Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

@ Geert:
    Zou dat wel doen als ik er ver'stand van gehad (heb me indertijd enkel bezig gehouden met zwakstroom).
    Denk dat ik een volledige nieuwe kast moet hangen met alles erop en eraan.
    Ik zou echt niet weten waaraan ik moet beginnen.
    Trouwens het is ons huis niet en ik weet niet of de bouwmaatschappij het zou toelaten.

@ Robert:
    Zoals Freddy zegt kan ik gerust op 16 amp blijven voor de oven.

@ Freddy:
    Ik volg uw raad wijselijk op.

Dank aan alle drie, vind ik heel tof.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Dinsdag 21/04/2020mijn pakje besteld op 29/01/2020 is eindelijk aangekomen.
      Mooie en kwaliteitsvolle digitale schuifmaat.
      Ben er uiterst tevreden mee.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Een bestelling gemaakt op 12 april is op 22 april (gisteren) geleverd (Bluetooth transmitter om een draadloze koptelefoon op mijn tv te kunnen gebruiken).

Voor een bestelling van 7 februari heb ik een "dispute" ingediend, en de status daarvan is nu "dispute finished" (geld wordt terug gestort, ik heb hetzelfde artikel ondertussen bij een andere verkoper besteld en het is op een paar dagen al verder geraakt dan bij de eerste verkoper na drie maanden, want daar bleef deze melding staan: Tracking information is temporarily unavailable).

Voor de remblokken voor mijn fiets die op 21 januari besteld waren heb ik gisteren ook een dispute ingediend, de verkoper reageerde niet op de vraag of het pakje nog zal aankomen of niet (binnen een paar dagen weet ik of het geld terug gestort wordt).
        Last edited by Black B@ndit; 23 april 2020, 18:12.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Had enkele dingen besteld op 09/04, 13/04 en 15/04. De eerste stukken zijn op 18/04 met de vlieger vertrokken. Dat van 15/04 is nu aangenomen door de luchtvaartmaatschappij. Denk dat er gewoon te weinig vluchten zijn.

Vanuit de US is het niet beter. Heb op ebay iets gekocht op 15/04 en dat is gisteren in New York aangekomen. Van Brookline naar Boston naar Jamaica (NY) en in New York.

Comment

Twee pakjes, besteld half januari, hangen sedert 12 maart ergens in de lucht volgens de tracking.

Voor een derde pakje, ook half januari besteld, heb ik een dispute geopend, dertig dagen verlenging gevraagd maar geweigerd door de winkel.
            Ali is tussen gekomen en een week later is mijn geld teruggestort, eerlijk dus.

Comment

En nu hebben ze daar allen een week verlof. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X