Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proximus

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Proximus

    Verseg, laat het aub, als je niet anders kan dan spijkers op laag water zoeken, laat het dan aub.

    Jij vindt een installatie van een vaste telefoon waarbij de "technieker" gans de living doorkruist dus héél normaal ? Terwijl er een halve meter van de TV (waar ook de telefoon mocht komen) een vrij stopcontact was. Gelukkig was er aan dezelfde kant van de living 6 meter verder nog een stopcontact, anders had hij die hele zwik waarschijnlijk diagonaal door de living gelegd... Ik heb dit al een keer of drie herhaald, misschien die zin OOK eens lezen.

    Allez, het is Pinksteren, dus: proficiat aan die technieker.

    Als ik zo'n kemel van formaat zie, en dan verder zo'n karrevracht kastjes die ik nog nooit eerder gezien had, is het misschien normaal dat ik vragen heb bij de "kwaliteit" van de rest van de aansluiting en hier eens mijn licht kom opsteken ? Zeker als de tweede technieker nog een bijkomende lading toestellen (powerlines) installeert om de desktop bekabeld aan te sluiten i.p.v. via Wifi zoals al jaren in Oostende.

    Nu binnenkort nog zo een "Happy house call" proberen te versieren om het "kastjes" oerwoud misschien wat uit te kunnen dunnen en om een betere kijk te krijgen op een moderne Proximus aansluiting. Daar ga ik zeker tijd voor vrijmaken om er zelf bij te zijn.
    Dit topic mag voor mijn part nu uitdoven.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #17
      Proximus

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Verseg, laat het aub, als je niet anders kan dan spijkers op laag water zoeken, laat het dan aub. .
      Jij moet stoppen met altijd kritiek te uiten op mensen die werken, zeker als je zelf niet betrokken bent.
      Wat win je erbij om die technieker als robot te omschrijven en als een prutser te laten doorgaan?
      Als dat toestel eigendom van de klant is, dan is het normaal gezien aan de klant om dat aan te sluiten (stroom-gedeelte).
      Als Eandis uw elektriciteit komt aansluiten zoals op uw oud adres, dan sluiten ze toch ook uw kookplaat niet aan?

      En het is maar een stekker versteken ... als dat een ramp is?
      Het duurt langer om er iets over te typen dan het op te lossen.
      Je hebt weer eens misbruik gemaakt van een pruts om iemand door het slijk te halen.

      Van spijkers op laag water gesproken. [emoji107]

      Zielig vind ik dat ... vooral omdat je dat telkens doelbewust opnieuw doet.

      Geniet van uw feestdag.
      Last edited by VerSeg; 20 mei 2018, 09:30.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Proximus

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Jij moet stoppen met altijd kritiek te uiten op mensen die werken, zeker als je zelf niet betrokken bent.
        Ha, ik moet dus eerst via PM mijn posts ter controle doorsturen ?

        En ja, ik herhaal het nog eens: als je mijn beschrijving leest dan kan je niet anders dan besluiten: bij die telefoon heeft hij inderdaad serieus geprutst. De echtgenote was in alle staten en ik kon haar begrijpen.

        Voor de rest ben ik enkel hier komen informeren wat al die bakjes betekenen.

        Ik ga nu vragen om dit topic te sluiten, de nuttige info heb ik genoteerd, de soort spam die ik verder krijg wil ik stoppen.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #19
          Proximus

          Foert nete ... enige besluit dat ik kan nemen is dat jij uit bent om mensen te kleineren voor zaken die niet eens de moeite zijn om over te spreken.

          En eerlijk?
          Waarom zegt de klant dan niet heel eenvoudig “gebruik dat stopcontact maar”.

          En dit topic mag dicht want je blijft overdreven onterecht verwijten maken op techniekers.
          Dat mag ook niet op BD de mensen aanvallen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Proximus

            Moderator Note: Topic wordt afgesloten.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X