Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie surft er gratis op mijn modem?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wie surft er gratis op mijn modem?

    Wees er maar zeker van dat er toch updates gebeurd zijn.

    Ultieme test is: Pc, telefoons en iPad helemaal uit zetten als je gaat slapen en dan .s morgens eens kijken.
    Als er dan nog dataverbruik is, dan weet je het wel. Geen idee of data voor je digicorder update meetelt.

    Comment


    • #17
      Re: Wie surft er gratis op mijn modem?

      Download het programma wireshark en ga heel het netwerk monitoren zonder dat je dingen op internet/netwerk doet. Dan kom je heel snel achter of er iets is wat veel netwerk gegeneerd.
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

      Comment


      • #18
        Als je echt denkt dat er iemand ongewenst van je netwerk gebruik maakt, trek dan gewoon de stekker uit als je niet thuis bent en 's nachts.

        Dan zoeken ze van miserie wel een andere oplossing.
        Last edited by Franciskine; 19 augustus 2018, 10:39.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #19
          Re: Wie surft er gratis op mijn modem?

          Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          Als je echt denkt dat er iemand ongewenst van je netwerk gebruik maakt, trek dan gewoon de stekker uit als je niet thuis bent en 's nachts.

          Dan zoeken ze van miserie wel een andere oplossing.

          Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
          Werkelijk ? zou je denken ?

          Comment


          • #20
            Jij niet ? Een modem die af staat kan niemand kraken.
            Last edited by Franciskine; 19 augustus 2018, 10:39.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment


            • #21
              Re: Wie surft er gratis op mijn modem?

              Ik zal maar niets zeggen denk.

              https://www.dropbox.com/s/u0sm7eclb0...38.05.png?dl=0
              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

              Comment


              • #22
                Amai...
                Last edited by Franciskine; 19 augustus 2018, 10:38.
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                Comment


                • #23
                  Re: Wie surft er gratis op mijn modem?

                  Wat ik dacht klopt dus toch. Op de man af gaan vragen of zij soms op mijn modem konden inloggen en ja het is zo. Wel wisten ze niet dat het de mijne was, zeggen ze toch en dit moet ik dan
                  maar geloven. Via software op hun laptop kunnen zij de modems in de omtrek zien, hoe ver het gaat weet ik niet en hoe ze aan het paswoord komen zeggen ze ook niet.
                  Ondertussen is mijn verbruik terug normaal en binnen enkele dagen zijn ze weer weg. Of het via een Mac of onder Windows is dat het werk weet ik ook niet. Ze lossen niet veel info maar het voornaamste
                  is dat ze van mijn modem blijven.

                  Comment


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                    Wat ik dacht klopt dus toch. Op de man af gaan vragen of zij soms op mijn modem konden inloggen en ja het is zo. Wel wisten ze niet dat het de mijne was, zeggen ze toch en dit moet ik dan
                    maar geloven. Via software op hun laptop kunnen zij de modems in de omtrek zien, hoe ver het gaat weet ik niet en hoe ze aan het paswoord komen zeggen ze ook niet.
                    Da's wel echt straf..... Ze kunnen dus blijkbaar ook de paswoorden vinden...... gevaarlijke toestanden....
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Wie surft er gratis op mijn modem?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Da's wel echt straf..... Ze kunnen dus blijkbaar ook de paswoorden vinden...... gevaarlijke toestanden....
                      Of ze een paswoord wel of niet nodig hebben weet ik niet maar de dag van vandaag met wat je kan lezen hoe ze paswoorden in grote hoeveelheden hacken en anderen oplichten via internet
                      verschiet ik in niets meer.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Wie surft er gratis op mijn modem?

                        Om de puntjes toch even op de i te zetten: logden zij in op je WiFi of logden zij in op je modem?

                        Comment


                        • #27
                          Re: Wie surft er gratis op mijn modem?

                          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                          Om de puntjes toch even op de i te zetten: logden zij in op je WiFi of logden zij in op je modem?
                          Goeie vraag.
                          Ben ook benieuwd.
                          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Wie surft er gratis op mijn modem?

                            Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                            Om de puntjes toch even op de i te zetten: logden zij in op je WiFi of logden zij in op je modem?
                            Modem. Homespot wifi is uitgeschakeld.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Wie surft er gratis op mijn modem?

                              Homespot uit, dat zegt natuurlijk niets.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Wie surft er gratis op mijn modem?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                                Modem. Homespot wifi is uitgeschakeld.
                                Fout antwoord. Ik herhaal mijn vraag: “Logden zij in op je WiFi of logden zij in op je modem?”
                                En inloggen op je WiFi heeft niks te maken met “homespot”. Als je dat verschil niet doorhebt zou ik zeggen, bel naar de helpdesk en vraag hoe je je intern netwerk kan beveiligen.

                                Comment

                                Working...
                                X