Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Echtscheiding :(

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Echtscheiding

    Moeilijk te oordelen als men slechts 1 kant hoort, maar zoals Geert zegt is het onverstandig om dit openbaar te gooien.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #17
      Re: Echtscheiding

      Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
      Moeilijk te oordelen als men slechts 1 kant hoort, maar zoals Geert zegt is het onverstandig om dit openbaar te gooien.
      Kevin zit wellicht zwaar in zak & as en zoekt daarom ergens een uitlaatklep & daar bij is zijn keuze op het forum gevallen.
      Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee en kan ik dus geen goede raad geven
      Maar ik hoop voor Kevin dat er zich een haalbare oplossing voor beide partijen voordoet.

      Comment


      • #18
        Re: Echtscheiding

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Sorry Freddy, had gezien aantal posts 0 en daar de verkeerde conclusie uit getrokken.
        TS zal wel diep zitten, maar ik blijf het niet erg slim vinden zoiets openbaar te gooien
        op een open forum, hier of daar zal er wel iemand op uit komen die het verhaal kent
        en in het slechtste geval kan dat zijn zaak enkel maar erger maken.
        Doet me denken aan een nog schrijnender geval Geert. Je weet wel over wie ik het heb. Ik heb/had er toch ook bepaald een dubbel gevoel bij, hoewel ik begrip kan opbrengen.

        Comment


        • #19
          Re: Echtscheiding

          26 jaar samen en 13 jaar gehuwd is niet niks.
          Zeker er nog kinderen bij betrokken zijn.

          Ik kan daar wel begrip voor opbrengen als iemand zo iets post.
          (Kwestie van ervaring )

          Daar komen momenten dat je emotioneel echt 'n wrak bent ... en dan post je dat gewoon.
          Kan jaren duren voor dat je er overheen bent.

          Niemand kan je hier echter helpen, omdat we alleen één versie kennen.

          Comment


          • #20
            Re: Echtscheiding

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Sorry Freddy, had gezien aantal posts 0 en daar de verkeerde conclusie uit getrokken.
            TS zal wel diep zitten, maar ik blijf het niet erg slim vinden zoiets openbaar te gooien
            op een open forum, hier of daar zal er wel iemand op uit komen die het verhaal kent
            en in het slechtste geval kan dat zijn zaak enkel maar erger maken.
            Iemand zoekt in zijn wanhoop een luisterend oor en dat alleen al kan verlichtend werken.
            Altijd beter dan een wanhoops daad.
            Enige jaren terug stond er een oude bekende in alle wanhoop bij mij aan de deur, ik had van hem twintig jaar lang geen taal of teken gehoord.
            Hij was door zijn vrouw die ik ook van vroeger kende op straat gezet. Na zijn verhaal gehoord te hebben zei ik dat hij zelf het grootste probleem was en daar iets aan moest doen.
            Later had ik nog zijn vrouw gesproken: zij was blij dat ik hem flink op zijn sodemieter had gegeven en ze gaf hem een tweede kans. Gelukkig maar met twee opgroeiende kinderen en het gaat nu beter dan ooit.
            Last edited by Binnenuit; 5 februari 2019, 12:59.

            Comment


            • #21
              Re: Echtscheiding

              Sterkte.

              Comment


              • #22
                Re: Echtscheiding

                Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                Iemand zoekt in zijn wanhoop een luisterend oor en dat alleen al kan verlichtend werken.
                Altijd beter dan een wanhoops daad.
                Enige jaren terug stond er een oude bekende in alle wanhoop bij mij aan de deur, ik had van hem twintig jaar lang geen taal of teken gehoord.
                Hij was door zijn vrouw die ik ook van vroeger kende op straat gezet. Na zijn verhaal gehoord te hebben zei ik dat hij zelf het grootste probleem was en daar iets aan moest doen.
                Later had ik nog zijn vrouw gesproken: zij was blij dat ik hem flink op zijn sodemieter had gegeven en ze gaf hem een tweede kans. Gelukkig maar met twee opgroeiende kinderen en het gaat nu beter dan ooit.
                Een luisterend oor kan wonderen doen. Heel wijs gesproken man !

                Comment


                • #23
                  Re: Echtscheiding

                  Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                  Een luisterend oor kan wonderen doen. Heel wijs gesproken man !
                  Da's waar....

                  "Hoe gaat het ermee ?" vraagt men vaak (beleefdheidshalve) en 99,9% van de mensen zal dan antwoorden "goed" - OOK als het "slecht" gaat, want als je "slecht" moet antwoorden, verwachten ze ook een uitgebreide uitleg waarom het nu zo slecht gaat....
                  En vaak luisteren de mensen dan veel minder goed of weten ze zelfs niet wat te antwoorden.
                  Maar soms moet je gewoon eens durven toegeven dat het "slecht" gaat - maar wel bij de juiste mensen, die de tijd nemen om naar je verhaal te luisteren, of zelfs maar eens te lezen zoals op dit forum.

                  Kevin, weet dat na regen zonneschijn komt ( altijd ! ) maar het kan ook soms lang regenen.....

                  Sterkte !
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #24
                    Re: Echtscheiding

                    Een vraagje aan TS, wie is de belangrijkste persoon in uw leven?
                    Graag antwoorden a.u.b.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Echtscheiding

                      Kijk, wie of wat de reden ook is, daar geef ik geen comment op. Dat moeten beide partijen zelf uitmaken. Maar één ding moet je altijd in je achterhoofd houden. Beter met je partner overeenkomen over de modaliteiten en voorwaarden van jullie breuk ( en das echt geen gemakkelijke opgave ) maar anders worden er 2 rijk op jullie kosten nl. de twee advocaten.....
                      Greetzzzzzzzzzzzz......
                      Wonnie
                      www.spectare.be

                      Comment

                      Working...
                      X