Pakje verzonden vanuit Mortsel. Bpost heeft dit op 9 augustus in ontvangst genomen.
Het pak moet naar het postkantoor van mijn gemeente.
Maar het is nu reeds 14 augustus en ik zie nog altijd dit op hun site. Niks meer.
09/08/2019 10:02 Zending overhandigd aan bpost door de afzender
08/08/2019 23:49 Informatie over de zending ontvangen van de afzender
1) Verzender gecontacteerd, die is naar het kantoor van Mortsel geweest en daar zeggen ze dat het pak zou zijn toegekomen.
2) Naar mijn postkantoor geweest en daar weten ze van niets. Pak ligt er niet.
"Kan U dan eens nakijken wat er dan aan de hand is ?"
"Ja mijnheer, dan moet U in feite naar de klantendienst bellen" ( Hallooooo.....ik stond in het postkantoor - hebben ze daar geen telefoon ????? )
3) Soit, ik bel thuis naar de klantendienst.
"Ja mijnheer, in feite moet de VERZENDER naar ons bellen, niet de AFZENDER" .... maar ze gaven zelf toe dat ze ook niets meer op hun computer konden zien dan ik...
4) Ik neem contact op met de verzender en die belt op zijn beurt naar de klantendienst van BPOST
"Jammer, voor 20 augustus kunnen wij niets ondernemen want het pakje is nog niet lang genoeg onderweg" (

)
Mocht iemand mij dat vertellen, ik zou het niet geloven !!!!
Allez, 2019 en alles is computergestuurd. Het pak heeft een trackingnummer en niemand die het kan vinden ????
Als ik nog eens een tevredengheidsenquete van Bpost krijg, zullen ze het geweten hebben.
Onze postbode krijgt

Maar service aan het loket + hun klantendienst....

Het pak moet naar het postkantoor van mijn gemeente.
Maar het is nu reeds 14 augustus en ik zie nog altijd dit op hun site. Niks meer.
09/08/2019 10:02 Zending overhandigd aan bpost door de afzender
08/08/2019 23:49 Informatie over de zending ontvangen van de afzender
1) Verzender gecontacteerd, die is naar het kantoor van Mortsel geweest en daar zeggen ze dat het pak zou zijn toegekomen.
2) Naar mijn postkantoor geweest en daar weten ze van niets. Pak ligt er niet.
"Kan U dan eens nakijken wat er dan aan de hand is ?"
"Ja mijnheer, dan moet U in feite naar de klantendienst bellen" ( Hallooooo.....ik stond in het postkantoor - hebben ze daar geen telefoon ????? )
3) Soit, ik bel thuis naar de klantendienst.
"Ja mijnheer, in feite moet de VERZENDER naar ons bellen, niet de AFZENDER" .... maar ze gaven zelf toe dat ze ook niets meer op hun computer konden zien dan ik...
4) Ik neem contact op met de verzender en die belt op zijn beurt naar de klantendienst van BPOST
"Jammer, voor 20 augustus kunnen wij niets ondernemen want het pakje is nog niet lang genoeg onderweg" (

Mocht iemand mij dat vertellen, ik zou het niet geloven !!!!
Allez, 2019 en alles is computergestuurd. Het pak heeft een trackingnummer en niemand die het kan vinden ????
Als ik nog eens een tevredengheidsenquete van Bpost krijg, zullen ze het geweten hebben.
Onze postbode krijgt

Maar service aan het loket + hun klantendienst....

Comment