Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kaal worden
Collapse
X
-
-
Re: Kaal worden
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichtik scheer mijn hoofd al meer dan 10 jaar volledig kaal paar maal per weekCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guce Bekijk berichtIk ben 58 jaar en scheer mij 2x per week kaal onder de douche. En wat anderen daar van vinden, kan mij geen barst schelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtEen paar keer per week ... dan is er nog meer werk aan kaal zijn dan anders. [emoji16]
geen half uur smorgens voor de spiegel staan om te zien of mijn haar goed ligt, liggen te kamen, gel indoen, what ever ....
geen dure kappersbeurten, geen shampoo ,....
gewoon als ik mijn gezicht scheer doe ik ineens mijn hoofd mee dus ik zie niet in wat daar zo veel meer werk aan is
daartegen om nutteloze commentaar geven
daar is veel meer werk dan dan even snel mijn hoofd scheren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichtik zou niet weten waarom.
geen half uur smorgens voor de spiegel staan om te zien of mijn haar goed ligt, liggen te kamen, gel indoen, what ever ....
geen dure kappersbeurten, geen shampoo ,....
gewoon als ik mijn gezicht scheer doe ik ineens mijn hoofd mee dus ik zie niet in wat daar zo veel meer werk aan is
daartegen om nutteloze commentaar geven
daar is veel meer werk dan dan even snel mijn hoofd scherenLeeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtDe ene staat wel beter met een blote kop dan de andere. En een kappersbeurt om de 4 à 6 weken is nu ook geen doodgaan. Ik ben alvast gediend voor 20€, veel of weinig haar, daar maakt men wel geen onderscheid in...Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtDe ene staat wel beter met een blote kop dan de andere. En een kappersbeurt om de 4 à 6 weken is nu ook geen doodgaan. Ik ben alvast gediend voor 20€, veel of weinig haar, daar maakt men wel geen onderscheid in...
maar om te stellen dat je haar afscheren meer werk vergt dan gewoon haar hebben is er los over
en ik heb het niet op uw voor he
op een andere die alles en nog wat beter weet en enkel zijn mening telt ....
Comment
-
Kaal worden
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichthet is niet dat ik doodga van die €20 euro
maar om te stellen dat je haar afscheren meer werk vergt dan gewoon haar hebben is er los over
en ik heb het niet op uw voor he
op een andere die alles en nog wat beter weet en enkel zijn mening telt ....
Als ik daar mijn hoofd ook nog bij zou moeten scheren, dan zou dat in elk geval veel langer duren dan de tijd om mijn haar te kammen.
Maar ik ben dan ook geen ijdeltuit dat een half uur met zijn haar bezig is.
En dat heeft niets te maken met beter weten maar met realistisch zijn.
In elk geval moet ik mijn hoofd in de zomer dan ook niet continu van zonnecrème voorzien en dat spaart ook geld en tijd. [emoji1]Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtIn elk geval moet ik mijn hoofd in de zomer dan ook niet continu van zonnecrème voorzien en dat spaart ook geld en tijd. [emoji1]
En nu zal ik al horen denken dat je toch geen wagens in volle zon wast. Toch wel hoor, dat doe ik wel, maar op onze wagens lopen de druppels water er zo af i.p.v. eraan te plakken en hebben geen tijd op om te drogen en knalvlekken na te laten, bos indien is het ook vettig regenwater. En dat is een wereld van verschil.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtDat moet ik hier toch wel al doen Freddy. Achteraan een groot gat en verder zeer dun geworden. Als ik eens vergeet mij bij felle zon te beschermen voel ik dat toch al zeer goed nadien. Een uurtje of 3 auto's wassen in volle zon geeft zo zijn gevolgen...Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtJa man, een hogere broek aan doen hé ... of bedoel je een ander gat? [emoji41]Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtNee een groot gat, enkel keren groter dan die van de priesters van vroeger...
Mijn vader was bovenaan volledig kaal op zijn 27, ik ben nu boven de 50 en het begint nu pas wat dunner te worden.
Dus niet te veel laten opknippen op die plaats.
Maar als het zo is, dan toch minder erg dan een zware ziekte.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtMaar als het zo is, dan toch minder erg dan een zware ziekte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtDe ene krijgt het wat vroeger dan de andere en ze beweren dat het erfelijk is.
Mijn vader was bovenaan volledig kaal op zijn 27, ik ben nu boven de 50 en het begint nu pas wat dunner te worden.
Dus niet te veel laten opknippen op die plaats.
Maar als het zo is, dan toch minder erg dan een zware ziekte.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
Comment