Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand hier een SECRID wallet ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iemand hier een SECRID wallet ?

Ik gebruik deze wallet al een jaar of 4. Heel tevreden van. De kaarten zitten nog steeds goed vast. Ik heb toen ook een nieuw rijbewijs in bankkaartformaat gehaald. 3 of 4 bankbriefjes is wel de maximum dat je er kan instoppen, maar zelf gebruik ik nog zelden cash geld.
    Dirk C.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Terwijl ik zat te wachten kwam een grote wagen aan bestuurd door iemand van rond de 80 ... die nam eigenlijk de moeilijkste plaats, in achteruit in één keer deftig geparkeerd mooi recht in het midden van zijn parkeervak.
      [emoji16]
      Die zijn wagen had misschien zo een park assist waardoor hij zelf niks moest doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

Ja, een papieren blijft blijkbaar geldig en een bankkaart type dat veel sterker is willen ze om de 5 jaar vernieuwen.
        Een rijbewijs bankkaart type is wel degelijk 10 jaar geldig, tenminste als het om een gewoon rijbewijs gaat Marc.
        Daar zijn nogal wat misverstanden over, ik heb een riibewijs D+E, en daarvoor moet je je om de vijf jaar medisch laten keuren,
        in dat geval moet je je rijbewijs om de vijf jaar vervangen, maar is niet anders dan met de vroegere papieren versie.
        Doe je dat niet, dan blijft je rijbewijs 10 jaar geldig voor a tot en met b met lichte aanhangers, enkel vanaf c is dat slechts 5 jaar.
        Een 15 jaar geleden was het nog erger, vanaf de ouderdom van 50 moest je dan om de 3 jaar medisch gekeurd worden,
        en kon je om de drie jaar je rijbewijs vervangen, gelukkig hebben ze dat verandert en ook voor 50 plus is het nu terug
        op 5 jaar gebracht.
        Zolang je bij een baas werkt waar medische keuring aan de orde is, is deze verplicht deze medische rijbewijs keuring
        voor zijn rekening te nemen, (is iets diepgaander dan het standaard onderzoek, je moet namelijk ook een aparte oogarts
        raadplegen) dat allemaal verplicht op kosten van je baas, de kosten van je rijbewijs zelf zijn wel voor uw rekening.
        Sinds ik op pensioen ben, zijn alle kosten vijf jaarlijks voor mezelf.
        Maar je kan wel nog voor een volledige sheck bij een firma als Idewe en vele andere terecht, in mijn geval Idewe omdat dat hier vlakbij is. https://www.idewe.be/

Comment

Voor grondgebied Frankrijk toch beter voor het nieuw model gaan hoor Freddy, dat om niet nodige discusies te vermijden,
          voor mij geen probleem, omdat ik er toch iedere vijf jaar een ander moet halen, ik rij nog af en toe met met een
          MAN container optrekker met nog een container aanhanger en moet dus medisch gekeurd zijn.
          En dan is er nog eens die 35 uur verplichte bijscholing te verdelen over vijf jaar, ik denk dat
          ik er volgend jaar mee stop.
          Last edited by Guest42; 19 juni 2019, 22:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht
            Die zijn wagen had misschien zo een park assist waardoor hij zelf niks moest doen
            Park assist werkt tegenwoordig redelijk vlot. Ik durft dat nu ook meer te gebruiken. Het is vooral raar dat ge uw stuur moet loslaten....maar het werkt zeer goed.
            Wat wel grappig is, is het systeem van de BMW, die de wagen zelfs parkeert als je er niet in zit. Dat duurt wel veel langer, maar is wel een ongelofelijke "show"
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht
              Misschien dat die dat heeft, maar hij heeft wel degelijk zelf gestuurd. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Voor grondgebied Frankrijk toch beter voor het nieuw model gaan hoor Freddy, dat om niet nodige discusies te vermijden,
                voor mij geen probleem, omdat ik er toch iedere vijf jaar een ander moet halen, ik rij nog af en toe met met een
                MAN container optrekker met nog een container aanhanger en moet dus medisch gekeurd zijn.
                En dan is er nog eens die 35 uur verplichte bijscholing te verdelen over vijf jaar, ik denk dat
                ik er volgend jaar mee stop.
                Die 35 uur is dan voor professioneel transport.
                En ja, die medische keuring is verplicht ... maar zo erg is die nu ook weer niet. [emoji6]

