Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wacht, begrijp ik nu goed dat Verseg in #4 eigenlijk al van in het begin gelijk had?
En dat al de achterdochtigheid dus voor niets nodig was?
Bizar, dat had ik niet zien aankomen....
Wacht, begrijp ik nu goed dat Verseg in #4 eigenlijk al van in het begin gelijk had?
En dat al de achterdochtigheid dus voor niets nodig was?
Bizar, dat had ik niet zien aankomen....
Dat zal hij nooit toegeven, er zal altijd wel een fout aan iemand anders toegewezen worden. [emoji6]
Dat zal hij nooit toegeven, er zal altijd wel een fout aan iemand anders toegewezen worden. [emoji6]
Een aantal klanten (waaronder mezelf) wijsmaken dat Smart Wifi onmogelijk kan uitgezet worden om eens iets te testen heeft me dagen vertraging opgeleverd in de zoektocht naar de reden van zijn probleem, tot iemand op userbase uitlegde dat dat wél kon.
Op dat ogenblik kon ik tenminste al constateren dat Smart Wifi NIET de oorzaak was. En ja, ik had dus (achteraf bekeken) verkeerdelijk het vermoeden dat een nieuwe PX toepassing wel eens de oorzaak kon zijn (wat bovendien nog werd bevestigd door de persoon van de helpdesk).
En nu zou ik de helpdesk van PX moeten gaan ophemelen ? Ja, dag Jan. Ik heb het dus niet over de mensen die daar zitten, maar over de koepel daarboven.
Daarom blijf ik achter de titel van dit topic staan.
Erg dat Proximus maar één klant heeft als u “iedereen” bent. [emoji6]
En ja, ik had dus (achteraf bekeken) verkeerdelijk het vermoeden dat een nieuwe PX toepassing wel eens de oorzaak kon zijn.
.../...
Ik heb het dus niet over de mensen die daar zitten, maar over de koepel daarboven.
Bij het eerste is uw besef al gekomen, ooit (hopelijk) komt het besef dat je het ook bij dat tweede fout hebt. [emoji56]
Bij het eerste is uw besef al gekomen, ooit (hopelijk) komt het besef dat je het ook bij dat tweede fout hebt. [emoji56]
Dat tweede is geen besef en geen fout, dat heb ik uiteindelijk ontdekt nadat ik toch eindelijk kon testen met de Smart Wifi efkes uitgeschakeld. Wat zogezegd niet kon en vooral niet mocht, (dixit de helpdesk), en wat de enige reden was om dit topic te starten en zo'n gedrag aan de kaak te stellen. Temeer omdat het dan uiteindelijk nog leugens blijken.
Dat tweede is geen besef en geen fout, dat heb ik uiteindelijk ontdekt nadat ik toch eindelijk kon testen met de Smart Wifi efkes uitgeschakeld. Wat zogezegd niet kon en vooral niet mocht, (dixit de helpdesk), en wat de enige reden was om dit topic te starten en zo'n gedrag aan de kaak te stellen. Temeer omdat het dan uiteindelijk nog leugens blijken.
Het is vooral veel rond de pot draaien voor een of ander misverstand dat ontstaan is rond iets dat niets met het aangekaart probleem op die PC te maken heeft.
Een misverstand (bij wie ook) dat je tot het uiterste wil uitbuiten.
Er is een bekend gezegde ... je weet wel, dat met die eerste steen werpen. [emoji6]
En ja, uw vooroordeel zit er compleet naast.
Comment