Re: Boorhamer of Breekhamer ?
[QUOTE=VerSeg;4627580]
Het gaat hier niet om de reacties van anderen.. wel over de jouwe.. ik was van in het begin duidelijk over wat soort werk het ging.
U ging als eerste over de vloer met een zware Hilti
Het gaat ook niet over licht werk zoals u het stelt, maar licht breekwerk... daarmee dat ik twee voorgenoemde Machines gemeld heb.
Trouwens mijn opening ging eigenlijk over de keuze tussen de twee soorten machines.
Zoals al gezegd, u kaartte zelf als eerste aan een Zware Hilti in post 7.. terwijl u al duidelijk gelezen had dat het niet de bedoeling was.. dat zijn uw eigen insinuaties waarop u zelf een antwoord geeft
Idem.. zoals al gezegd was deze reactie overbodig... en je geeft antwoorden op uw eigen insinuaties.. nogmaals dus
Dat ik alles overdreven vind, dat is hetgeen u ervan maakt... ik denk eerder dat u overdrijft
Zo'n reactie is echt niet nodig hoor
[QUOTE=VerSeg;4627580]
Leer begrijpend lezen hé ... hou alles binnen zijn context.
Lees eens alle reacties, meerdere mensen begrepen dat het "mogelijks" over zwaarder werk kon gaan en ook anderen waaronder uzelf kaartten een breekhamer aan.
Lees eens alle reacties, meerdere mensen begrepen dat het "mogelijks" over zwaarder werk kon gaan en ook anderen waaronder uzelf kaartten een breekhamer aan.
U ging als eerste over de vloer met een zware Hilti
Lijkt me ook niet meteen de vraag die men stelt voor licht werk?
Trouwens mijn opening ging eigenlijk over de keuze tussen de twee soorten machines.
En wat Hilti betreft ... die hebben machines van klein tot groot.
U kaartte dit aan: Een Hilti TE 60 bijvoorbeeld is al een redelijke Hamerboor, weegt 7.8 kg, een TE 50 zit op 6,1 kg en een TE 30 op 4 kg en is dus licht tegenover wat u zelf als voorbeeld gaf.
Op zich zijn dat al krachtige machines (ja, er bestaat nog meer).
U kaartte dit aan: Een Hilti TE 60 bijvoorbeeld is al een redelijke Hamerboor, weegt 7.8 kg, een TE 50 zit op 6,1 kg en een TE 30 op 4 kg en is dus licht tegenover wat u zelf als voorbeeld gaf.
Op zich zijn dat al krachtige machines (ja, er bestaat nog meer).
In mijn reacties staat duidelijk dat ik niet weet hoe zwaar uw werken echt zijn en dat men voor zwaar werk beter iets kan huren ... we enkel informatie geven over hoe we het interpreteren.
U vraagt hulp, de mensen geven u welgemeende informatie volgens wat ze kunnen opmaken uit uw beperkte uitleg (wij zien uw werken niet) en u vindt alles overdreven?
Foert hé, zoek in het vervolg zelf verder en wat mij betreft breek je het terras op met een pollepel.
Comment