Wat het buitenland betreft, men zou al veel pech moeten hebben ... nog nooit op heel mijn leven in het buitenland een controle gehad.
                Vermoedelijk gebeurt dit eerder als men al eenovertreding begaan heeft?
                Soit, dat kaartje kan gelukkig beter tegen regen en ook bij motorrijders is dat een welgekomen iets.
                Was vroeger niet evident om rijbewijs en ID-kaart ongekreukt te houden.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Park assist werkt tegenwoordig redelijk vlot. Ik durft dat nu ook meer te gebruiken. Het is vooral raar dat ge uw stuur moet loslaten....maar het werkt zeer goed.
                  Wat wel grappig is, is het systeem van de BMW, die de wagen zelfs parkeert als je er niet in zit. Dat duurt wel veel langer, maar is wel een ongelofelijke "show"
                  Die BMW doet dat wel mits een heel dure optie, dat is niet het standaard hulpsysteem,om te parkeren.
                  En hem op afstand bedienen op de sleutel is wel echt een gadget ... maar het verkoopt. [emoji6]

Dat is voor als ge te veel gedronken hebt ... mijnheer de,police, ik rij niet hoor en zie ik zit niet eens vooraan in de wagen. [emoji16][emoji16][emoji16]

Uw sleutel wel niet in zo’n secure wallet steken. [emoji6]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

De mijne komt gewoon de parkeerplaats uit, naar mij toe als ik hem “roep”. En omgekeerd hetzelfde.

Comment

Die BMW doet dat wel mits een heel dure optie, dat is niet het standaard hulpsysteem,om te parkeren.
                      En hem op afstand bedienen op de sleutel is wel echt een gadget ... maar het verkoopt. [emoji6]

Dat is voor als ge te veel gedronken hebt ... mijnheer de,police, ik rij niet hoor en zie ik zit niet eens vooraan in de wagen. [emoji16][emoji16][emoji16]

Uw sleutel wel niet in zo’n secure wallet steken. [emoji6]
                      Te veel heb ik nooit gedronken Er kan nog altijd een slokje bij
                      En dan rij ik met Bobette naar huis hé.
                      Alhoewel....dat gadget van BMW is misschien goedkoper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                        Het rijbewijs wel, maar de pasfoto moet gelijkend zijn.
                        Uiteraard. De juiste info is dan ook dat je tegen de lamp loopt als je foto niet meer gelijkend is, niet dat het oude rijbewijs niet geldig zou zijn.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

Comment

Te veel heb ik nooit gedronken Er kan nog altijd een slokje bij
                          En dan rij ik met Bobette naar huis hé.
                          Alhoewel....dat gadget van BMW is misschien goedkoper
                          Dat laatste zou kunnen kloppen ... ook als ze met u op gang is. [emoji16][emoji16][emoji16]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Over opties gesproken: veel opties staan standaard in de wagens, en als je betaald voor de opties....activeren ze die gewoon !

Comment

Over opties gesproken: veel opties staan standaard in de wagens, en als je betaald voor de opties....activeren ze die gewoon !
                              Laat nadien je getinte ruiten en open dak eens activeren. [emoji16][emoji16][emoji16]

Banden kunnen ze misschien nog harder oppompen om breder te maken? [emoji6]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Laat nadien je getinte ruiten en open dak eens activeren. [emoji16][emoji16][emoji16]

Banden kunnen ze misschien nog harder oppompen om breder te maken? [emoji6]
                                Te brede banden zijn misschien optisch mooi, maar deugen meestal voor de rest niet eh
                                Neen ik bedoel softwarematige dingen.
                                Dat met die ruiten zou misschien nog kunnen, als je fotochromatisch glas neemt.

Comment

Working...
                                X