Mijn Pc staat sinds deze morgen open maar geen enkel programma was actief.
Na "Flikken Maastricht" haal ik deze uit z'n slaap en krijg ik een update.
Start de Pc na de update op met een anbdere achtergrond, zijn bijna al mijn programma's verdwenen en krijg ik een volgens melding op mijn scherm:
Ik meld mij af en start terug op en dan begint hetzelfde spelleken telkens opnieuw met dezelfde melding.
Als ik mij opnieuw poogt aan te melden en geef ik aan dat ik mijn wachtwoord ben vergeten moet ik een code aanvragen.
Als ik met deze code een nieuw paswoord aanmaak en mij dan probeer aan te melden krijg ik de melding dat dit mijn account niet is of dat ik een verkeerd wachtwoord heb gebruikt.
Ook al een volgende melding gekregen,
En nu sta ik daar, alles kwijt serienummers van programma's mails (en dat is rot want ik heb veel in "concepten" van mijn hospitalisatie.
Ben echt niet zinnens om alles opnieuw aan te kopen, heb er zelfs de centen niet voor over.
Na "Flikken Maastricht" haal ik deze uit z'n slaap en krijg ik een update.
Start de Pc na de update op met een anbdere achtergrond, zijn bijna al mijn programma's verdwenen en krijg ik een volgens melding op mijn scherm:
Er kan niet worden aangemeld bij uw account.
Dit probleem kan vaak opgelost worden door u af te melden
bij uw account en u dan opnieuw aan te melden.
Als u zich nu niet afmeldt en vervolgens bestanden of wijzigingen aanbrengt,
gaan al deze bestanden en wijzigingen verloren.
Dit probleem kan vaak opgelost worden door u af te melden
bij uw account en u dan opnieuw aan te melden.
Als u zich nu niet afmeldt en vervolgens bestanden of wijzigingen aanbrengt,
gaan al deze bestanden en wijzigingen verloren.
Als ik mij opnieuw poogt aan te melden en geef ik aan dat ik mijn wachtwoord ben vergeten moet ik een code aanvragen.
Als ik met deze code een nieuw paswoord aanmaak en mij dan probeer aan te melden krijg ik de melding dat dit mijn account niet is of dat ik een verkeerd wachtwoord heb gebruikt.
Ook al een volgende melding gekregen,
Uw beheerder of organisatie heeft diagnostische gegevensniveau ingesteld op Basis.
Ben echt niet zinnens om alles opnieuw aan te kopen, heb er zelfs de centen niet voor over.
Comment