaken dat men moet reageren binnen een bepaalde tijd na ontvangst.
Stel dat iemand een fout maakte en u reageerde niet … dan zit u mogelijks wel met geloop nadien. [emoji6]
Ik ken iemand dat heel zijn inboedel kwijt is.
Verkeerdelijk een brief gekregen van een deurwaarder, niet op gereageerd en op een bepaalde dag kwam die thuis in een leeg huis.
Nooit een cent gezien … rechtbank oordeelde dat de fout bij hem lag door niet te reageren.
Probleem in deze tijden is dat het soms moeilijk weten is of iets echt of vals is.
Ik beweer zeker niet dat de retributie echt (met een foutje) of vals is.
U bent de enige die kan uitmaken waar die vandaan komt.
Comment