Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Troubles met Telenet Box

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Troubles met Telenet Box

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Over een paar dagen wil je hem niet meer kwijt Luc, volgende keer meteen handelen met het afhaalpunt.
    Je hebt groot gelijk Geert, ik had dat sofort moeten doen.
    Maar ik heb eens een malheur gehad met een digicorder en toen moest ik naar Geel.
    Daar hebben ze die uitgebreid getest voor ik een nieuwe kreeg hoor.
    Nu in de Telenet winkel in Mol niet de minste problemen en die man was zelfs heel vriendelijk en behulpzaam.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

En de miserie met de TV Box is herbegonnen.
      Soms geraak ik op Netflix soms niet.
      Enige eigen oplossing TV Box naar fabrieksinstellingen terug zetten.
      Soms heb ik dan Netflix soms moet ik een tweede poging doen.
      Als ik dan Netflix beet heb dan mag ik weer inloggen en mijn password invullen, leuk is war anders.
      En dan dat terugspoelen begint zo nu en dan ook weer onnozel te doen.
      Kortom mogen ze van Telenet eens komen uittesten ter plaatse in plaats vanuit Mechelen, Play Sport heb ik al afgezegd en ik heb veel goesting om de rest ook op te zeggen.
      Al meer dan een jaar problemen in de wijk en ze doen er potverdorie JIKS aan.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        En de miserie met de TV Box is herbegonnen.
        Soms geraak ik op Netflix soms niet.
        Enige eigen oplossing TV Box naar fabrieksinstellingen terug zetten.
        Soms heb ik dan Netflix soms moet ik een tweede poging doen.
        Als ik dan Netflix beet heb dan mag ik weer inloggen en mijn password invullen, leuk is war anders.
        En dan dat terugspoelen begint zo nu en dan ook weer onnozel te doen.
        Kortom mogen ze van Telenet eens komen uittesten ter plaatse in plaats vanuit Mechelen, Play Sport heb ik al afgezegd en ik heb veel goesting om de rest ook op te zeggen.
        Al meer dan een jaar problemen in de wijk en ze doen er potverdorie JIKS aan.
        Al nieuwe batterijen in gezet Luc?

De ene twee dienen om je tv luid en stil te zetten dus voor de ir zender en de andere twee dienen voor de fm zender waarmee je de box bestuurd..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Al nieuwe batterijen in gezet Luc?

De ene twee dienen om je tv luid en stil te zetten dus voor de ir zender en de andere twee dienen voor de fm zender waarmee je de box bestuurd..
          Ja hoor, en veranderd niks aan de gebrekkige werking.
          Ik denk dat ik best eens een technieker laat komen.
          Testen van de snelheid zijn nochtans uitstekend, daarom versta ik niet dat ik met die problemen blijf zitten.

Comment

Testen van de snelheid zijn nochtans uitstekend, daarom versta ik niet dat ik met die problemen blijf zitten.
            Hoe is je snelheid van je internet Luc ?

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Volgens mijn bescheiden mening nog zo slecht niet:
              Eerste test:

Ping = 11
              Download = 282,75 Mbps
              Upload = 16,20 Mbps

Tweede test

Ping = 11
              Download = 286,45 Mbps
              Upload = 14,38

Comment

Dan draadloos:

Eerste test

Ping = 13
                Download = 252,70 Mbps
                Upload = 18,30

Tweede test

Ping = 12
                Download = 259,45
                upload = 9,42 Mbps

Die upload met en draadloos vind ik wel trager dan vroeger het geval was en zeker draadloos.

Met draad was het de PC van mijn vrouw.
                draadloos was het mijn PC, allebei even oud maar deze van mijn vrouw is lichtjes minder performant.

Comment

Hoe is je box met internet verbonden Luc? Toch niet met een power lan over het elektriciteitsnet hoop ik?
                  Last edited by Guest42; 30 juni 2020, 11:12.

Comment

Met internet? Via de Telenet modem zoals het op het karton staat, en enkel de meegeleverde kabels gebruikt.
                    Maar als ik de box test zou alles geschikt zijn en snel genoeg zijn en hoewel mijn TV geen 4K is is mijn verbinden daarvoor geschikt.
                    Dus alles is geschikt en toch blijf ik moeilijkheden hebben terugspoelen en dan kijken soms in blokjesbeeld (heel korte tijd +/- 10 sec.) en niet op Netflix geraken en MOETEN naar fabrieksinstellingen gaan om toch nog Netflix te kunnen ontvangen.
                    Voor mij heeft die box maar drie voordelen gebracht: ten eerste veel beter en scherper beeld, ten tweede bediening van de box met stem en die mag dan nog gelijk waar staan en ten derde de radio die super is.
                    Eén groot nadeel echter, enkel op Netfix een beetje Dolby en de rest niks!
                    Voor mij is die box een voordeel nog voor andere zaken, maar dan moet ie toch doen wat verondersteld is dat ie zou moeten doen.
                    Daarom ook mijn interesse voor IPTV want buiten de journaals kijk ik meer naar VRT NU.

Comment

Working...