Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koning voetbal...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Koning voetbal...

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
    tsja er zijn altijd mensen die zich verheven voelen boven het plebs...
    Waar heb ik dat gezegd ?
    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Voetbal is niets voor mij maar geen probleem er mee dat het voor die ene avond den "Alloo" verschuift naar volgende week. Zenders genoeg om naar iets anders te kijken die avond. Het is de reclame die moet opbrengen voor en tijdens de match voor VTM en zonder dit
      geen bestaan meer voor vele omroepen.

Comment

Gisteren WK gymnastiek gekeken, dat is tenminste topsport.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
          tsja er zijn altijd mensen die zich verheven voelen boven het plebs...maar dat is nog geen reden om het plebs in de verdomhoek te gooien
          Ik denk nergens te hebben gelezen dat Kaneda dit doet....
          Om héél eerlijk te zijn : ik loop ook niet graag op saaie platgetreden paden dus ergens begrijp ik hem wel. Voor de rest laat ik ieder graag zijn eigen ding doen. Mijn motto : ieder het zijne maar ik het mijne.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Waar heb ik dat gezegd ?
            Inderdaad, vandaar ook mijn reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Koninklijke huwelijken worden soms ook uitgezonden.... Begrafenissen ook als de persoon bekend genoeg is...
              Deze post gaat volgens mijn bescheiden weer eerder over egoïsme en onverdraagzaamheid.
              Als ik ook zo moest reageren dan moest 80% van de uitzendingen betalend worden....jongens toch....get a life...
              Tja, dat is nu ook niet mijn ding, maar hoe vaak is dat het geval? Het is elke week wel voetbal of wielerkoers.

Get a life? Wel, misschien moeten al die voetbalfanaten eens zelf achter een balletje aanlopen.

Comment

Der heeft iemand een slechte nacht gehad omdat Luc Alloo niet op televisie was, tjah zo krijg je een forum wel gevuld natuurlijk
                Dan kijk je toch gewoon naar iets anders, of hou je bezig met fotografie / nabewerking

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                  Inderdaad, vandaar ook mijn reactie.
                  Mag ik een reactie als "de meerderheid niet volgen" dan interpreteren zoals ze bedoeld werd ...
                  nikon coolpix s9100

Comment

Er waren gisteren 2 films op de Vaamse zenders , ene met "Oreo koekje" Owen Wilson en "Patton", ik heb die laatste maar voor de zoveelste keer gezien, maar voetbal, no way !
                    Oh ja, op Vitaya was er ook een film .
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

Comment

Ik kijk veel minder TV dan vroeger, maar ben altijd steeds trouw op post voor Alloo bij de wegpolitie.
                      Maar gisteren moest alles blijkbaar weer wijken voor 'koning voetbal'.

Kunnen ze al die sport op TV niet betalend maken ? Ik moet toch ook betalen voor Netflix ?
                      Jij MOET juist niets Kaneda, jij wil dat...
                      Voor alle duidelijkheid ik heb ook niets met voetbal of de meeste sporten.
                      Maar ik maak er mij ook helemaal niet druk in als er eens iets een week uitgesteld wordt.
                      Je post komt hier echt wel IKzuchtig over.
                      Elk zijn ding zeker, hier staan sinds wij de TvBox hebben zeker reeds weer meer dan 30 programma’s op de Telenet server die ik nog moet bekijken.
                      Ik vrees dat ik ze nooit allemaal bekeken krijg sinds er de mogelijkheid is om tegelijkertijd 4,5,6 programma’s op te nemen...
                      Keuze genoeg, maar is eigen aan een mens zeker niet snel tevreden te zijn.

Comment

Koning voetbal...

Alloo is veel belangrijker dan sport op TV...
                        Mensen zouden beter kijken naar Alloo ipv voetbal, dan leren ze dat ritsen verplicht is
                        Alsook dat dit niet overal verplicht is, zeker niet bij opritten van snelwegen. [emoji6]
                        Maar eigenlijk heeft men daarvoor Allo niet nodig, verkeersregels moet men al kennen voor men het rijbewijs behaalt. [emoji6]
                        Last edited by VerSeg; 11 oktober 2019, 15:55.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Denk ik ook telkens ik als gek beschouwd word wanneer ik zeg dat ik geen interesse heb in voetbal kijken of liggen bakken op een zonovergoten strand.
                          Dat is mijn punt : als je de meerderheid niet volgt, ben je een 'rare' of een 'ambetante'...
                          Er is wel een groot verschil tussen laten merken dat je er geen fan van bent en eisen dat het voor iedereen hetzelfde moet zijn.
                          Er bestaat ook een oplossing, voetbal op een afzonderlijk kanaal uitzenden ... maar dat kost weer geld en bandbreedte. [emoji6]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Alsook dat dit niet overal verplicht is, zeker niet bij opritten van snelwegen. [emoji6]
                            Maar eigenlijk heeft men daarvoor Allo niet nodig, verkeersregels moet men al kennen voor men het rijbewijs behaalt. [emoji6]
                            De oprit bij een snelweg heeft voor zover ik weet overal een omgekeerde driehoek B1. Op de ring van Parijs zijn er enkele opritten die voorrang hebben!

Maar je kan niet alle verkeersregels kennen voor je het rijbewijs haalt! Enkel die regels die op dat moment van kracht zijn. En vermits men hier in dit apenland die regels om de haverklap verandert en van speciallekes voorziet is het niet simpel om bij te blijven.

Comment

Koning voetbal...

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                              De oprit bij een snelweg heeft voor zover ik weet overal een omgekeerde driehoek B1. Op de ring van Parijs zijn er enkele opritten die voorrang hebben!
                              Alle dagen kan je anders wel zien dat er sommigen anders denken. [emoji17]

Er zijn ook nog veel andere wegen waar ritsen niet verplicht is ... maar het omgekeerde heeft men ook, niet ritsen waar ze moeten ritsen of helemaal verkeerd ritsen.

Soit, heeft weinig met voetbal of Allo te maken want ook in dat programma schieten ze soms naast de goal, net als in “De buurtpolitie”. [emoji16]

Maar je kan niet alle verkeersregels kennen voor je het rijbewijs haalt! Enkel die regels die op dat moment van kracht zijn. En vermits men hier in dit apenland die regels om de haverklap verandert en van speciallekes voorziet is het niet simpel om bij te blijven.
                              Klopt ook wel, maar de meesten kennen de regels wel ... ze willen ze gewoon bewust niet toepassen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                maar de meesten kennen de regels wel ... ze willen ze gewoon bewust niet toepassen.
                                Wat ik hier nu lees Freddy.

Comment

Working...
                                X