Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwjaarszagemannentopic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

    Ik stel voor een Belgium Digital Image Artist of the Year Award in te stellen.
    Galakleding en uitnodiging verplicht.
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

      Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
      Ik stel voor een Belgium Digital Image Artist of the Year Award in te stellen.
      Galakleding en uitnodiging verplicht.
      Oh No

      ..........
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

        Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
        It’s not me....
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Mensen die continu over alles moeten klagen en zagen en van een mug een olifant maken.
          Er zijn ook mensen die zeggen wanneer je aan hen vraagt: 'hoe gaat het er mee'. antwoorden met: 'ik mag niet klagen'. Dat is heel erg want we mogen toch al zo weinig en dan mogen we ook nog niet klagen.
          We moeten hen aanklagen van wie we niet mogen klagen.

          Comment


          • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

            Oorspronkelijk geplaatst door J.G. Bekijk bericht
            Ik heb een hekel aan bejaarden gehad in 2017, en waarschijnlijk ook in 2018....omdat bejaarden altijd aan alles en iedereen een hekel hebben, en ik een hekel heb aan mensen die aan alles en iedereen een hekel hebben....in elke wachtzaal waar je zit zitten er wel altijd een stel "ouderen" te klagen over de huidige generatie, of dat de mensen niet meer willen werken, of over de jeugd van tegenwoordig, etc...
            Terwijl ze er eigenlijk zelf voor een groot deel voor gezorgd hebben dat mensen de dag van vandaag veel langer en voor veel minder moeten gaan werken....
            Ofwel staan ze om vijf uur 's avonds aan de kassa van een superdrukke supermarkt te betalen met alle vijf en twee centjes die ze nog gevonden hebben terwijl ze een hele dag tijd hebben gehad....
            Ofwel rijden ze tegen 30 per uur overal rond, frustreren ze een lange rij achterliggers maar verkondigen wel aan iedereen dat ze zeer veilig met de auto rijden...een hekel heb ik aan zulke bejaarden...


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Ik kijk voor de eerste keer in dit draadje en ga meteen naar de laatste pagina en dan lees ik zo'n lullig gedoe.
            Jij gaat nooit oud worden of zo? Of ben je nu echt zo naïef te denken dat je eeuwig jong zult blijven?
            En zoals jij hier lult hebben wij, de bejaarden, schijnbaar en jammer genoeg ons gelijk hé.
            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

              Waar ik me ook wat aan erger: de show die onze Vlaamse regering regelmatig komt opvoeren bij het lanceren van weer een nieuwe app.

              Half 2017 groot nieuws: de app 112.be, de app die levens gaat redden, dixit één van onze ministers.

              App direct geïnstalleerd. Wat blijkt dan: bij een door een code beveiligde smartphone kan de persoon die jou bv. bewusteloos vindt, niet eens aan de app, ze staat niet op het blokkeringsscherm.

              Als je dan meldt aan Nextel via een recensie (ik niet alleen hoor) dat dit euvel de app vrijwel WAARDELOOS maakt, is de enige reactie van Nextel op een paar van die meldingen: "we zullen in de mate van het mogelijke rekening houden met uw suggestie"...
              Te gek voor woorden.

              Wat doet een mens dan: de Engelstalige LifeAssyst app installeren die tenminste aan de allereerste voorwaarde voor zo'n app voldoet.
              Last edited by nete; 20 januari 2018, 23:08.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                Zo jong en nu al zo zeuren....
                Ik heb dan weer een hekel aan die snotneuzen die denken dat ze de oudjes moeten vertellen wanneer ze buiten mogen komen, wanneer ze hun inkopen moeten doen en hoe ze hun dagen en weken moeten indelen zodat ze zeker niet in hun weg lopen.
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Half 2017 groot nieuws: de app 1207.be, de app die levens gaat redden, dixit één van onze ministers.
                  Euhhh ... bedoel je geen andere app zoals 112 of zo?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                    Ik vind het ergerlijk dat de aarde, van boven gezien, in tegenwijzerzin draait.
                    Had de aarde met de wijzers mee gedraaid dan had ik 's morgens zon in mijn living i.p.v. 's avonds.
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                      Ik vind het ergerlijk dat de aarde, van boven gezien, in tegenwijzerzin draait.
                      Had de aarde met de wijzers mee gedraaid dan had ik 's morgens zon in mijn living i.p.v. 's avonds.
                      Dan is Zuid-Afrika nog zo slecht niet Dirk.

                      Comment


                      • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Dan is Zuid-Afrika nog zo slecht niet Dirk.
                        Tijd om te verhuizen hé.
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Dan is Zuid-Afrika nog zo slecht niet Dirk.
                          De vriendinnen van mijn echtgenote, die altijd meer gelijk hebben dan ik, hebben haar verteld dat je de living altijd naar het zuiden moet richten.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Euhhh ... bedoel je geen andere app zoals 112 of zo?
                            Inderdaad, sorry, het is 112.be
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                              Aan mensen die foto's posten en als beoordeling enkel erkenning als topfotograaf, goeroe, ... willen. Bij wie een negatieve noot direct als vijandig wordt ervaren.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                                Al die daklozen in de kou op straat, terwijl er nu in Gent een mooie Skybox compleet leeg bijstaat
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                                Comment

                                Working...
                                X