Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Sinds wanneer gebruikt u Itsme ? (ik sinds vorige week....)
Als het rijksregisternummer verplicht is om aan te loggen op de overheid, dan zou dat ook niet lukken mocht het zich niet in onze account bevinden, maar dat is wel zo.
Waarom is bij u een update nodig om het RR in te geven en bij ons niet?
Stel dat het een mankement is bij Itsme, waarom dan niet voor ons?
Dat kan toch alleen als er bij u iets anders is dan bij ons?
U was toch ook al langere tijd geregistreerd de eerste keer?
Maar hij heeft zijn account nu gestopt en opnieuw aangemaakt ... dan heeft het probleem zich al twee keer voorgedaan.
Een keer lange tijd geleden een nu nog eens.
Maar hij heeft zijn account nu gestopt en opnieuw aangemaakt ... dan heeft het probleem zich al twee keer voorgedaan.
Een keer lange tijd geleden een nu nog eens.
Ik heb verleden jaar kort na lancering me geregistreerd op Itsme, maar er verder niks mee gedaan omdat ik qua gebruik op een vekeerd spoor zat (ik dacht dat ik in de app vanalles zou zien verschijnen om her en der aan te loggen, niet dus).
Enkel na het starten van dit topic ben ik Itsme gaan gebruiken zoals het voorzien is, weliswaar met horten en stoten bij Hello Bank, maar die hebben een support die naam waardig en dankzij tips van Verseg.
Ik heb verleden jaar kort na lancering me geregistreerd op Itsme, maar er verder niks mee gedaan omdat ik qua gebruik op een vekeerd spoor zat (ik dacht dat ik in de app vanalles zou zien verschijnen om her en der aan te loggen, niet dus.
Ik heb ook in het begin geregistreerd en nadien niet veel mee gedaan omdat er voor mij nog onvoldoende nut aan verbonden was.
ING bood het toen nog niet aan en ToW heb ik maar één keer per jaar nodig.
Trouwens met de app van de bank moet men niet vaak via PC meer aanloggen.
Ook pas rond de jaarwisseling enkele keren terug gebruikt omdat CM en Mynexuzhealth het aanboden en ik daar door omstadigheden vaak moet aanloggen.
Itsme is voor mij ook niet echt een must, Authenticator lost ook al veel op.
En vermoedelijk is er volgend jaar weer iets anders.
Dan heb ik nog één vraag: op uw schermafbeelding, is dat 112 icoon nu van de 112.be app of van de smartphone zelf ??? Indien van de app, waar staat de instelling in de app om die op het geblokkeerd scherm te zetten ? Ik vind nergens die optie.
Want 112.be lijkt me nog meer mogelijkheden te hebben dan LifeAssyst, ALS je het op je vergrendeld scherm kan zetten.
Na 5 dagen vruchteloos wachten dan maar een berichtje gestuurd naar de diensten van Jan Jambon met de vraag om Nextel een keer wakker te schudden.
Jij hebt de app niet eens aan het werk gekregen, minstens geen knop op je vergrendelingsscherm kunnen plaatsen, (terwijl het Verseq wel lukt).
1) wie zegt dat het Verseg wél gelukt is ? Ik vraag het hem vruchteloos, ik denk dat, als het zo was, hij misschien had gemeld waar die instelling te vinden was.
2) Nextel zou, denk ik, na drie opmerkingen van gebruikers een half jaar geleden, normaal toch ook wel komen melden in de App Store recensies dat ze de meest fundamentele optie erin geprogrammeerd hebben als dat zo was.
Ik ging wel op zijn screenshot af, he. Als hij niet uitlegt hoe kan ik er niks aan doen.
Ik ook, en mijn vraag was in feite of dat icoontje van Android was of van 112.be.
Meestal is Verseg de eerste om over vragen e.d. meestal uitgebreide (en dikwijls nuttige) info te geven.
Ik ook, en mijn vraag was in feite of dat icoontje van Android was of van 112.be.
Meestal is Verseg de eerste om over vragen e.d. meestal uitgebreide info te geven.
Gebruik ice, eenvoudig en doet wat het moet doen, werkt zonder itsme of bluetooth. Zou dus zelfs bij mensen die hier problemen mee hebben moeten werken. Zowel voor IOS en Android. Het is wel een app waar je niets terugbetaald krijgt per view.
Zou dus zelfs bij mensen die hier problemen mee hebben moeten werken. Zowel voor IOS en Android. Het is wel een app waar je niets terugbetaald krijgt per view.
Ik gebruik LifeAssyst. Ik heb vandaag 112.be en ook het Nederlandse 112.app nog eens geïnstalleerd, in Android aangevinkt dat ze op het geblokkeerde scherm moeten verschijnen, nada voor beiden.
LifeAssyst steekt (voor mij persoonlijk) qua (nuttige) mogelijkheden toch wel met kop en schouders boven de andere uit. EN staat op het geblokkeerde scherm als je dat aanvinkt.
Je ziet gewoon dat die app ontworpen is door mensen die voor wat de app kan dienen ook weten waar de klepel hangt.
Ga misschien eens kijken in de AppStore en lees eerst eens wat recensies van de sliert ICE apps om dan te oordelen.
ICE is voor mij LifeAssyst. Punt. Het Engels neem ik er wel bij...
Ga misschien eens kijken in de AppStore en lees eerst eens wat recensies van de sliert ICE apps om dan te oordelen.
Wel zien dat iedereen over hetzelfde spreekt.
Met ICE wordt niet altijd een te installeren app bedoeld, het kan ook een verwijzing zijn naar de ingebakken functie welke geen afzonderlijke app vereist.
Wel zien dat iedereen over hetzelfde spreekt.
Met ICE wordt niet altijd een te installeren app bedoeld, het kan ook een verwijzing zijn naar de ingebakken functie welke geen afzonderlijke app vereist.
Comment