Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand hier een SECRID wallet ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iemand hier een SECRID wallet ?

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Te brede banden zijn misschien optisch mooi, maar deugen meestal voor de rest niet eh
    Neen ik bedoel softwarematige dingen.
    Dat met die ruiten zou misschien nog kunnen, als je fotochromatisch glas neemt.
    Wat is te breed?
    Een 180 op een dikke SUV is ook niet alles. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Wat is te breed?
      Een 180 op een dikke SUV is ook niet alles. [emoji6]
      Ja, wie mooi wil zijn moet een beetje afzien eh
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Ja, wie mooi wil zijn moet een beetje afzien eh
        Vooral in de portemonnee in dit geval. [emoji6]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Uiteraard. De juiste info is dan ook dat je tegen de lamp loopt als je foto niet meer gelijkend is, niet dat het oude rijbewijs niet geldig zou zijn.

Waarom mijn kennissen eraan hingen,weet ik niet,wel dat het iets van een 150 euro gekost heeft.
          Dat het oude rijbewijs geldig is,zal wel zijn,maar als je foto niet meer gelijkend is,is het niet meer geldig.
          En een nieuwe foto op een oud rijbewijs krijgen,probeer het maar eens.
          Dus het venijn zit hem in die foto,en niet in de geldigheid van het rijbewijs.
          Maar practisch komt het op hetzelfde neer:nieuw rijbewijs afhalen.

Comment

Ja, een papieren blijft blijkbaar geldig en een bankkaart type dat veel sterker is willen ze om de 5 jaar vernieuwen. Geldklopperij.
            Binnenkort moeten we er nog nen eco-taks op betalen....
            Tien jaar Marc, en dat van die geldklopperij is ook zo een verhaal, hier in Hooglede kost je dat 20€ 3 Km verder in Roeselare is het gratis, idem voor een eID.

Comment

Dag,
              ik heb ook zo'n "secrid". Ik vind het fantastisch. Dat is ook een veel kleiner risico om te verliezen, in vergelijking met mijn oude portefeuille. Stel je voor dat het versleten is, of kapot, ik koop er meteen een ander.
              Rijbewijs van papier kan er inderdaad niet in, maar dat vind ik geen probleem; ik laat m'n rijbewijs in de auto liggen...want buiten de auto heb ik dat toch niet nodig...
              Zo'n rijbewijs in bankkaartformaat is natuurlijk handiger, maar dus duurder, want beperkt in de tijd. Zolang mijn oude rijbewijs geldig blijft hou ik het; het is wel al "Europees", zodat ik ook over de grens daarmee niet in de problemen kom.

mvg
              Filip

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Filip1962 Bekijk bericht
                Dag,
                ik heb ook zo'n "secrid". Ik vind het fantastisch. Dat is ook een veel kleiner risico om te verliezen, in vergelijking met mijn oude portefeuille. Stel je voor dat het versleten is, of kapot, ik koop er meteen een ander.
                Rijbewijs van papier kan er inderdaad niet in, maar dat vind ik geen probleem; ik laat m'n rijbewijs in de auto liggen...want buiten de auto heb ik dat toch niet nodig...
                Zo'n rijbewijs in bankkaartformaat is natuurlijk handiger, maar dus duurder, want beperkt in de tijd. Zolang mijn oude rijbewijs geldig blijft hou ik het; het is wel al "Europees", zodat ik ook over de grens daarmee niet in de problemen kom.

mvg
                Filip
                Maar is dat wel verstandig, je rijbewijs in de auto te laten liggen ?
                Nu ja, mijn papieren liggen er sowieso in, en ik neem ze er nooit uit wanneer ik de auto verlaat ( al raden ze dat wel aan... )
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

Comment

Maar is dat wel verstandig, je rijbewijs in de auto te laten liggen ?
                  Nu ja, mijn papieren liggen er sowieso in, en ik neem ze er nooit uit wanneer ik de auto verlaat ( al raden ze dat wel aan... )
                  Rijbewijs is niet verstandig.
                  Wat papieren betreft, heden is het inschrijvingsbewijs in twee delen, dat is al beter want zonder tweede deel niet te verkopen.
                  Wel miserie om de rest terug aan te vragen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Working...
                  X