Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Brother Proximus krijgt dictator streken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Big Brother Proximus krijgt dictator streken.

    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    Wacht, begrijp ik nu goed dat Verseg in #4 eigenlijk al van in het begin gelijk had?
    En dat al de achterdochtigheid dus voor niets nodig was?
    Bizar, dat had ik niet zien aankomen....
    Echt?

    Comment


    • #62
      Re: Big Brother Proximus krijgt dictator streken.

      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      Wacht, begrijp ik nu goed dat Verseg in #4 eigenlijk al van in het begin gelijk had?
      En dat al de achterdochtigheid dus voor niets nodig was?
      Bizar, dat had ik niet zien aankomen....
      Dat zal hij nooit toegeven, er zal altijd wel een fout aan iemand anders toegewezen worden. [emoji6]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #63
        Re: Big Brother Proximus krijgt dictator streken.

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Dat zal hij nooit toegeven, er zal altijd wel een fout aan iemand anders toegewezen worden. [emoji6]
        Een aantal klanten (waaronder mezelf) wijsmaken dat Smart Wifi onmogelijk kan uitgezet worden om eens iets te testen heeft me dagen vertraging opgeleverd in de zoektocht naar de reden van zijn probleem, tot iemand op userbase uitlegde dat dat wél kon.
        Op dat ogenblik kon ik tenminste al constateren dat Smart Wifi NIET de oorzaak was. En ja, ik had dus (achteraf bekeken) verkeerdelijk het vermoeden dat een nieuwe PX toepassing wel eens de oorzaak kon zijn (wat bovendien nog werd bevestigd door de persoon van de helpdesk).
        En nu zou ik de helpdesk van PX moeten gaan ophemelen ? Ja, dag Jan. Ik heb het dus niet over de mensen die daar zitten, maar over de koepel daarboven.
        Daarom blijf ik achter de titel van dit topic staan.
        Last edited by nete; 23 februari 2020, 08:58.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #64
          Re: Big Brother Proximus krijgt dictator streken.

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Iedereen wijsmaken .../...
          Erg dat Proximus maar één klant heeft als u “iedereen” bent. [emoji6]

          En ja, ik had dus (achteraf bekeken) verkeerdelijk het vermoeden dat een nieuwe PX toepassing wel eens de oorzaak kon zijn.
          .../...
          Ik heb het dus niet over de mensen die daar zitten, maar over de koepel daarboven.
          Bij het eerste is uw besef al gekomen, ooit (hopelijk) komt het besef dat je het ook bij dat tweede fout hebt. [emoji56]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #65
            Re: Big Brother Proximus krijgt dictator streken.

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

            Bij het eerste is uw besef al gekomen, ooit (hopelijk) komt het besef dat je het ook bij dat tweede fout hebt. [emoji56]
            Dat tweede is geen besef en geen fout, dat heb ik uiteindelijk ontdekt nadat ik toch eindelijk kon testen met de Smart Wifi efkes uitgeschakeld. Wat zogezegd niet kon en vooral niet mocht, (dixit de helpdesk), en wat de enige reden was om dit topic te starten en zo'n gedrag aan de kaak te stellen. Temeer omdat het dan uiteindelijk nog leugens blijken.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #66
              Big Brother Proximus krijgt dictator streken.

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Dat tweede is geen besef en geen fout, dat heb ik uiteindelijk ontdekt nadat ik toch eindelijk kon testen met de Smart Wifi efkes uitgeschakeld. Wat zogezegd niet kon en vooral niet mocht, (dixit de helpdesk), en wat de enige reden was om dit topic te starten en zo'n gedrag aan de kaak te stellen. Temeer omdat het dan uiteindelijk nog leugens blijken.
              Het is vooral veel rond de pot draaien voor een of ander misverstand dat ontstaan is rond iets dat niets met het aangekaart probleem op die PC te maken heeft.
              Een misverstand (bij wie ook) dat je tot het uiterste wil uitbuiten.
              Er is een bekend gezegde ... je weet wel, dat met die eerste steen werpen. [emoji6]
              En ja, uw vooroordeel zit er compleet naast.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #67
                Re: Big Brother Proximus krijgt dictator streken.

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Erg dat Proximus maar één klant heeft als u “iedereen” bent. [emoji6]
                Muggenziften, maar goed, aangepast
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment

                Working...
                X