Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koning voetbal...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Koning voetbal...

Inderdaad, gemotoriseerde sporten worden op de Vlaamse zenders gewoon doodgezwegen, laat staan dat men er rechtstreekse reportages over zal uitzenden. We hebben hier verschillende wereldkampioenen gehad in het motocross. F1 op VTM zelden een vermelding in het sportnieuws. Tennis is dan weer overschat. Ik heb geen probleem met voetbal of wielersport maar moet nu echt elke kermiskoers uitzenden?
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Het stoort mij bij de commerciëlen zenders dat de reclame te vaak wordt onderbroken door al hun pietluttige programma's, zoals die eindeloze nabeschouwingen van voetbalwedstrijden.

Comment

Toch wel straf ... hier staat dagelijks de TV een paar uur aan, maar op een jaar is de gewone programmatie misschien twee keer onderbroken voor voetbal.
        Echter wel tien keer per avond voor onnozele reclame.
        En over reclame reclameert bijna niemand. [emoji18]
        Als ik mocht kiezen ... liever de reclame weg dan de voetbal. [emoji6]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Het stoort mij bij de commerciëlen zenders dat de reclame te vaak wordt onderbroken door al hun pietluttige programma's, zoals die eindeloze nabeschouwingen van voetbalwedstrijden.
          Kijk eens aan, u kijkt enkel reclame dus.
          Dan bent u waarschijnlijk enig in uw soort.
          Hoeveel Belgen zouden er voetbal kijken denkt u?
          Hoeveel Belgen zouden er naar de koers denken denkt u?
          En hoe weinig Belgen kijken nu naar het tennis kijken?
          Toen we een super tafeltennisser hadden zond de VRT omzeggens niks rechtstreeks of onrechtstreeks uit want het was een Waal. Dat vond ik echt kinderachtig.
          Nu hemelen ze een doorsnee Waalse tennisser de wolken in, aja want het toernooi is in 'tStad te doen, ppppffffffffffff.

Reclame mag van mij maar het ergert mij uitermate dat ze een film of gelijk wat anders zomaar even onderbreken om een "boodschap" uit te zenden.
          Zou bij wet verboden moeten zijn!

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Nu UEFA rommel ipv The Big Bang Theory.
            Goedkoop en plat volksvermaak vs pseudo-intelligente humor. Man, man, man, ergernissen, ergernissen...
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Nu UEFA rommel ipv The Big Bang Theory.
              Goedkoop en plat volksvermaak vs pseudo-intelligente humor. Man, man, man, ergernissen, ergernissen...
              Kaneda, als je jezelf zo intelligent acht wat doe je dan nog op een dit forum?
              Kijk dan naar Discovery hun verschillende kanalen en erger je dan aan om hun, 10 x per uur, "intelligente" reclame onderbrekingen.
              En laat het voetbal met rust, er zijn ook nog minder "intelligente" EN "intelligente" mensen op deze wereld die wel graag naar dat "plat volksvermaak" kijken.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Kaneda, als je jezelf zo intelligent acht wat doe je dan nog op een dit forum?
                Kijk dan naar Discovery hun verschillende kanalen en erger je dan aan om hun, 10 x per uur, "intelligente" reclame onderbrekingen.
                En laat het voetbal met rust, er zijn ook nog minder "intelligente" EN "intelligente" mensen op deze wereld die wel graag naar dat "plat volksvermaak" kijken.
                De smileys niet opgemerkt ? Neen, waarschijnlijk.
                Was gewoon nog wat zout op de wonde aan 't strooien. Weet ook niet waar die haat voor voetbal vandaan komt...
                Alhoewel. Ik begrijp niet dat ze daar weeral de normale programmatie moeten voor wijzigen.

Gewoon één kanaal waar niets anders dan sport getoond wordt, is toch makkelijk op te lossen, he. En ze moeten niet beweren dat daar geen budget voor is want sport draait toch alleen maar om geld.
                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Kijk eens aan, u kijkt enkel reclame dus.
                  Dan bent u waarschijnlijk enig in uw soort.
                  Hoeveel Belgen zouden er voetbal kijken denkt u?
                  Hoeveel Belgen zouden er naar de koers denken denkt u?
                  En hoe weinig Belgen kijken nu naar het tennis kijken?
                  Toen we een super tafeltennisser hadden zond de VRT omzeggens niks rechtstreeks of onrechtstreeks uit want het was een Waal. Dat vond ik echt kinderachtig.
                  Nu hemelen ze een doorsnee Waalse tennisser de wolken in, aja want het toernooi is in 'tStad te doen, ppppffffffffffff.

Reclame mag van mij maar het ergert mij uitermate dat ze een film of gelijk wat anders zomaar even onderbreken om een "boodschap" uit te zenden.
                  Zou bij wet verboden moeten zijn!
                  Wanneer ik een voetbaluitzending zie geniet ik meer van de reclameborden op de achtergrond dan het slaapverwekkend gekeuvel van wat ze sport noemen.
                  Wanneer ik naar de tour kijk is mijn aandacht meer gericht op de mooie omgeving dan op dat zielloze voortkabbelende peloton die pas de laatste vijf minuten van een etappe uit hun slaap komen. Dan toch liever een reclamespot: daar zit meer actie in.

Comment

Helaas voor u zijn er nog geen zenders die continu reclame door onze keel stampen.
                    Spannende reclame, kijk eens aan, je zou een gat in de markt kunnen mee vullen.

Comment

Wanneer ik naar de tour kijk is mijn aandacht meer gericht op de mooie omgeving dan op dat zielloze voortkabbelende peloton die pas de laatste vijf minuten van een etappe uit hun slaap komen. Dan toch liever een reclamespot: daar zit meer actie in.
                      Voortkabbelend aan 45 à 50 km/uur gemiddeld, ik zie het de meeste nog niet direct doen.
                      In het Epo-tijdperk zag je al eens een zot ervan wegrijden, maar nu is dat toch even anders.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Wanneer ik een voetbaluitzending zie geniet ik meer van de reclameborden op de achtergrond dan het slaapverwekkend gekeuvel van wat ze sport noemen.
                        Net als ik
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                          Ik kijk veel minder TV dan vroeger, maar ben altijd steeds trouw op post voor Alloo bij de wegpolitie.
                          Maar gisteren moest alles blijkbaar weer wijken voor 'koning voetbal'.

Kunnen ze al die sport op TV niet betalend maken ? Ik moet toch ook betalen voor Netflix ?
                          Ik kijk ook wel graag naar Allo maar ik erger me mateloos aan zijn voortdurend gelul over " kunnen jullie het niet voor 1 keer door de vingers zien ? "
                          En zo nu en dan een voetbalmatch: laat maar komen.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                          X