Re: Itsme
Ik heb geprobeerd in te loggen op een overheidssite via Itsme met:
- MacBook Pro met Safari
- MacBook Pro met Firefox
- HP laptop Windows 10 met Firefox
- HP laptop Windows 10 met Chrome
en NOOIT is het gelukt.
Inloggen bij Doccle via Itsme gebeurde telkens probleemloos.
Ook inloggen bij een overheidsdienst via een eID kaartlezer liep telkens vlekkeloos.
We zijn nu bijna een maand en vele e-mails verder en nu stelt die servicedesk van fedict.be mij de vraag "Welk besturingssysteem (windows/Mac) gebruikt u?" Waarvoor hebben die 15 andere e-mails met vragen en uitleg dan gediend als ze terug de originele vraag stellen?
Trouwens, daarnet wou ik nog eens proberen in te loggen en de keuzemogelijkheid voor Itsme is verdwenen op het aanmeldscherm van de overheid. Zouden ze dan toch door hebben dat er iets niet klopt?
Ik heb geprobeerd in te loggen op een overheidssite via Itsme met:
- MacBook Pro met Safari
- MacBook Pro met Firefox
- HP laptop Windows 10 met Firefox
- HP laptop Windows 10 met Chrome
en NOOIT is het gelukt.
Inloggen bij Doccle via Itsme gebeurde telkens probleemloos.
Ook inloggen bij een overheidsdienst via een eID kaartlezer liep telkens vlekkeloos.
We zijn nu bijna een maand en vele e-mails verder en nu stelt die servicedesk van fedict.be mij de vraag "Welk besturingssysteem (windows/Mac) gebruikt u?" Waarvoor hebben die 15 andere e-mails met vragen en uitleg dan gediend als ze terug de originele vraag stellen?
Trouwens, daarnet wou ik nog eens proberen in te loggen en de keuzemogelijkheid voor Itsme is verdwenen op het aanmeldscherm van de overheid. Zouden ze dan toch door hebben dat er iets niet klopt?
Comment