Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

September keynote 2018

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: September keynote 2018

Ha ha, dan zijn wij ook "goede" klant: imac, macbook, MBP, 3 iPhones, 2 ipad, 2 Apple tv's en 4 verschillende ipods

Toch al 12 stuks
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Ha ha, dan zijn wij ook "goede" klant:
      Van ene of meerdere winkel(s) dan toch. [emoji6]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
        Ik denk dat je met alles wel eens een probleem mee kunt krijgen.
        Het gaat mij erom dat ALLE recent aangekochte apparaten problemen geven. Vele familieleden, allen Mc minded, hebben idem ervaring. Dat je wel eens "een" probleem kan krijgen; akkoord. Maar geen veelvoud van problemen. Zeker niet aan zo'n prijzen. En als dat probleem zich voordoet binnen garantie, dan herstel je dat, punt uit.

Mijn iPhone4 doet het al 8 jaar en met zijn 1e accu.
        Ik heb ook nog steeds een 4S. Maar da's een oud product hee. Zoals ik al zei; hoe nieuwer het Apple product, hoe slechter de kwaliteit.

Mss de manier van binnenkomen?
        Alle afspraken telefonisch of mondeling worden hier bevestigd via een mail.
        Ik ben steeds zeer beleefd gebleven, en heb mails in overvloed. Zelfs screen shots van de call die zij uit hun systeem hadden verwijderd. Het maakte niks uit. En ook dan ben ik beleefd gebleven. Heb heel beleefd mijn gedacht gezegd; "bye bye Apple". En zo zal het zijn.
        http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Is dit een grap?
          Een top-klant heeft niet 2, 5 of 8 toestellen maar enkele tientallen of honderden zelfs … dan spreekt men van een goede klant.
          Als je op die manier denkt, dan is geen enkel particulier persoon nog een goede klant.

Toen ik indertijd mijn eerste Mac kocht, had ik één product van hen, en was ik al een goede klant. Zij gingen voor mij door het vuur, en ik voor hen, in die zin dat ik veel mensen overtuigd heb de switch te maken - wat ik met plezier deed gezien de degelijkheid van hun producten. Nu loopt Apple serieus naast hun schoentjes.
          http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Ha ha, dan zijn wij ook "goede" klant
            En ik helemaal niet, maar ik koop wel elke week appels bij de Lidl ...
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
              Als je op die manier denkt, dan is geen enkel particulier persoon nog een goede klant.
              Dat is ook de realiteit voor een groot bedrijf.
              Idem bij Dell of HP hoor ... wij zijn kleine klanten, wat niet wil zeggen dat we geen service verdienen.
              Maar Top-klant, dat is toch nog iets anders. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Maar met mijn 1m92cm ben ik toch wel een redelijk "grote" klant

Comment

Ben voorlopig nog fan, maar waar ik het ontzettend moeilijk mee heb is dat een hoop nieuwe features weer enkel en alleen in de VS beschikbaar zullen zijn

ECG-functie Apple Watch Series 4 niet in Nederland

De functie gold als de meest indrukwekkende verbetering van de Series 4, tijdens de onthulling op het iPhone XS-event. Hier werd niet bij verteld dat de mogelijkheid om met je Apple Watch een hartfilmpje te maken alleen in de Verenigde Staten beschikbaar is. In een later persbericht over het nieuwe slimme horloge wordt wel gemeld dat de ECG-functionaliteit alleen voor de Amerikaanse markt bedoeld is, ontdekte MacRumors.

Deze app zit dus niet wereldwijd op het slimme horloge. De ECG-functie is namelijk enkel goedgekeurd door de U.S. Food and Drug Administration, en niet door buitenlandse of internationale gezondheidsautoriteiten. Apple is de eerste fabrikant waarvan zo’n smartwatchfunctie is goedgekeurd.

Eerst goedkeuring nodig

Om dergelijke gezondheidstechnologie in een land te mogen introduceren, is er eerst goedkeuring nodig van autoriteiten die daarover gaan. Om die reden is het niet uitgesloten dat de ECG-sensor naar Europa komt, maar gaat daar duidelijk wel meer tijd overheen.

Ook Amerikaanse Apple Watch-fans moeten nog even wachten met een elektrocardiogram maken. De functie komt namelijk pas later dit jaar uit, en is dus niet meteen bij de verkoopstart beschikbaar.

