Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koning voetbal...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Koning voetbal...

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Denk ik ook telkens ik als gek beschouwd word wanneer ik zeg dat ik geen interesse heb in voetbal kijken of liggen bakken op een zonovergoten strand.
    Dat is mijn punt : als je de meerderheid niet volgt, ben je een 'rare' of een 'ambetante'...
    Dus moet die "meerderheid" zich maar aanpassen aan uw standpunt/smaken? man ... ik heb ook de pest aan het eindeloze fietsgedoe op de nationale zenders en in de zon lig ik nooit maar ik ga daarom niet lopen kankeren ... bezigheidstherapie?

Comment

Koning voetbal...

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Met onze BMW’s kregen wij indertijd van de verzekering extra korting omdat er volgens hun statistieken bij particulieren minder ongevallen gebeurden met dat merk. [emoji6]
      In leasing zijn BMW en Audi ook fors vertegenwoordigd in aantal ... niet onlogisch dat er van die merken meer betrokken zijn.
      Ook zien welke job en vooral hoeveel kilometers ze doen ... heeft ook een grote impact.
      Men zou eigenlijk de cijfers per gereden kilometers moeten hebben.
      Last edited by VerSeg; 12 oktober 2019, 12:57.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Wel Kaneda gij moogt verdomme klagen zeg, voor de zeldzame keren dat ze voetbal uitgeven ben je daar direct gezet.
        Ik ben geen koers liefhebber maar gunt de liefhebbers hun plezier.
        Periodes dit jaar dat ik niet naar mijn favoriete uitzendingen kon kijken dit jaar:
        Giro: van 11/05 tot 02/06
        Tour de France: van 06/07 tot 28/07
        Vuelta: van 24/08 tot 15/09
        En dan heb ik het nog niet over de klassiekers, belangrijke koersen en koersen rondom de kerktoren.
        Een bekende Hollandse sportreporter vertelde eens op de VRT dat zij, de VRT dus, een koers met drie man rondom de kerktoren rechtstreeks op televisie uitzonden.
        En bij die grote ronden moeten zitten luisteren naar die twee gasten die elkaar telkens willen overtroeven met hun gezever en hun gelijk halen.
        Moet wel eerlijk blijven, ik kijk al jaren naar twee klassiekers met veel plezier en dat zijn de Ronde van Vlaanderen en Paris - Roubaix. Voor de rest NIKS.
        Ben wel al 51 jaar supporter van FC Club Brugge, heb Play Sport waarvoor ik Telenet rijkelijk betaal trouwens vergeet dat niet hein, en jij bent om één matchke in je wiek geschoten?
        Komaan hé man!
        Ga je nu maken dat de wielerliefhebbers straks ook al moeten betalen om naar hun geliefde sport te kunnen kijken?
        En BTW dat programma van Luc Alloo vind ik maar niks. Voilà!

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

ben ik blij dat hier in huis geen televisie is. Ik zou niet weten wanneer ik moet kijken :-))
          Wat het wijken van interessante programma'a voor sport betreft erger ik me daar ook aan. In de auto, de enige plaats waar bij mij de radio aan staat, erger ik me ook wel eens als er voetbal of andere sporten zijn maar dan kies ik gewoon een andere zender.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            Dus moet die "meerderheid" zich maar aanpassen aan uw standpunt/smaken? man ... ik heb ook de pest aan het eindeloze fietsgedoe op de nationale zenders en in de zon lig ik nooit maar ik ga daarom niet lopen kankeren ... bezigheidstherapie?
            Dat is nu echt jouw persoonlijke versie van de feiten hé man. iedere zin die begint met "dus" maakt me al behoorlijk wantrouwig...

Comment

Om nog maar te zwijgen van alle duidingsprogramma's voor en na de matchen of koersen...
              Eindeloos zitten filosoferen, allee, lullen over een bal die tegen de paal is gegaan of een ketting die afgelopen is, tegen enkele honderden euro's per uur...

Enfin, aan de reacties te zien ben ik inderdaad in de minderheid, maar dat wil niet zeggen dat ik niet eens mijn ongenoegen mag uiten.

@Verseg : ritsen is misschien niet overal verplicht, maar richting aangeven wordt door 75% van de chauffeurs ook compleet en doelbewust 'vergeten'. Plus een rij auto's op een afrit nog aan hoge snelheid voorbijvlammen en op 't laatste invoegen (waarbij ze dan plots wél hun richtingaanwijzers weten zitten), je de pas afsnijden wanneer je een rotonde verlaat, enz.
              'k Ga niet zeggen dat alle boetes even geoorloofd zijn maar soms is 't echt wel nodig.
              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

@Kaneda:
                Dan kan men ook de rollen omkeren, waarom steeds programma’s over verkeer als er zoveel het toch niet volgen en alles al zouden moeten kennen?
                Allo is niet het beste programma om het verkeersreglement te kennen en in De buurtpolitie staan ze 9/10 verkeerd geparkeerd, al is het nu al iets beter.
                Allo, De buurtpolitie, De luchtpolitie, ... altijd over het verkeer, zal ook de meeste voetballiefhebbers weinig interesseren vrees ik.

