Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Computer gehackt?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Computer gehackt?

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Nee hoor, ik verwarde geen twee zaken, ik log al jaren in met mijn MS account daar ben ik heel zeker van.
    Dan zou je toch nog online in je account moeten geraken want dat staat los van uw PC ... al log je ermee in. [emoji6]
    Of twee problemen?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Computer gehackt?

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Dan zou je toch nog online in je account moeten geraken want dat staat los van uw PC ... al log je ermee in. [emoji6]
      Of twee problemen?
      Hoeveel problemen dat ik in totaal had kan ik niet juist zeggen.
      Ik heb meer dan 10 keer geprobeerd mijn account weer te activeren maar dat lukte niet.
      Een nieuw account aanmaken ging dan weer wel maar daar was ik niks meer.
      Op de mail van Jaja ging er bij mij een lichtje op, ik had 12 updates gekregen voor Office 2010 een programma dat binnenkort niet meer ondersteund zal worden nota bene.
      Ik kon al gedeeltelijk het een en ander vinden.
      Maar (bijna) alles kwam weer in orde nadat ik die link gekregen had.
      Mijn favorieten in de balk van Edge ben ik kwijt, al mijn paswoorden foetsie, outlook niks meer van te zien, maar het ergste was dat mijn onlangs aangekochte programma On 1 PhotoRAW 2020 was totaal verdwenen zelfs mijn serienummer foetsie.
      Nu is bijna alles weer in orde want plots werkte mijn outlook weer nadat ik de adressen had ingevuld, vandaag zijn daar plots mijn concepten vanzelf bijgekomen.
      On 1 heb ik ook terug door gewoon te downloaden, moest zelfs geen serienummer ingeven.
      Al wat ik kwijt ben zijn mijn favorieten in de balk (verdomd niet leuk hé) en al mijn paswoorden. Dus nog een beetje werk.
      Snap nog altijd niet hoe stom MS is geweest want ik bijlange niet alleen met die identieke problemen.
      Dat doet maar dom hoor want ineens kreeg ik bij het uit zijn slaap halen van de pc die updates, dat start hij terug op en alles is basic, ik was natuurlijk in paniek want er staan voor een hoop geld aan programma's op die Pc.
      En van Microsoft hoor je niks hé, dat vind ik super flauw van hen..

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Vreemd ... toch allemaal .. ik heb ondertussen "stokoude" hardware (mobo + cpu 2015, en alle andere HW uit 2010, buiten de SSD) en ik heb nooit noemenswaardige problemen bij updates van W10 (of van alle vorige Windows for that matter) de enige keren dat het toch fout gaat is met een krakkemikkige KB waar MS dan snel snel een patch voor uitbrengt. De KB in kwestie even de nek omwringen (uninstall) en het leed is geleden. Ik heb dus wel vragen bij systemen waar de eigenaar schijnbaar van de ene put in de andere valt

Comment

Rare zaken in mijn Pc.
          Nu staan ineens al mijn favorieten terug in de favorietenbalk zonder dat ik iets ondernomen heb.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Hier de update kraan terug opengezet, 1909 op mijn desktop geïnstalleerd en het spoolingprobleem (dat ik 3 maand geleden had) is er niet meer.
            Bestond ook niet op mijn andere toestellen.

Let wel dat deze update toen nog niet automatisch werd uitgerold, ik had een beetje zelf gezocht, en trouwens direct kunnen terugrollen naar 1903.
            Naar mijn ervaring beheert MS deze updates zeer goed.

PS: op de laptop van mijn vrouw staat ook nog Office 2010, zopas nog beveiligingsupdates gekregen zonder één probleem.

De Edge browser gebruik ik al lang niet meer, de laatste maanden zoveel mogelijk Cliqz, veel minder last van trackers.
            Op mijn telefoon trouwens zonet Chrome erafgegooid.
            Last edited by palombian; 15 februari 2020, 12:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
              Hier de update kraan terug opengezet, 1909 op mijn desktop geïnstalleerd en het spoolingprobleem (dat ik 3 maand geleden had) is er niet meer.
              Bestond ook niet op mijn andere toestellen.

