Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

    Welke Regio - zie ik nergens staan ?
    mijn website : klik

    Comment


    • #17
      Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Welke Regio - zie ik nergens staan ?
      Ik denk dat TS al niets meer durft vragen na zo’n verwelkoming. [emoji6]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

        Aan buurmanBert, waarom zo van wal steken?
        Beroeps? Bij de overheid? Soit wat je ook doet van beroep moet je mijn voorstel trés au serieux nemen.

        Aan TS, als het dus +/- binnen een cirkel van 25Km sta ik klaar om die job te doen en opdat het vlot zou verlopen kunt u mij een PM sturen.
        Mijn voorwaarden kent ge, die staan hogerop vermeld.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #19
          Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Oei, ik ben strafbaar voor zwartwerk want er verscheen eens een gratis foto van mij in Shoot en er staat er ook eentje op de website van Stad Oostende en de VRT heeft er al eentje uitgezonden op TV.
          Ai ai ai ... zwarte sneeuw nu. [emoji23][emoji23][emoji23]
          ssssssssstttttt. Aan niemand zeggen of ons kat die zal geen eieren leggen ...
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #20
            Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
            ssssssssstttttt. Aan niemand zeggen of ons kat die zal geen eieren leggen ...
            Oei, dan weer kosten om naar een officiële dierenarts te gaan. [emoji6]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Oei, dan weer kosten om naar een officiële dierenarts te gaan. [emoji6]
              Spijtig, waarom kosten ? Kan diene gast een keer geen vriendendienstje doen ?

              Terug naar topicstarter. Als het in de nabijheid is wil ik met alle plezier en brede glimlach wat oefeningen komen doen qua fotografie. Ik doe dit gratis maar ik wil dan ook geen leergeld betalen hé.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #22
                Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

                Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                ja wadde, tof topic.
                Spijtig dat het niet in de buurt is voor mij, anders had ik het graag gedaan (ook al is portret niet echt mijn dada)
                Hoe weet je dat het niet in uw buurt is? Ik vraag me nog altijd af in welke omgeving het is.
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • #23
                  Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                  Hoe weet je dat het niet in uw buurt is? Ik vraag me nog altijd af in welke omgeving het is.
                  Ik ook.
                  Muziekliefhebber en hobbyfotograaf zijnde wil ik dit met plezier doen, wat sommige kniesoren daar ook van vinden.
                  Maar ik wil daarvoor geen >50 km rijden.
                  Dus (voor ik meen de derde keer): WAAR IS HET TE DOEN?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

                    Doe zo voort jongens (en meisjes)... Kan je binnenkort een shooting day organiseren.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

                      Off topic: TS heeft een vraag maar doet 3 dagen lang geen moeite om naar reacties te komen kijken.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #26
                        Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                        Hoe weet je dat het niet in uw buurt is? Ik vraag me nog altijd af in welke omgeving het is.
                        Ik dacht dat het aan de kust was. Maar ik denk dat ik mislezen heb.

                        Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
                        BD0497BE : Nikon body + glas
                        www.RudyVerrijt.info

                        Comment


                        • #27
                          Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

                          misschien heeft hij de vraag op meerder fora of site's gezet en heeft hij al voldoende reactie gehad. Of een drukke week met optredens :-)
                          Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

                            Het ging me ook vooral als een reactie op sommige belachelijke opmerkingen in hef begin van deze thread

                            Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
                            BD0497BE : Nikon body + glas
                            www.RudyVerrijt.info

                            Comment


                            • #29
                              Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

                              De persoon heeft zich speciaal voor zijn verzoek bij BD aangemeld en wel erg anoniem. En natuurlijk heeft iedereen het recht om gratis diensten te vragen of daar iemand op ingaat is een tweede. Maar of zijn vraag echt serieus is betwijfel ik want anders zeg deze persoon hoe met met hem in contact te komen en te vertellen wie wij (het muziekclubje) zijn. Hij heeft niets meer van zich laten horen en dat is niet netjes.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                                De persoon heeft zich speciaal voor zijn verzoek bij BD aangemeld en wel erg anoniem. En natuurlijk heeft iedereen het recht om gratis diensten te vragen of daar iemand op ingaat is een tweede. Maar of zijn vraag echt serieus is betwijfel ik want anders zeg deze persoon hoe met met hem in contact te komen en te vertellen wie wij (het muziekclubje) zijn. Hij heeft niets meer van zich laten horen en dat is niet netjes.
                                Of de oproep nu echt serieus was of wat zever in pakskes, dat kunnen we met zo weinig info niet opmaken.
                                In het tweede geval triestig dat iemand zich daarmee zou bezighouden.

                                Hij werd natuurlijk ook snel met de grond gelijk gemaakt omdat hij die vraag durfde stellen.
                                Men zou voor minder niet meer reageren. [emoji6]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X