En zoals eerder al geschreven, voetbal is ook niet zo mijn ding en ik kijk ook wel liever naar Allo, maar rampzalig is het toch niet als er eens voetbal in de plaats komt?
                OK, het is achter een balleke lopen en het wegtrappen als ze het hebben ... er zijn zottere dingen in het leven. [emoji6]

En zeg nu zelf ... die match is al lang door, de volgende Allo is er al bijna, maar het mekkeren op de voetbal is nog steeds bezig. [emoji1][emoji1][emoji1]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                  Enfin, aan de reacties te zien ben ik inderdaad in de minderheid, maar dat wil niet zeggen dat ik niet eens mijn ongenoegen mag uiten.
                  Dat mag je zeker, maar op een meer gematigde manier.
                  Ik weet uit ondervinding dat op dit forum maar weinig voetballiefhebbers zijn en toch waren de reacties scherp en dat kwam door je openingspost.
                  Je hebt je zeg gedaan, ik ook nu, zand erover en samen een pint gaan pakken, voor mij een Gordon Scotch of een Bruine Leffe. ;-)

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Dat mag je zeker, maar op een meer gematigde manier.
                    Ik weet uit ondervinding dat op dit forum maar weinig voetballiefhebbers zijn en toch waren de reacties scherp en dat kwam door je openingspost.
                    Je hebt je zeg gedaan, ik ook nu, zand erover en samen een pint gaan pakken, voor mij een Gordon Scotch of een Bruine Leffe. ;-)
                    Doe mij maar een goed glas Shiraz
                    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Comme vous voulez.

Comment

Nina heeft haar beloning gekregen voor haar harde werk: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...=1778527235308
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Het zal wel een schamele sportpremie zijn maar de bonussen achteraf...............
                          Enfin ze verdient het hé, lief meisje en wat een elegantie aan die brug.
                          Ook zo zelfverzekerd van haar kunnen.
                          Nu nog in het algemeen een medaille binnenhalen zou de kers op de taart zijn.

Comment

Ik vind de aandacht voor voetbal ook fel overdreven. Ergeren doe ik mij er niet (meer) aan, genoeg andere dingen te doen. En er is Netflix. Wat me meer stoort is dat andere sporten in het verdoemhoekje zitten, meestal is het zelfs te veel om in het radionieuws iets te zeggen over de kwalificaties van de F1. Elke scheet van een voetballer is echter "breaking news". TV maakt populair, zie het tennis ten tijde van Cleisters en Henin tegen nu. Geef dezelfde coverage aan bv. curling i.p.v. voetbal en binnen de kortste keren draait alles om curling....
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              Ik vind de aandacht voor voetbal ook fel overdreven. Ergeren doe ik mij er niet (meer) aan, genoeg andere dingen te doen. En er is Netflix. Wat me meer stoort is dat andere sporten in het verdoemhoekje zitten, meestal is het zelfs te veel om in het radionieuws iets te zeggen over de kwalificaties van de F1. Elke scheet van een voetballer is echter "breaking news". TV maakt populair, zie het tennis ten tijde van Cleisters en Henin tegen nu. Geef dezelfde coverage aan bv. curling i.p.v. voetbal en binnen de kortste keren draait alles om curling....
                              Inderdaad, verleden jaar hadden wij een Belg uit Landen als wereldkampioen in de off road rally, zoals Dakar ea.Als navigator,met een Pool als piloot, nada, niets op de media,radio-tv, just Twitter als je hem volgd.
                              https://ggpics.be/

Comment

Ik vind dat er veel te veel sport op de VRT te zien is.
                                Neem nu vandaag het tennis toernooi in Antwerpen, over twee of drie zenders al een ganse dag tennis, om ervan te kotsen.
                                F1 en rally is dan weer wat anders.
                                Dat eerste is dan weer te duur voor de VRT (ze moeten besparen en zenden dus liever rommel uit) en de spanning en spektakel in de F1 is er al diverse jaren uit.
                                De commentatoren op Telenet kunnen het ook niet brengen en die pipo op de RTBF spreekt dan dat onnozel Parijse Frans die ik niet kan aanhoren.
                                De rallysport daar ben ik wel liefhebber van maar ga dan weer 1.000 x liever live kijken dan beleef je de rally echt, op TV heb je nul de botten van sfeer.

Comment

Working...