Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand al ervaring met deze producten?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iemand al ervaring met deze producten?

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Zoiets ongeveer begint er al op te lijken : 3 slaapkamers + 3 badkamers

https://www.villa-costablanca.be/vil...0m-3slpk-3badk
    Staat geen prijs bij, maar tis in Spanje dus zal nog meevallen, als je zoiets hier in België laat bouwen of koopt dan betaal je je blauw

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Staat geen prijs bij, maar tis in Spanje dus zal nog meevallen, als je zoiets hier in België laat bouwen of koopt dan betaal je je blauw

grts
      Sieg
      In Spanje koop je door de band voor minder dan de helft van de prijs van Frankrijk. Natuurlijk afhankelijk van de ligging. De kwaliteit van de materialen is ook minder dan bij ons en in Frankrijk. Achterland en eerste lijn zal een groot verschil uitmaken in de prijs. En als je op 130 m2, 4 slaapkamers moet steken zullen die wel heel klein zijn. Wij hebben in Frankrijk maar twee slaapkamers met elk een badkamer en 131m2 oppervlakte totaal. Wij hadden er een derde kunnen laten bijmaken, maar dan ten koste van de living waar de keuken moest in geïntegreerd worden. Papier is ook zeer gewillig in die markt.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        En als je op 130 m2, 4 slaapkamers moet steken zullen die wel heel klein zijn.
        Als je onder de foto's kijkt, staat er een grondplan met daarop de vermelding : bebouwde oppervlakte 234,75m².
        Het kost 270.000€ inclusief zwembad en warmtepompen, maar zonder de grond. Maar dan komt de kat op de koord. 15 km in het binnenland kost de grond 25000€, maar binnen 1 km van het strand kost dezelfde oppervlakte 200.000€ en op eerste lijn aan het strand 500.000€ .
        15km in het binnenland is het in juli en augustus alle dagen van 40 tot 45°C, maar in december en januari durft het er 's nachts vriezen.
        Dan zal ik hier maar blijven zitten waar het in de winter 's nachts nooit kouder dan 10°C is, en in de zomer rond de 25/32°C met enkele uitschieters in augustus tot
        36°C.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
          Als je onder de foto's kijkt, staat er een grondplan met daarop de vermelding : bebouwde oppervlakte 234,75m².
          Het kost 270.000€ inclusief zwembad en warmtepompen, maar zonder de grond. Maar dan komt de kat op de koord. 15 km in het binnenland kost de grond 25000€, maar binnen 1 km van het strand kost dezelfde oppervlakte 200.000€ en op eerste lijn aan het strand 500.000€ .
          15km in het binnenland is het in juli en augustus alle dagen van 40 tot 45°C, maar in december en januari durft het er 's nachts vriezen.
          Dan zal ik hier maar blijven zitten waar het in de winter 's nachts nooit kouder dan 10°C is, en in de zomer rond de 25/32°C met enkele uitschieters in augustus tot
          36°C.
          Ja, had daar niet goed op gelet, maar het viel mij toch al op dat, als ik op het grondplan keek, ik al de indruk had dat dit om een veel grotere opp. ging dan 130m2.
          Maar de prijzen zullen sedert de bankencrisis van 2008 ook al weer uit de pan geschoten zijn in Spanje, daar twijfel ik niet aan. De beste koopjes waren wel toendertijd.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
          X