Re: Eindelijk is België ergens nummer 1 in.
Twee vragen, twee antwoorden
1. Ik beweer NIET het tegendeel, ik vroeg enkel naar je bronnen (als dat al niet mag ...)
2. Omdat ik wetenschapper ben....
Maar ik heb ook een paar vragen :
1. Ken je het verschil tussen LRA en HRA ?
2. Weet je hoeveel doden er zijn gevallen in Fukushima ?
3. Zou je een idee hebben over het verschil in concept tussen de reactoren van Chnernobyl en Doel ?
4. Zou je weten dat de "superreactor" van Gravelines niet één reactor is maar een groep van reactoren ?
5. Wat is het verschil tussen "alarm" en "echt alarm" in Mol ?
6. Zou je weten waarvoor die pillen (die je dus niet hebt) in feite dienen ?
7. Hoe ben jij op de hoogte van de sterftecijfers én de oorzaak ervan in "hier" ?
Straks beweer je nog dat een kernreactor een atoombom kan worden...
Beetje wetenschappelijke correctheid zou hier wel passen denk ik. Oja, de reactoren van Gravelines liggen niet op 20 km van de kust, ze liggen pal aan de kust, anders hadden er wel koeltorens gestaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon
Bekijk bericht
1. Ik beweer NIET het tegendeel, ik vroeg enkel naar je bronnen (als dat al niet mag ...)
2. Omdat ik wetenschapper ben....
Maar ik heb ook een paar vragen :
1. Ken je het verschil tussen LRA en HRA ?
2. Weet je hoeveel doden er zijn gevallen in Fukushima ?
3. Zou je een idee hebben over het verschil in concept tussen de reactoren van Chnernobyl en Doel ?
4. Zou je weten dat de "superreactor" van Gravelines niet één reactor is maar een groep van reactoren ?
5. Wat is het verschil tussen "alarm" en "echt alarm" in Mol ?
6. Zou je weten waarvoor die pillen (die je dus niet hebt) in feite dienen ?
7. Hoe ben jij op de hoogte van de sterftecijfers én de oorzaak ervan in "hier" ?
Straks beweer je nog dat een kernreactor een atoombom kan worden...
Beetje wetenschappelijke correctheid zou hier wel passen denk ik. Oja, de reactoren van Gravelines liggen niet op 20 km van de kust, ze liggen pal aan de kust, anders hadden er wel koeltorens gestaan.
Comment