Re: Proximus
Verseg, laat het aub, als je niet anders kan dan spijkers op laag water zoeken, laat het dan aub.
Jij vindt een installatie van een vaste telefoon waarbij de "technieker" gans de living doorkruist dus héél normaal ? Terwijl er een halve meter van de TV (waar ook de telefoon mocht komen) een vrij stopcontact was. Gelukkig was er aan dezelfde kant van de living 6 meter verder nog een stopcontact, anders had hij die hele zwik waarschijnlijk diagonaal door de living gelegd... Ik heb dit al een keer of drie herhaald, misschien die zin OOK eens lezen.
Allez, het is Pinksteren, dus: proficiat aan die technieker.
Als ik zo'n kemel van formaat zie, en dan verder zo'n karrevracht kastjes die ik nog nooit eerder gezien had, is het misschien normaal dat ik vragen heb bij de "kwaliteit" van de rest van de aansluiting en hier eens mijn licht kom opsteken ? Zeker als de tweede technieker nog een bijkomende lading toestellen (powerlines) installeert om de desktop bekabeld aan te sluiten i.p.v. via Wifi zoals al jaren in Oostende.
Nu binnenkort nog zo een "Happy house call" proberen te versieren om het "kastjes" oerwoud misschien wat uit te kunnen dunnen en om een betere kijk te krijgen op een moderne Proximus aansluiting. Daar ga ik zeker tijd voor vrijmaken om er zelf bij te zijn.
Dit topic mag voor mijn part nu uitdoven.
Verseg, laat het aub, als je niet anders kan dan spijkers op laag water zoeken, laat het dan aub.
Jij vindt een installatie van een vaste telefoon waarbij de "technieker" gans de living doorkruist dus héél normaal ? Terwijl er een halve meter van de TV (waar ook de telefoon mocht komen) een vrij stopcontact was. Gelukkig was er aan dezelfde kant van de living 6 meter verder nog een stopcontact, anders had hij die hele zwik waarschijnlijk diagonaal door de living gelegd... Ik heb dit al een keer of drie herhaald, misschien die zin OOK eens lezen.
Allez, het is Pinksteren, dus: proficiat aan die technieker.
Als ik zo'n kemel van formaat zie, en dan verder zo'n karrevracht kastjes die ik nog nooit eerder gezien had, is het misschien normaal dat ik vragen heb bij de "kwaliteit" van de rest van de aansluiting en hier eens mijn licht kom opsteken ? Zeker als de tweede technieker nog een bijkomende lading toestellen (powerlines) installeert om de desktop bekabeld aan te sluiten i.p.v. via Wifi zoals al jaren in Oostende.
Nu binnenkort nog zo een "Happy house call" proberen te versieren om het "kastjes" oerwoud misschien wat uit te kunnen dunnen en om een betere kijk te krijgen op een moderne Proximus aansluiting. Daar ga ik zeker tijd voor vrijmaken om er zelf bij te zijn.
Dit topic mag voor mijn part nu uitdoven.
Comment