Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?
Re: Oproep - wil iemand gratis onze jazz muzikanten op repetitie fotograferen?
Aan buurmanBert, waarom zo van wal steken?
Beroeps? Bij de overheid? Soit wat je ook doet van beroep moet je mijn voorstel trés au serieux nemen.
Aan TS, als het dus +/- binnen een cirkel van 25Km sta ik klaar om die job te doen en opdat het vlot zou verlopen kunt u mij een PM sturen.
Mijn voorwaarden kent ge, die staan hogerop vermeld.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Oei, ik ben strafbaar voor zwartwerk want er verscheen eens een gratis foto van mij in Shoot en er staat er ook eentje op de website van Stad Oostende en de VRT heeft er al eentje uitgezonden op TV.
Ai ai ai ... zwarte sneeuw nu. [emoji23][emoji23][emoji23]
ssssssssstttttt. Aan niemand zeggen of ons kat die zal geen eieren leggen ...
Oei, dan weer kosten om naar een officiële dierenarts te gaan. [emoji6]
Spijtig, waarom kosten ? Kan diene gast een keer geen vriendendienstje doen ?
Terug naar topicstarter. Als het in de nabijheid is wil ik met alle plezier en brede glimlach wat oefeningen komen doen qua fotografie. Ik doe dit gratis maar ik wil dan ook geen leergeld betalen hé.
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
Hoe weet je dat het niet in uw buurt is? Ik vraag me nog altijd af in welke omgeving het is.
Ik ook.
Muziekliefhebber en hobbyfotograaf zijnde wil ik dit met plezier doen, wat sommige kniesoren daar ook van vinden.
Maar ik wil daarvoor geen >50 km rijden.
Dus (voor ik meen de derde keer): WAAR IS HET TE DOEN?
De persoon heeft zich speciaal voor zijn verzoek bij BD aangemeld en wel erg anoniem. En natuurlijk heeft iedereen het recht om gratis diensten te vragen of daar iemand op ingaat is een tweede. Maar of zijn vraag echt serieus is betwijfel ik want anders zeg deze persoon hoe met met hem in contact te komen en te vertellen wie wij (het muziekclubje) zijn. Hij heeft niets meer van zich laten horen en dat is niet netjes.
De persoon heeft zich speciaal voor zijn verzoek bij BD aangemeld en wel erg anoniem. En natuurlijk heeft iedereen het recht om gratis diensten te vragen of daar iemand op ingaat is een tweede. Maar of zijn vraag echt serieus is betwijfel ik want anders zeg deze persoon hoe met met hem in contact te komen en te vertellen wie wij (het muziekclubje) zijn. Hij heeft niets meer van zich laten horen en dat is niet netjes.
Of de oproep nu echt serieus was of wat zever in pakskes, dat kunnen we met zo weinig info niet opmaken.
In het tweede geval triestig dat iemand zich daarmee zou bezighouden.
Hij werd natuurlijk ook snel met de grond gelijk gemaakt omdat hij die vraag durfde stellen.
Men zou voor minder niet meer reageren. [emoji6]
Comment