Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

šPakje....mijn beurt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: šPakje....mijn beurt

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Achteraf gezien begrijp ik het wel. Ik had snel verbinding, maar als de loketbeambte naar een wachtmuziekje moet luisteren is dat ook niet handig...

Maar als ik dan vervolgens naar de klantenDIENST bel, kunnen die ook niets vertellen. Waarom zitten die daar dan in feite ???[emoji23]
    Ik vergelijk misschien vaak met een auto en garage, maar als je aan de receptie een vriendelijke receptioniste aanspreekt, dan zal die ook geen bestelbon opmaken of onderhoud inplannen of uw ruitenwissers vervangen ... die stuurt u ook door naar de naverkoopdienst of verkoper. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Kan wel de procedure zijn, maar het komt toch raar over als je in een postkantoor staat en ze schuiven een kaartje onder je neus om zelf naar hun klantendienst te bellen.
      Klopt. Postkantoren vandaag hebben niets te maken met pakjes, die komen direct vanuit de verdeelcentra. Je postkantoor weet nog minder dan jij van je pakje. En de klantendienst met dat telefoonnummer is een ramp. Altijd dezelfde ene persoon aan de lijn die geen bal kan/mag/wil doen. Eigenlijk zou je klacht genoteerd moeten worden en moet je een ticketnummer krijgen. Nog nooit gehad, zelfs niet als ik er naar vraag.

Enige oplossing is de ombudsman inschakelen. Maar zelfs dan is het meestal niks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
        Klopt. Postkantoren vandaag hebben niets te maken met pakjes, die komen direct vanuit de verdeelcentra. Je postkantoor weet nog minder dan jij van je pakje. En de klantendienst met dat telefoonnummer is een ramp. Altijd dezelfde ene persoon aan de lijn die geen bal kan/mag/wil doen. Eigenlijk zou je klacht genoteerd moeten worden en moet je een ticketnummer krijgen. Nog nooit gehad, zelfs niet als ik er naar vraag.

Enige oplossing is de ombudsman inschakelen. Maar zelfs dan is het meestal niks.
        Maar dit was geen commercieel pakje van een bedrijf.
        Een particulier geeft ene pak af in postkantoor A en dat moet naar postkantoor B.
        Dus alles bleef binnen Bpost imho.
        Enfin, morgen is het terug werkendag - ben benieuwd.
        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Ik vergelijk misschien vaak met een auto en garage, maar als je aan de receptie een vriendelijke receptioniste aanspreekt, dan zal die ook geen bestelbon opmaken of onderhoud inplannen of uw ruitenwissers vervangen ... die stuurt u ook door naar de naverkoopdienst of verkoper. [emoji6]
          Akkoord, maar ik heb nu toch gebeld naar de "naverkoopdienst" - maar ook die weten niet waar mijn ruitenwissers liggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
            Wie kan zich nog de geheugenkaarten herinneren die zowat 15 jaar geleden in Australië werden aangekocht door heel wat BD-ers? Op zondagavond online besteld, woensdagochtend in de brievenbus. Stuur vandaag een brief naar een stad 20 kilometer verder en die doet er vier dagen over.
            Jaaa ! Waar is de tijd !
            256 Gb CF kaartjes ��
            Was het 256Mb of 256Gb ?

Volgens mij zijn 256 Gb CF kaartjes pas een jaar of 6 geleden op de markt gebracht door Sandisk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Was het 256Mb of 256Gb ?

Volgens mij zijn 256 Gb CF kaartjes pas een jaar of 6 geleden op de markt gebracht door Sandisk.
              Lang geleden was 256MB al veel. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Akkoord, maar ik heb nu toch gebeld naar de "naverkoopdienst" - maar ook die weten niet waar mijn ruitenwissers liggen
                Ik weet het man, ge moet eigenlijk het magazijn hebben. [emoji16]
                Ze kunnen alles volgen, maar als je een vraag hebt ... dan vinden ze niets.
                Misschien is hun scherm nog onderweg? [emoji6]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Lang geleden was 256MB al veel. [emoji6]
                  Ik heb in 1996 14000 Bfr betaald voor een CF van 128Mb.

Comment

Was het 256Mb of 256Gb ?

Het zullen wel Mb’s geweest zijn - we kunnen ons dat al niet meer voorstellen...

Comment

Ik heb in 1996 14000 Bfr betaald voor een CF van 128Mb.
                      In die tijd zat er misschien 1 MB RAM in een PC. [emoji16]
                      En wat kostte toen ook een fortuin.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Zelf ook al stoten meegemaakt met pakjes en bpost. Ik gebruik geen bpost meer, als ik de keuze heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                          Zelf ook al stoten meegemaakt met pakjes en bpost. Ik gebruik geen bpost meer, als ik de keuze heb.
                          Wel dat is het hem juist: al jaren zéér tevreden geweest over Bpost. Echt waar.
                          Wellicht is dit een uitzondering. Het gaat gelukkig om geen al te duur pakket, maar het is het principe dat telt hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                            Buiten feestdagen, vakantieperiodes, WE’s, stakingsperiodes, slecht weer, ... valt dat anders nog wel mee. [emoji16]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Nog steeds geen beweging op de site van Bpost.
                              Pakje is 10 dagen geleden afgegeven.
                              In een doosje van Bpost !

Zou de postbode misschien te voet komen ?

Comment

Nog steeds geen beweging op de site van Bpost.
                                Pakje is 10 dagen geleden afgegeven.
                                In een doosje van Bpost !

Zou de postbode misschien te voet komen ?
                                Niet wanhopen, op een half jaar 3x prijs, 2 x plus 10dagen, 1x pakje verloren euh...pakje ? 70x50x30 cm, onbegrijpelijk ! En bij dezelfde leverancier vorige jaren op 2 dagen, maar sinds de samenwerking met DHL loopt het soms grondig mis. En geen gratis verzending !!
                                https://ggpics.be/

Comment

Working...
                                X