Let wel dat deze update toen nog niet automatisch werd uitgerold, ik had een beetje zelf gezocht, en trouwens direct kunnen terugrollen naar 1903.
              Naar mijn ervaring beheert MS deze updates zeer goed.

PS: op de laptop van mijn vrouw staat ook nog Office 2010, zopas nog beveiligingsupdates gekregen zonder één probleem.

De Edge browser gebruik ik al lang niet meer, de laatste maanden zoveel mogelijk Cliqz, veel minder last van trackers.
              Op mijn telefoon trouwens zonet Chrome erafgegooid.
              ZOVEEL TE BETER VOOR JE VROUW!
              Maak eens een printscreen van die updates en zet ze hier eens online.

Comment

be.hardware.info/nieuws/71029/microsoft-trekt-beveiligingsupdate-terug-belooft-te-werken-aan-betere-versie?

Comment

De bewuste KB is bij mij geïnstalleerd op 13/02 (nog op 1903) zonder issues. 2x WIN10 PRO NL + 1x WIN10.

Je kan op dit forum enkel url's posten dat vind ik nogal omslachtig.

PS: trek het je niet aan, Luc, **** happens.
                  Last edited by palombian; 17 februari 2020, 15:53.

Comment

Op 2 computers de updates nog eens geactiveerd en die zijn probleemloos verlopen. 1x Win10 pro en 1 Home (beiden UK versie)
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

Comment

Nogmaals de meesten zullen zeker geluk gehad hebben, ik was helaas slachtoffer van Billeke zijn vensters.

Comment

Ik heb hier op de PC en de laptop van mijn dochter nog steeds Office 2007 actief en correct en goed werkend....
                        Laten we hopen dat dit nog een paar jaar mee gaat. Voorlopig kan ik in 2007 nog steeds doen wat ik wens te doen. Teksten typen, verwerken ... de nodige rekenbladen openen en bewerken en de powerpoint is meer dan krachtig genoeg.
                        En jawel, windows10 versie 1909 draait op de toestellen.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                          Ik heb hier op de PC en de laptop van mijn dochter nog steeds Office 2007 actief en correct en goed werkend....
                          Laten we hopen dat dit nog een paar jaar mee gaat. Voorlopig kan ik in 2007 nog steeds doen wat ik wens te doen. Teksten typen, verwerken ... de nodige rekenbladen openen en bewerken en de powerpoint is meer dan krachtig genoeg.
                          En jawel, windows10 versie 1909 draait op de toestellen.
                          Ik gebruik hier ook nog steeds Office 2007, werkt perfect
                          Zie het niet zitten om weer eens een maandabonnement te moeten nemen om de nieuwste versie te hebben

grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                            Ik gebruik hier ook nog steeds Office 2007, werkt perfect
                            Zie het niet zitten om weer eens een maandabonnement te moeten nemen om de nieuwste versie te hebben
                            Openoffice/Libreoffice. Gratis en voor "gewoon" gebruik even goed. Ik gebruik het ook op mijn tablet (Android), handig bij gebruik van Synology Cloud zodat files van de PC ook direct op de tablet gebruikt kunnen worden.
                            bye, Maurice
                            Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              Openoffice/Libreoffice. Gratis en voor "gewoon" gebruik even goed. Ik gebruik het ook op mijn tablet (Android), handig bij gebruik van Synology Cloud zodat files van de PC ook direct op de tablet gebruikt kunnen worden.
                              Zit er Outlook in ?
                              Zelf gebruik ik enkel Outlook, Excel en Word

grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                                Zit er Outlook in ?
                                Outlook is van MS dus nee.
                                Ik gebruik ook enkel wordprocessor en spreadsheet dus OO/LO is ideaal. E-mail is Pegasus, geen outlook.
                                bye, Maurice
                                Nikon D7500

Comment

Working...
                                X