Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Itsme

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Itsme

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Blijft dus nog over (bij mij hier alvast) Itsme en de Belgen, pardon Itsme en de overheid.
    nete trek het u niet aan , hier werkt dat spul ook niet en de suport van itsme trekt op geen Kl....
    zal het op het einde van het jaar nog eens testen,wie weet zijn ze dan erachter hoe het komt dat het van de ene lukt en de andere niet.
    .....Dyslexie.......

Comment

Beste Nete,

Ik ben ondertussen ook al weken aan het chatten met de servicedesk@fedict.be .
      Tevergeefs echter.
      Het lukt dus echt niet om aan te melden bij de online overheid.
      Inloggen bij Doccle daarentegen lukt al maanden. Dat ging zonder een probleem van de eerste keer.
      Ook ik vraag mij af waarom het bij sommige lukt om in te loggen en bij ons niet.

Met vriendelijke groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiii Bekijk bericht
        nete trek het u niet aan , hier werkt dat spul ook niet en de suport van itsme trekt op geen Kl....
        zal het op het einde van het jaar nog eens testen,wie weet zijn ze dan erachter hoe het komt dat het van de ene lukt en de andere niet.
        Itsme support is wel goed, trouwens Itsme werkt bij mij, ik heb al vele tientallen keren "goedgekeurd" zien verschijnen in de app op de smartphone. Waarop dan Fedict na een paar seconden op de laptop de "hiërogliefen" plaatst van in #5.
        Hello Bank werkt wel via Itsme, normaal zit de fout dus hoe ik geregistreerd sta bij de Federale overheid. Maar via eID lukt het bij Fedict dan weer wel...

Heb al alle mogelijke kanalen gecontacteerd, maar DIE support is werkelijk hopeloos, je wordt verwezen naar hulppagina's met een opsomming wat je moet doen, en als het niet lukt hen contacteren. Fameuze vicieuze cirkel dus.
        De ene steekt het op de andere (Fedict, Czam...) en je wordt uiteindelijk van het kastje naar de muur gestuurd.
        Ze slagen er zelfs niet in om enige informatie te geven op die error boodschap die ik meestuur (weken geleden !!!) Waarschijnlijk een staatsgeheim ?
        Last edited by nete; 15 februari 2018, 00:50.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flozie Bekijk bericht
          Beste Nete,

Ik ben ondertussen ook al weken aan het chatten met de servicedesk@fedict.be .
          Tevergeefs echter.
          Het lukt dus echt niet om aan te melden bij de online overheid.
          Inloggen bij Doccle daarentegen lukt al maanden. Dat ging zonder een probleem van de eerste keer.
          Ook ik vraag mij af waarom het bij sommige lukt om in te loggen en bij ons niet.

Met vriendelijke groeten
          Je gebruikt toch Firefox en je zet toch je antivirus uit ? (dat is het eerste waar ze mee afkomen).

Comment

Je gebruikt toch Firefox en je zet toch je antivirus uit ? (dat is het eerste waar ze mee afkomen).
            Dat is wat ze "voorstellen" om de kaartlezer aan de praat te krijgen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

De problemen met de kaartlezer hebben er wel meer.

Meestal helpt het om de browser te sluiten en terug te openen.

Ik gebruikk de Crome browser.
              Via de browser Edge zijn er wel meer problemen.

mvg
              nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
                De problemen met de kaartlezer hebben er wel meer.

mvg
                Dat klopt waarschijnlijk wel, maar we hebben het hier over de smartphone app "Itsme" die op zich wel werkt, maar waarmee de overheid "niet thuis" geeft.

Comment

Dat klopt waarschijnlijk wel, maar we hebben het hier over de smartphone app "Itsme" die op zich wel werkt, maar waarmee de overheid "niet thuis" geeft.
                  Volgens mij wordt jij niet aanzien als Belg. [emoji1]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Volgens mij wordt jij niet aanzien als Belg. [emoji1]
                    Toch wel hoor, want als ik de ID lezer gebruik lukt het wel

En 46 jaar geleden was ik ook al Belg. Raadseltje
                    Last edited by nete; 15 februari 2018, 11:16.

Comment

• Itsme

En 46 jaar geleden was ik ook al Belg. Raadseltje
                      Uw legerdienst moeten doen of zo? [emoji1]

Is dan hetzelfde resultaat als omdraaien. [emoji41]
                      Last edited by VerSeg; 15 februari 2018, 12:03.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Uw legerdienst moeten doen of zo?
                        Was een paar jaar eerder. Ah ja, was toen ook al Belg...

Oplossing staat voor uw neus hoor

Comment

Ik had problemen met mijn kaartlezer.Een jaar geleden contact opgenomen,na 4 weken geen oplossing.Dus stop.
                          Viertal maand geleden nieuwe poging.Opnieuw al die trut die je al kent,telefonisch contact opgenomen,eerst geen antwoord,tweede maal een ontwakend iemand aan de lijn gehad.Mijn vraag:heeft de koffie gesmaakt ??(metoo???)
                          Maar terug door verwezen.Ga alles hier niet uitsmeren,maar die helpdesk trekt op niks.
                          Toch komt er nu een oplossing naar voor:aanpassen in Kaspersky.Mail om 23.15.Verwacht je niet.
                          Was wel een oude screenspot,twee generaties ervoor maar het heeft geholpen.
                          Conclusie:
                          Die helpfuncties trekken op niks.Zij doen hun best.
                          Maar als anderen het wel lukt,ligt het waarschijnlijk aan de configuratie van je toestel.
                          Ik had geen probleem met mijn Mac,of oude win XP(????).Maar voordat dat probleem bij die IT doordringt of nog helemaal niet,dat is maar de vraag.
                          Als je een mail stuurt,zet daar niet allemaal Chrome,Fireboxetc. in.Blijkbaar lezen ze maar één referentiewoord.Anders loopt het fout.
                          Mensen met problemen met Kaspersky en Tax on web.etc.Laat het even weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                            Maar als anderen het wel lukt,ligt het waarschijnlijk aan de configuratie van je toestel.
                            Daar hield ik ook rekening mee, maar ik heb het al op een andere laptop geprobeerd, noppes.

Comment

Daar hield ik ook rekening mee, maar ik heb het al op een andere laptop geprobeerd, noppes.
                              De kans is groot dat die grotendeels hetzelfde ingesteld staat natuurlijk.
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                                De kans is groot dat die grotendeels hetzelfde ingesteld staat natuurlijk.
                                Nog een derde PC geprobeerd (desktop met Windows 7, de anderen met W10) en wat dacht je: zelfde onnozele foutmelding uit #5, wel met andere codes en datum (dat laatste geldt voor alle tussentijdse verwijzingen in dit topic).

IT, overheid en support: middeleeuws en echt meelijwekkend.
                                Waarmee ik niet wil zeggen dat de mensen die daar werken echt van slechte wil zijn, ze hebben waarschijnlijk totaal geen middelen ter beschikking om enige support, die naam waardig, te leveren.
                                Last edited by nete; 15 februari 2018, 15:23.

Comment

Working...
                                X