Om een hartfilmpje te maken, moeten gebruikers een vinger op de Digitale Kroon plaatsen terwijl ze het horloge om hebben. Vervolgens wacht je 30 seconden en is de ECG klaar. Zo meet je met je horloge of er afwijkingen zitten in je hartritme, wat vaak een belangrijk symptoom is van ernstige gezondheidsproblemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    De X met 64 GB kostte vorig jaar 1000$, en nu kost de Xs ook 1000$.
                    Wat is het verschil?
                    De X kostte bij lancering 1099 euro, de Xs nu 1159 euro.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                      De X kostte bij lancering 1099 euro, de Xs nu 1159 euro.
                      En dat is nog maar het "basismodelleke"

Comment

Volgens mij worden de prijzen van de topmodellen bepaald aan de hand wat de potentiele klanten nog net bereid zijn om te betalen, niet aan de hand van de onderdelen die er in zitten.
                        Dat geldt voor heel veel spullen, voor auto's (en bijvoorbeeld tv's en een heleboel andere spullen) is dat bijvoorbeeld ook het geval, bij de goedkoopste modellen speelt de concurrentie veel meer, en daar zijn de winstmarges een heel stuk lager, op de "topmodellen" wordt altijd veel meer winst gemaakt.
                        Als er te weinig stuks van verkocht raken omdat de prijs echt te hoog is, dan moeten de prijzen wel zakken omdat ze er anders niet vanaf geraken.

Maar er zijn merken die heel trouwe klanten hebben, en ze weten goed genoeg dat er van die trouwe klanten een heleboel zijn die telkens weer het nieuwste willen hebben (terwijl het vorige model nog altijd alles doet wat het moet doen).
                        Als er bijvoorbeeld een nieuwe Ferrari uitkomt, dan is die meteen voor een hele tijd uitverkocht (en dan nog helemaal als het een beperkte serie is, die is dan al uitverkocht voor "de gewone mensen" er ergens iets over te zien krijgen).
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

Comment

En op het HLN kunt ge vandaag weeral een Samsung 9 krijgen voor € 1 en als je op "Sport" klikt kunt ge een S9+ krijgen voor € 2,00.
                          JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
                          En wie dat geloofd kunnen we nog straffer beloven.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Volgens mij worden de prijzen van de topmodellen bepaald aan de hand wat de potentiele klanten nog net bereid zijn om te betalen, niet aan de hand van de onderdelen die er in zitten.
                            Dat geldt voor heel veel spullen, voor auto's (en bijvoorbeeld tv's en een heleboel andere spullen) is dat bijvoorbeeld ook het geval, bij de goedkoopste modellen speelt de concurrentie veel meer, en daar zijn de winstmarges een heel stuk lager, op de "topmodellen" wordt altijd veel meer winst gemaakt.
                            Als er te weinig stuks van verkocht raken omdat de prijs echt te hoog is, dan moeten de prijzen wel zakken omdat ze er anders niet vanaf geraken.

Maar er zijn merken die heel trouwe klanten hebben, en ze weten goed genoeg dat er van die trouwe klanten een heleboel zijn die telkens weer het nieuwste willen hebben (terwijl het vorige model nog altijd alles doet wat het moet doen).
                            Als er bijvoorbeeld een nieuwe Ferrari uitkomt, dan is die meteen voor een hele tijd uitverkocht (en dan nog helemaal als het een beperkte serie is, die is dan al uitverkocht voor "de gewone mensen" er ergens iets over te zien krijgen).
                            Je geeft in je eerste paragraaf een perfecte samenvatting van marketing.
                            Als je in een slechte sector zit, dan bepaal je de verkoopprijs aan de hand van kosten + gewenste marge. Zitten jouw kosten merkelijk hoger dan de concurrentie, dan verkoop je niet.
                            Heb je een sterk merk, dan bepaal je de prijs aan de hand van wat de klant bereid is te betalen, en dat in vergelijking met de concurrentie.

Volvo bv zal zijn prijzen altijd iets onder een vergelijkbare Audi en BMW zetten.
                            Rolex vraagt wat de zot er voor geeft. Hoe langer de wachtlijsten, hoe sneller de prijs stijgt.

Comment

Amai, wat een discussie die hier gevoerd wordt voor een klikker, dat moet een speciale zijn
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                                Amai, wat een discussie die hier gevoerd wordt voor een klikker, dat moet een speciale zijn
                                Welja, ik heb er al zelfs es achter gegoogeld, maar ik kan het model niet vinden. Ook niet op de baaj

Comment

Working...
                                X