Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

Eigenlijk is er zo goed als geen verschil tussen internetbankieren en het oude "aanschuiven aan het loket en de bediende de overschrijving laten intypen". Het gaat ook ogenblikkelijk van je rekening maar blijft, net als vroeger, hangen in cyberspace voor een paar dagen zodat de bank hier nog wat op verdient. Er is geen enkele reden waarom dit zo lang moet duren want alles gaat automatisch. Ik las laatst wel dat "binnenkort" deze vertraging zou opgelost zijn en overschrijvingen in real time zouden verwerkt worden.
    BTW, ik zie bij internet bankieren betalingen altijd "in de wacht" staan tot ze dezelfde dag 's nachts verwerkt worden niettegenstaande het bedrag wel ogenblikkelijk in mindering gebracht wordt.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Het verschil???????
      Het verschil is als je online banking doet dat wat je betaald hebt sofort van uw rekening af is, of niet soms?
      De laatste dertig of veertig jaar doe ik geen overschrijvingen meer.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Het verschil???????
        Het verschil is als je online banking doet dat wat je betaald hebt sofort van uw rekening af is, of niet soms?
        Daar gaat het hem toch helemaal niet over?
        Het gaat er hem over dat het geld niet meteen op de rekening van de begunstigde staat van zodra dat jij die betaling uitvoert.

Tussen eigen rekeningen zie je dat meestal redelijk snel, naar andere klanten binnen dezelfde bank is dat meestal dezelfde werkdag (indien betaald wordt op een werkdag), naar andere banken of het buitenland kan dat enkele dagen duren.
        En dat is al meer dan dertig jaar zo, dat is altijd al zo geweest … papier, computer of satelliet maakt niet uit, naar het buitenland zit er altijd een vertraging op.

Je moet dan niet klagen tegen de begunstigde, het is bij de bank dat de vertraging zit.
        Maar ja … het is een goed excuus om te zeggen dat je daar nooit meer wil kopen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Eigenlijk is er zo goed als geen verschil tussen internetbankieren en het oude "aanschuiven aan het loket en de bediende de overschrijving laten intypen". Het gaat ook ogenblikkelijk van je rekening maar blijft, net als vroeger, hangen in cyberspace voor een paar dagen zodat de bank hier nog wat op verdient. Er is geen enkele reden waarom dit zo lang moet duren want alles gaat automatisch. Ik las laatst wel dat "binnenkort" deze vertraging zou opgelost zijn en overschrijvingen in real time zouden verwerkt worden.
          BTW, ik zie bij internet bankieren betalingen altijd "in de wacht" staan tot ze dezelfde dag 's nachts verwerkt worden niettegenstaande het bedrag wel ogenblikkelijk in mindering gebracht wordt.
          Dat is inderdaad al langer aangekondigd dat zoiets zou veranderen in de toekomst, maar daar is al jaren sprake van.
          Hetgeen er gebeurt is dat banken onderling niet betaling per betaling doorsturen maar deze groeperen en x aantal keer per dag in bulk naar de begunstigde bank doorsturen.
          Vooral naar het buitenland wordt er nog een extra controle gedaan zodat geen grote bedragen frauduleus zouden verdwijnen.
          Soit, met de huidige technieken zouden ze toch wat sneller kunnen werken met maximum de werkdag erop bij de begunstigde.
          Maar hoe gaan ze ons dat dan weer aanrekenen om de verliezen te compenseren?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

We zijn nu over de levertijd en nog steeds geen bureau ontvangen.
            Mails blijven onbeantwoord, telefoon wordt niet opgenomen.
            Ik denk dat ik voor € 319,99 ben opgelicht.

Sommige webwinkels zijn echt niet betrouwbaar.

KOOP ER NIKS MENSEN.

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Ik denk dat ik voor € 319,99 ben opgelicht.

KOOP ER NIKS MENSEN.
              Misschien is de FOD Economie of Test Aankoop een mogelijkheid.
              Op hun eigen site geven ze ook nog dit:
              Onlinegeschillenbeslechting

De Europese Commissie biedt een platform voor onlinegeschillenbeslechting (OS), dat u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/
              BTW, nog klachten bij Tros Radar.

Blijkbaar willen ze deze maand ook naar de beurs.
              bye, Maurice
              Nikon D7500

Comment

Die colofoon: (Ik spreek maar een beetje Duits)
                Colofon:
                home24 SE
                Greifswalder Strasse 212-213, 10405 Berlijn - Duitsland
                Wettelijk vertegenwoordigers: Dr. Philipp Kreibohm, Marc Appelhoff,
                Christoph Cordes, Johannes Schaback
                Voorzitter van de Raad van Bestuur: Lothar Lanz
                Home24 AG is ingeschreven bij
                Amtsgericht Berlin (Charlottenburg), HRB 196337 B
                BTW-nummer: BE0536349820

Een paar dingen gevonden op het www en ze zijn niet mooi hoor.
                Lees hier maar: https://nl-be.trustpilot.com/review/www.home24.nl

Comment

Een paar dingen gevonden op het www en ze zijn niet mooi hoor.
                  Lees hier maar: https://nl-be.trustpilot.com/review/www.home24.nl
                  Die trustpilot review had ik op 18 mei al gepost.
                  bye, Maurice
                  Nikon D7500

Comment

En gelezen op het www dat die ook niet betrouwbaar is.
                    Ze zijn alles naar de knoppen aan het helpen geloof ik.
                    Ik had ook liever in de streek gekocht maar vond niks naar mijn gedacht of het was niet betaalbaar.
                    Onze diepvries, wasmachine en droogkast hebben we nog bij een elektrowinkel in Mol kunnen kopen.
                    De man ging op pensioen en zijn zoon zag het niet zitten om zijn handen vuil te maken.
                    Dus hebben we nog VDB, TV, frigo, Senseo, friteuse en nog meer klein elektro er gekocht maar nog nooit hun service nodig gehad.
                    Idem dito met Cool Blue en Bolle punt kom.

Comment

Om nog eens terug te komen op die fameuze Home24 webwinkel.
                      Twee weken geleden telefonisch contact opgenomen en daar werd mij door een Nederlander beloofd dat hij dat per direct ging onderzoeken en dat ik binnen het uur een email zou ontvangen.
                      Naar die email kan ik fluiten.
                      Mails naar Home24 worden niet afgeleverd.
                      Mijn bureau zou binnen de 5 weken geleverd worden maar na 6 weken nog niets ontvangen.
                      Op mijn account staat dat het bureau binnen de week geleverd zal worden, dat staat daar al enkele weken maar er is nog NIETS geleverd.
                      Dat zou het volgens de website 1 - 7 weken duren voor aflevering (op mijn account stond dus 1 week).
                      Daar zou het volgens hun website 1 - 5 weken duren. Tarara, levering = nul de botten.
                      Nu staat er op hun site dat de levertijd 1 - 2 weken kan duren.

Ik ben het beu, verleden weken een mail geschreven in vier talen naar Duitsland dat als ik tegen het einde van verleden week mijn bureau nog niet ontvangen zou hebben ik een officiële zou neerleggen tege, hen.
                      Bij deze is het nu gebeurt en vraag me af of ik daar respons zal op krijgen.

Home 24 is een malafide webwinkel die u laat betalen maar niks levert.
                      DUS MENSEN KOOP DAAR NIKS OF U BENT UW GELD KWIJT.

Comment

Working...
                      X