Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aliexpress probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Aliexpress probleem

    Het had eens een Chinese Rolex moeten zijn...?
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #32
      Re: Aliexpress probleem

      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Het had eens een Chinese Rolex moeten zijn...?
      .. dan kon je die op uw buik schrijven ...

      Comment


      • #33
        Re: Aliexpress probleem

        Ik heb een bestelling geplaatst, verschillend producten van 1 dezelfde verkoper. Net na het plaatsen van de bestelling en betaling zijn al deze producten opeens niet meer beschikbaar. Ook op de pagina van de verkoper staan geen producten meer.

        Iemand hier ervaring mee? Ik vrees er al een beetje voor dat ik de producten nooit zal ontvangen en mijn geld niet zal terugkrijgen.

        Comment


        • #34
          Re: Aliexpress probleem

          yep, en dat gigantisch groot worden in de buurt van Luik maar achteraf zou het project toch veel kleiner zijn. maw , we hebben ons in de luren laten leggen door de Chinezen :-)

          oei, ik reageerde hier op een reactie van vorige bladzijde
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #35
            Re: Aliexpress probleem

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Volledig normaal, die douane zit eigenlijk bij Bpost, als je pech hebt, en ze halen je drone er uit, dan zal je je aankoop moeten bewijzen (boven 22€) met een bankafschrift
            en bewijs van aankoop en zal je eerst invoer en Belgische btw moeten betalen, heb je geluk, dan wordt je pakje zo geleverd.
            Dus beter zelf geen contact zoeken met die mannen, want dan betaal je zowiezo.
            Tot nu toe kwamen pakjes van kleine waarde altijd na maximum tien dagen aan.
            Dit jaar is een lensje van €95 twee maanden bij de douane blijven liggen volgens de tracking gegevens (en de afzender).
            Belgische douane bevestigde dat zij dat niet doen maar BPOST zelf.
            Net voor de datum dat je een reclamatie kan vragen stond de postbode toch voor de deur.
            Zonder extra kosten, maar als ik die had moeten betalen was ik nog goedkoper af geweest.

            Comment


            • #36
              Re: Aliexpress probleem

              Oorspronkelijk geplaatst door Beautylines Bekijk bericht
              Ik heb een bestelling geplaatst, verschillend producten van 1 dezelfde verkoper. Net na het plaatsen van de bestelling en betaling zijn al deze producten opeens niet meer beschikbaar. Ook op de pagina van de verkoper staan geen producten meer.

              Iemand hier ervaring mee? Ik vrees er al een beetje voor dat ik de producten nooit zal ontvangen en mijn geld niet zal terugkrijgen.
              Daarvoor geregistreerd? [emoji1]
              Misschien beter de verkoper eens contacteren?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #37
                Re: Aliexpress probleem

                Oorspronkelijk geplaatst door Beautylines Bekijk bericht
                Ik heb een bestelling geplaatst, verschillend producten van 1 dezelfde verkoper. Net na het plaatsen van de bestelling en betaling zijn al deze producten opeens niet meer beschikbaar. Ook op de pagina van de verkoper staan geen producten meer.

                Iemand hier ervaring mee? Ik vrees er al een beetje voor dat ik de producten nooit zal ontvangen en mijn geld niet zal terugkrijgen.
                Normaalgezien krijg je altijd je geld terug als iets niet geleverd wordt.
                Contacteer eerst de verkoper, als het daar niet lukt, dan open je een "dispute", dat gaat via Aliexpress zelf, en die hebben liefst tevreden klanten.
                Een tijdje geleden kwam een van de bestellingen ook niet binnen de tijd aan, en toen heb ik mijn geld terug gekregen.
                Dat pakje is ongeveer een maand later toch nog geleverd (het was dus gratis, maar het had wel meer dan 3 maanden geduurd voor het geleverd was...).

                Echt dure spullen bestel ik niet, er is altijd een kans dat er bij de douane nog een flink bedrag bijkomt.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #38
                  Re: Aliexpress probleem

                  Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                  ik heb horen vertellen dat er een magazijn / opslag gaat komen in Europa om die tijden te verkorten. Weet alleen niet meer waar ik het gehoord heb. Of gelezen.
                  In Luik.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Aliexpress probleem

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    In Luik.
                    Volgens mijn laatste opzoekingen komen de zendingen nu al in Luik binnen met Sinotrans, een transportmaatschappij van Alibaba.
                    Tracking van Bpost is gelinkt vanaf het moment van verzending.

                    In mijn geval was het adres niet helemaal volgens de Belgische normen, momenteel is het Bpost systeem hierin heel strikt, bij het minste verschil in postnummer wordt de zending als onbestelbaar beschouwd.
                    Blijkbaar is er dan toch ergens een handmatige correctie, want het adres op het afgeleverde pakje was wel 100% zoals het moest.
                    Wat de vertraging verklaart.

                    Terzijde: onlangs werd een dringende aangetekende zending vanuit Duitsland voor "3001 Leuven" teruggestuurd naar de afzender (wat minstens 1 maand duurt ), enkel "3001 Heverlee" is tegenwoordig nog juist.

                    Misschien zijn er enige strubbelingen bij de automatisering ?

                    Comment


                    • #40
                      Re: Aliexpress probleem

                      Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                      Terzijde: onlangs werd een dringende aangetekende zending vanuit Duitsland voor "3001 Leuven" teruggestuurd naar de afzender (wat minstens 1 maand duurt ), enkel "3001 Heverlee" is tegenwoordig nog juist.
                      Ik kan u anders garanderen dat post verstuurd naar 3001 Leuven wel degelijk toekomt, ook al is dat inderdaad de postcode van Heverlee.
                      Ook voor o.a. Winksele maakt het niet uit of ze nu Winksele, Herent of zelfs Veltem-Beisem schrijven ... met de juiste postcode en straatnaam komt het altijd toe.
                      Mogelijks een andere reden dat het teruggestuurd werd?
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: Aliexpress probleem

                        Bij mijn weten is zelfs de enige correcte naam bij de adressering de naam van de fusiegemeente, en niet die van de deelgemeente.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Aliexpress probleem

                          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                          Bij mijn weten is zelfs de enige correcte naam bij de adressering de naam van de fusiegemeente, en niet die van de deelgemeente.
                          Was ook mijn gedacht, maar ik heb de laatste maanden felle twijfels over de post.
                          We wijken af, ik zal er maar over zwijgen.

                          Comment

                          Working...
                          X