Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kopen bij Aliexpress duurt lang voor ze het opsturen.

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    De mijne light hier al 3 of 4 jaar en nog steeds met de "originele" batterij (CR2032) niks mis mee, werkt nog steeds zoals op dag 1 ... maar bij Al(d)i is de ene aanbieding duidelijk de andere (nieuwere) niet ...
    Ik zit reeds ruim 50 jaar in de stiel regulus dus heb ik de opkomst van de digitale schuifmaat mee gemaakt, moet de eerste nog tegen komen die gevoed wordt met cr2035 batterij.
    Altijd LR of CR44 1,55 volt alkaline batterijen, zowel in digitale schuifmaten, digitale schroefmaten, digitale meetklokken enz.

Comment

Waarom dat nu zo lang duurt? Heeft dat niet iets te maken met chinees nieuwjaar? En het gegeven dat de overheid quasi verplicht dat men zijn familie gaat bezoeken (vooral de ouders). Het is een jaarlijks terugkerend gegeven dat je dan wat langer moet wachten op je speeltjes.
      Er gaan stemmen op om in 2021 de posttarieven vanuit China op te trekken - o.a. in Duitsland. Het zou dus wel best eens kunnen dat China een stukje minder aantrekkelijk wordt (dus profiteer er van nu 't nog kan).
      Van de andere kant draaien de postmaatschappijen zware verliezen hierdoor - die wij indirect via duurdere post en pakjes mee financieren.
      Wie duurdere verzendmethodes gebruikt - koopt ook de zekerheid dat de douane u gaat taxeren als ze dat kunnen. Soms loont geduld...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Ik zit reeds ruim 50 jaar in de stiel regulus dus heb ik de opkomst van de digitale schuifmaat mee gemaakt, moet de eerste nog tegen komen die gevoed wordt met cr2035 batterij.
        Altijd LR of CR44 1,55 volt alkaline batterijen, zowel in digitale schuifmaten, digitale schroefmaten, digitale meetklokken enz.
        Ben eens gaan kijken: ik had er twee in het doosje gestoken, maar dat zijn in feite dezelfde: AG13 en AG76
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Nee nee, ook over den Aldi: digitale schuifmaat voor 10 euro.
          Maar ik heb er al eentje van de Nubo
          TS heeft het in openingspost toch niet over Aldi hoor. [emoji23]
          Ik heb er eentje van de Brico, maar dat heeft ook geen meerwaarde aan de levertijden van Ali denk ik. [emoji6]

De levertijden zijn vooral afhankelijk van de verkoper.
          Iets van 12€ was hier heel snel, iets van 35€ op een maand en iets van 75€ op 22 dagen.
          En op 12 dagen was dus het snelste en dat was iets heel goedkoop.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            TS heeft het in openingspost toch niet over Aldi hoor. [emoji23]
            Ik heb er eentje van de Brico, maar dat heeft ook geen meerwaarde aan de levertijden van Ali denk ik. [emoji6]

De levertijden zijn vooral afhankelijk van de verkoper.
            Iets van 12€ was hier heel snel, iets van 35€ op een maand en iets van 75€ op 22 dagen.
            En op 12 dagen was dus het snelste en dat was iets heel goedkoop.
            Rij jij 12 dagen tot aan den Brico ?

Comment

Tja, een paar keer wat gekocht bij Ali, normaal twee weken tot een maand levertijd. Nu heb ik 18 november 2019 een servomotor (stappenmotor) aangekocht, die is een paar dagen later op de post gedaan in China maar dat pakket ligt nu sinds 8 december ergens roerloos in België. Geen enkele tracking activiteit meer sindsdien. Binnenkort gebruikmaken van de 60-dagen garantie vrees ik. Een tweede bestelling van eind november ligt nu bij Bpost voor inklaring, dat zal me een 70 euro kosten vrees ik. Dat pakket verwacht ik wel iedere dag nu. Geen dringende bestellingen, anders kan je die best via TNT of DHL laten leveren ook al is de verzendingskost dan wel een pak hoger.
              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Rij jij 12 dagen tot aan den Brico ?
                Neen want ik heb ben betere auto dan jij. [emoji23][emoji23][emoji23]
                Vooral ook een betere poort. [emoji6]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                  Tja, een paar keer wat gekocht bij Ali, normaal twee weken tot een maand levertijd. Nu heb ik 18 november 2019 een servomotor (stappenmotor) aangekocht, die is een paar dagen later op de post gedaan in China maar dat pakket ligt nu sinds 8 december ergens roerloos in België. Geen enkele tracking activiteit meer sindsdien. Binnenkort gebruikmaken van de 60-dagen garantie vrees ik. Een tweede bestelling van eind november ligt nu bij Bpost voor inklaring, dat zal me een 70 euro kosten vrees ik. Dat pakket verwacht ik wel iedere dag nu. Geen dringende bestellingen, anders kan je die best via TNT of DHL laten leveren ook al is de verzendingskost dan wel een pak hoger.
                  En dat alles om een paar euro denken te besparen. En dan maar afwachten of het geen namaak brol is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                    En dat alles om een paar euro denken te besparen. En dan maar afwachten of het geen namaak brol is.
                    Vier servomotoren aan 150 euro/stuk goedkoper dan hier in de shops maakt wel een verschil. Zelfs met tegenslag bij de douane blijft het nog 70 euro goedkoper. Wel opletten voor namaak, idd.
                    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Neen want ik heb ben betere auto dan jij. [emoji23][emoji23][emoji23]
                      Vooral ook een betere poort. [emoji6]
                      Maar zijt ge wakker achter het stuur ? 😂 😴🤗

Comment

Maar zijt ge wakker achter het stuur ? [emoji23] [emoji42][emoji847]
                        Hedde gij wel een schouder om aan uw stuur te draaien? [emoji23]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                          kocht een afstandsbediening bij Ali die me 12 euro kost (wel geen merk) terwijl een afstandbediening voor sony alpha 7 III meer dan 60 euro kost. En ik heb ze getest en het is geen brol ... maar ja als U vindt dat 50 euro maar een paar euro's zijn...
                          nikon coolpix s9100

Comment

Hedde gij wel een schouder om aan uw stuur te draaien? [emoji23]
                            Gesture control eh

Comment

Gesture control eh
                              Met uw tong zeker? [emoji23][emoji23][emoji23]
                              Of een Chinese afstandsbediening. [emoji1]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                                OT ... Dan heb ik een primeur voor jou Ik stuur je de foto over PM

edit: ah wel ... zal voor een andere keer zijn zeker?
                                Last edited by Guest41; 5 februari 2020, 16:14.

Comment

Working...
                                X