Een live chat met netflix:
Die zat me daar uit te lachen in plaats van mij te helpen.
Staat die serie niet tegen volgende week helemaal zoals het hoort dan kan Netflix de pot op met of zonder een licentie.
Licentie welke zever is dat nu?
Jij
onderwerp = Eigen Kweek.
Seizoen 1: aflevering 7 kerstspeciaal ontbreekt.
Seizoen 2 : staat als seizoen 3 op Netfix.
Seizoen 3 : er staat niks. Kunnen jullie dat in orde" brengen a.u.b. ?
Ahlam Netflix
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Netflix. Je chat met Ahlam. Met wie heb ik het genoegen?
Jij
Luc xxxxxxxxxxxxx
Ahlam Netflix
Dag Luc, aangenaam
Ahlam Netflix
Goed dat je contact met ons op neemt ik kijk direct met je mee!
Ahlam Netflix
Awh goede vraag ):
Ahlam Netflix
Een handige tip: als lid kun je invloed uitoefenen op wat er op Netflix staat! Suggesties kun je namelijk rechtstreeks aan onze content afdeling doorgeven. Dus heb je een hele goede film in de bioscoop gezien of mis je (nieuwe afleveringen van) een serie? Bezoek dan voortaan direct de hulp pagina help.netflix.com en klik daar aan de rechterkant onder Snelkoppelingen op "Vraag series en films aan": Je kunt daar zo vaak als je wilt titels indienen die je mist in het aanbod op Netflix!
Jij
En dat is alles? En Netflix zal daar op reageren?
Ahlam Netflix
we nemen je feedback mee en kijken of er eventueel iets geregeld kan worden of de rechten en licenties beschikbaar zijn etx.
Ahlam Netflix
etc*
Jij
Ik ben niet tevreden met dit antwoord. Er zijn meerdere series die niet volledig zijn. Snap gewoon niet dat men dat bij Netflix niet ziet.
Ahlam Netflix
Ja dat kan, dat je niet tevreden bent, hoort ook bij het leven haha niet alles gaat perfect.
Als de rechten en licenties niet beschikbaar zijn dan kan een titel niet online komen. Wel bedankt voor je feedback
Jij
En als ik nu Netflix opzeg?
Ahlam Netflix
Oh dat is mogelijk hoor, zal ik dat direct voor je regelen?
Jij
Hopelijk krijg ik een vraag over deze chat, salut. Jij regelt helemaal niks voor mij tenzij dat de serie "Eigen kweek" in orde komt ok.
Ahlam Netflix
hahaha

Ahlam Netflix
Vraag de titel nou maar aan
onderwerp = Eigen Kweek.
Seizoen 1: aflevering 7 kerstspeciaal ontbreekt.
Seizoen 2 : staat als seizoen 3 op Netfix.
Seizoen 3 : er staat niks. Kunnen jullie dat in orde" brengen a.u.b. ?
Ahlam Netflix
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Netflix. Je chat met Ahlam. Met wie heb ik het genoegen?
Jij
Luc xxxxxxxxxxxxx
Ahlam Netflix
Dag Luc, aangenaam

Ahlam Netflix
Goed dat je contact met ons op neemt ik kijk direct met je mee!
Ahlam Netflix
Awh goede vraag ):
Ahlam Netflix
Een handige tip: als lid kun je invloed uitoefenen op wat er op Netflix staat! Suggesties kun je namelijk rechtstreeks aan onze content afdeling doorgeven. Dus heb je een hele goede film in de bioscoop gezien of mis je (nieuwe afleveringen van) een serie? Bezoek dan voortaan direct de hulp pagina help.netflix.com en klik daar aan de rechterkant onder Snelkoppelingen op "Vraag series en films aan": Je kunt daar zo vaak als je wilt titels indienen die je mist in het aanbod op Netflix!
Jij
En dat is alles? En Netflix zal daar op reageren?
Ahlam Netflix
we nemen je feedback mee en kijken of er eventueel iets geregeld kan worden of de rechten en licenties beschikbaar zijn etx.
Ahlam Netflix
etc*
Jij
Ik ben niet tevreden met dit antwoord. Er zijn meerdere series die niet volledig zijn. Snap gewoon niet dat men dat bij Netflix niet ziet.
Ahlam Netflix
Ja dat kan, dat je niet tevreden bent, hoort ook bij het leven haha niet alles gaat perfect.
Als de rechten en licenties niet beschikbaar zijn dan kan een titel niet online komen. Wel bedankt voor je feedback

Jij
En als ik nu Netflix opzeg?
Ahlam Netflix
Oh dat is mogelijk hoor, zal ik dat direct voor je regelen?
Jij
Hopelijk krijg ik een vraag over deze chat, salut. Jij regelt helemaal niks voor mij tenzij dat de serie "Eigen kweek" in orde komt ok.
Ahlam Netflix
hahaha

Ahlam Netflix
Vraag de titel nou maar aan

Staat die serie niet tegen volgende week helemaal zoals het hoort dan kan Netflix de pot op met of zonder een licentie.
Licentie welke zever is dat nu?
Comment