Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaal worden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kaal worden

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
    ik scheer mijn hoofd al meer dan 10 jaar volledig kaal paar maal per week
    Een paar keer per week ... dan is er nog meer werk aan kaal zijn dan anders. [emoji16]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Guce Bekijk bericht
      Ik ben 58 jaar en scheer mij 2x per week kaal onder de douche. En wat anderen daar van vinden, kan mij geen barst schelen.
      Meer aan seks doen, dat scheelt veel scheerbeurten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Een paar keer per week ... dan is er nog meer werk aan kaal zijn dan anders. [emoji16]
        ik zou niet weten waarom.
        geen half uur smorgens voor de spiegel staan om te zien of mijn haar goed ligt, liggen te kamen, gel indoen, what ever ....
        geen dure kappersbeurten, geen shampoo ,....
        gewoon als ik mijn gezicht scheer doe ik ineens mijn hoofd mee dus ik zie niet in wat daar zo veel meer werk aan is
        daartegen om nutteloze commentaar geven
        daar is veel meer werk dan dan even snel mijn hoofd scheren

Comment

ik zou niet weten waarom.
          geen half uur smorgens voor de spiegel staan om te zien of mijn haar goed ligt, liggen te kamen, gel indoen, what ever ....
          geen dure kappersbeurten, geen shampoo ,....
          gewoon als ik mijn gezicht scheer doe ik ineens mijn hoofd mee dus ik zie niet in wat daar zo veel meer werk aan is
          daartegen om nutteloze commentaar geven
          daar is veel meer werk dan dan even snel mijn hoofd scheren
          De ene staat wel beter met een blote kop dan de andere. En een kappersbeurt om de 4 à 6 weken is nu ook geen doodgaan. Ik ben alvast gediend voor 20€, veel of weinig haar, daar maakt men wel geen onderscheid in...
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            De ene staat wel beter met een blote kop dan de andere. En een kappersbeurt om de 4 à 6 weken is nu ook geen doodgaan. Ik ben alvast gediend voor 20€, veel of weinig haar, daar maakt men wel geen onderscheid in...
            Idem hier, om de vier weken eens naar de kapper kwestie van het wat proper te houden en voor de rest elke dag eens minder dan een halve minuut om mijn haar te kammen, hoeft geen half uur te duren.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

het is niet dat ik doodga van die €20 euro
              maar om te stellen dat je haar afscheren meer werk vergt dan gewoon haar hebben is er los over
              en ik heb het niet op uw voor he
              op een andere die alles en nog wat beter weet en enkel zijn mening telt ....

Comment

Kaal worden

het is niet dat ik doodga van die €20 euro
                maar om te stellen dat je haar afscheren meer werk vergt dan gewoon haar hebben is er los over
                en ik heb het niet op uw voor he
                op een andere die alles en nog wat beter weet en enkel zijn mening telt ....
                Mijn haar kam ik binnen de dertig seconden, mij scheren duurt afhankelijk of het met een scheermes of scheermachine is tussen de twee minuten en de vijf minuten.
                Als ik daar mijn hoofd ook nog bij zou moeten scheren, dan zou dat in elk geval veel langer duren dan de tijd om mijn haar te kammen.
                Maar ik ben dan ook geen ijdeltuit dat een half uur met zijn haar bezig is.
                En dat heeft niets te maken met beter weten maar met realistisch zijn.
                In elk geval moet ik mijn hoofd in de zomer dan ook niet continu van zonnecrème voorzien en dat spaart ook geld en tijd. [emoji1]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

In elk geval moet ik mijn hoofd in de zomer dan ook niet continu van zonnecrème voorzien en dat spaart ook geld en tijd. [emoji1]
                  Dat moet ik hier toch wel al doen Freddy. Achteraan een groot gat en verder zeer dun geworden. Als ik eens vergeet mij bij felle zon te beschermen voel ik dat toch al zeer goed nadien. Een uurtje of 3 auto's wassen in volle zon geeft zo zijn gevolgen...
                  En nu zal ik al horen denken dat je toch geen wagens in volle zon wast. Toch wel hoor, dat doe ik wel, maar op onze wagens lopen de druppels water er zo af i.p.v. eraan te plakken en hebben geen tijd op om te drogen en knalvlekken na te laten, bos indien is het ook vettig regenwater. En dat is een wereld van verschil.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Dat moet ik hier toch wel al doen Freddy. Achteraan een groot gat en verder zeer dun geworden. Als ik eens vergeet mij bij felle zon te beschermen voel ik dat toch al zeer goed nadien. Een uurtje of 3 auto's wassen in volle zon geeft zo zijn gevolgen...
                    Ja man, een hogere broek aan doen hé ... of bedoel je een ander gat? [emoji41]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Kaal worden

Oud worden heeft charmes zeggen ze dan. [emoji41]
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ja man, een hogere broek aan doen hé ... of bedoel je een ander gat? [emoji41]
                        Nee een groot gat, enkele keren groter dan dat van de priesters van vroeger...
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Nee een groot gat, enkel keren groter dan die van de priesters van vroeger...
                          De ene krijgt het wat vroeger dan de andere en ze beweren dat het erfelijk is.
                          Mijn vader was bovenaan volledig kaal op zijn 27, ik ben nu boven de 50 en het begint nu pas wat dunner te worden.
                          Dus niet te veel laten opknippen op die plaats.
                          Maar als het zo is, dan toch minder erg dan een zware ziekte.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Dat denk ik er ook van, er zijn ergere dingen in het leven.

Comment

De ene krijgt het wat vroeger dan de andere en ze beweren dat het erfelijk is.
                              Mijn vader was bovenaan volledig kaal op zijn 27, ik ben nu boven de 50 en het begint nu pas wat dunner te worden.
                              Dus niet te veel laten opknippen op die plaats.
                              Hier ook, ik heb mijn vader nooit anders gekend. En zeker weten, liever een kale knikker als gevolg van alopecia dan van ... Laat ons daar aub van gespaard blijven.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                              X