Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nieuwe TV

    Een auto... niet nodig.

    Komaan, Netflix in 4K is wel degelijk een verschil met HD.

    Maar als je geen Netflix hebt in 4K, dan is er nog geen materiaal. OP een TV kleiner dan 50' is het inderdaad zinloos.

    Comment


    • #32
      Re: Nieuwe TV

      Dat gaat over een persoonlijk geschil vanuit een heel bedenkelijk kanaal. Uiteraard moeten ze winst maken. Ik wou het zelf eerder hebben over bedenkelijke fouten waarvoor ze officieel veroordeeld zijn. Al de rest van dat Apachegezwam vertelt me niks. Dus laat ze maar komen, die arresten.
      Ik vrees dat ik lang ga mogen wachten.....

      Comment


      • #33
        Re: Nieuwe TV

        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
        Maar ze hebben wel gelijk met: 4K niet nodig, 800Hz niet nodig .
        Een TV is dan ook niet nodig, of tenminste geen kleuren-tv.
        Er is niets nodig, alleen kan iets nuttig of onnuttig zijn voor de persoon dat het wel of niet hebben wil.
        Op TV zijn er inderdaad weinig uitzendingen te vinden in 4K, de meeste DVD en Blu-Ray zijn meestal ook geen 4K ... maar een 4K TV met deftige upscaling geeft wel een enorme boost aan de kijkervaring.
        En een beetje toekomstgericht kopen ik nog altijd goedkoper dan binnen een jaar of twee terug hopeloos achter te staan.
        Er zijn ondertussen toch al een paar zaken in 4K te vinden, al was het dat we dit zelf filmen.

        Wat die 800Hz betreft ... dat is een kwestie hoe men de cijfers moet gaan begrijpen want niet elke fabrikant geeft dat op dezelfde manier weer.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #34
          Re: Nieuwe TV

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Wie gelooft Test Aankoop nog?

          Ik hecht veel meer waarde aan Tweakers.net
          Zijn tenminste echt onafhankelijk.
          TA neem ik ook met een grote korrel zout... ook o.a. om dezelfde bedenkingen die ik me had gemaakt zoals die man ze op Apache beschrijft ("TA is een commerciële uitgever van tijdschriften en andere publicaties die winst moet maken;.. de gadgets zeg maar brol die je gratis bij een abonnement krijgt").
          Trouwens ik vraag me af of de man zijn klacht iets heeft opgebracht ("klacht neergelegd bij de Dienst Inspectie van de FOD Economie, en bij de Privacy Commissie. Daar is mijn klacht ontvankelijk en gegrond verklaard. Een onderzoek volgt" ...dat was nov 2015.

          Mijn "4K niet nodig, 800Hz niet nodig" was het enige wat ik bij snellezing had genoteerd, om reden van weinig uitzendingen te vinden in 4K, de meeste DVD en Blu-Ray meestal geen 4K. Denk dat die logica erg steek hield ten tijde van de TA test. Ik volg Verseg wel een beetje ivm toekomstgericht aankopen doch misschien zijn er in het verleden ook technische evoluties en snufjes geweest die zich niet hebben doorgezet.. en anderzijds,... binnen een jaar of twee een beetje achterstaan bij de nieuwste ontwikkelingen zal ik niet als hopeloos ervaren (ben momenteel nog zeer tevreden met mijn 7 j oude Panasonic).

          Tweakersnet moet ik een beetje beter leren kennen. Maar een onafhankelijke, degelijke niet commerciële vervanger vinden voor TA zal niet makkelijk zijn (denk aan al die testen...al wordt er, meen ik, veel beroep gedaan op buitenlandse "zusterorganisaties..)

          Comment

          Working...
          X