Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.
Was ik nu onbeleefd soms?
Men heeft mij geleerd recht op doel af te gaan zonder veel franjes.
Als je er kant begint aan te haken gebeuren er 9 op 10 keren misverstanden.
Ik heb 30 jaar aan het loket gestaan in het station van Wervik, ik ben niet één keer onbeleefd geweest tegen iemand aan het loket, of hij/zij nu klant was of niet, of hij/zij nu iets kocht of niet.
Altijd beleefd en opgewekt zijn was mijn devies.
Was ik nu onbeleefd soms?
Men heeft mij geleerd recht op doel af te gaan zonder veel franjes.
Als je er kant begint aan te haken gebeuren er 9 op 10 keren misverstanden.
Ik heb 30 jaar aan het loket gestaan in het station van Wervik, ik ben niet één keer onbeleefd geweest tegen iemand aan het loket, of hij/zij nu klant was of niet, of hij/zij nu iets kocht of niet.
Altijd beleefd en opgewekt zijn was mijn devies.
Comment