Op 3 januari iets klein besteld ( 14 euro )
Krijg ( Chinese ) trackingnr
16/01 waiting for pickup
27/02 Zengding door verkoper geannuleerd (?) - kreeg ik pas laat in de gaten.
Ondertussen de verkoper gecontacteerd op 1 maart.
Hij geeft toe dat er iets mis is en stuurt een nieuwe zending op 3 maar met een nieuw trackingnummer.
Nummer werkt nog steeds niet.
Maar op de originele bestelling zie ik: " Order will be closed in 7 days "
Buiten het trackingnummer dat niet werkt en de conversatie op Aliexpress heb ik geen enkel bewijs.
Zou ik hoedanook best geen dispute openen ( voor die 7 dagen om zijn ) ?
Het is geen gigantisch bedrag, maar een euro is voor mij ook een euro...
Krijg ( Chinese ) trackingnr
16/01 waiting for pickup
27/02 Zengding door verkoper geannuleerd (?) - kreeg ik pas laat in de gaten.
Ondertussen de verkoper gecontacteerd op 1 maart.
Hij geeft toe dat er iets mis is en stuurt een nieuwe zending op 3 maar met een nieuw trackingnummer.
Nummer werkt nog steeds niet.
Maar op de originele bestelling zie ik: " Order will be closed in 7 days "
Buiten het trackingnummer dat niet werkt en de conversatie op Aliexpress heb ik geen enkel bewijs.
Zou ik hoedanook best geen dispute openen ( voor die 7 dagen om zijn ) ?
Het is geen gigantisch bedrag, maar een euro is voor mij ook een euro...
Comment