Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwjaarszagemannentopic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

    Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Als je zo denkt dan ben je niet ver af er zelf een te zijn/worden
    Zo denk ik er ook over.
    Er is nog zo'n aloud spreekwoord dat zegt : het verstand komt met de jaren.
    Last edited by enero; 14 januari 2018, 14:18.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

      Oorspronkelijk geplaatst door J.G. Bekijk bericht
      Ik heb een hekel aan bejaarden gehad in 2017, en waarschijnlijk ook in 2018....omdat bejaarden altijd aan alles en iedereen een hekel hebben, en ik een hekel heb aan mensen die aan alles en iedereen een hekel hebben....in elke wachtzaal waar je zit zitten er wel altijd een stel "ouderen" te klagen over de huidige generatie, of dat de mensen niet meer willen werken, of over de jeugd van tegenwoordig, etc...
      Terwijl ze er eigenlijk zelf voor een groot deel voor gezorgd hebben dat mensen de dag van vandaag veel langer en voor veel minder moeten gaan werken....
      Ofwel staan ze om vijf uur 's avonds aan de kassa van een superdrukke supermarkt te betalen met alle vijf en twee centjes die ze nog gevonden hebben terwijl ze een hele dag tijd hebben gehad....
      Ofwel rijden ze tegen 30 per uur overal rond, frustreren ze een lange rij achterliggers maar verkondigen wel aan iedereen dat ze zeer veilig met de auto rijden...een hekel heb ik aan zulke bejaarden...


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Zo jong en nu al zo zeuren....
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

        Mails, antwoorden en vragen op diverse fora waarbij we vooral diest worden gemaakt met welk toestel de boodschap werd opgesteld en uiteindelijk verzonden.
        Je kan banners mijden op je browsers, de rommel en ongevraagde reclame van één of ander Idinges met één of andere app kunnen we niet tegen houden.

        Verzonden vanaf mijn desktop met de vingers ingetoetste tekst via het klavier en verstuurd met behulp van de browser via het netwerk Telenet.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Zo denk ik er ook over.
          Er is nog zo'n aloud spreekwoord dat zegt : het verstand komt met de jaren.
          Alleen weten we niet of en wanneer die jaren komen. [emoji1]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Alleen weten we niet of en wanneer die jaren komen. [emoji1]
            Het kan ook "niet met de jaren komen"...
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              Mails, antwoorden en vragen op diverse fora waarbij we vooral diest worden gemaakt met welk toestel de boodschap werd opgesteld en uiteindelijk verzonden.
              Je kan banners mijden op je browsers, de rommel en ongevraagde reclame van één of ander Idinges met één of andere app kunnen we niet tegen houden.

              Verzonden vanaf mijn desktop met de vingers ingetoetste tekst via het klavier en verstuurd met behulp van de browser via het netwerk Telenet.
              Het is nochtans poepsimpel om die “Verzonden vanaf...” weg te laten. Je moet gewoon in je instellingen gaan. Ik heb dat daar voor mijn mailprogramma’s vervangen door: “Met vriendelijke groeten”, gevolgd door naam en adres.

              Comment


              • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                Edit: Geef eens eerlijk aan hoe vaak je vorig jaar effectief 48 uur op een antwoord moest wachten.
                NOOIT.
                Omdat ik op zo'n belachelijke voorstellen zeker nooit inga. Ik geef mezelf geen (mogelijks) 48 uur huisarrest bij mij thuis of bij iemand die mij ter hulp roept. Een uurtje wachten, gezellig bij een koffie of een pintje zou nog kunnen.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  NOOIT.
                  Omdat ik op zo'n belachelijke voorstellen zeker nooit inga. Ik geef mezelf geen (mogelijks) 48 uur huisarrest bij mij thuis of bij iemand die mij ter hulp roept. Een uurtje wachten, gezellig bij een koffie of een pintje zou nog kunnen.
                  Eigenlijk geef je daarmee aan dat je zit te klagen over iets dat zich nog nooit heeft voorgedaan.
                  Zoals gewoonlijk. [emoji16]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                    Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                    Het is nochtans poepsimpel om die “Verzonden vanaf...” weg te laten. Je moet gewoon in je instellingen gaan. Ik heb dat daar voor mijn mailprogramma’s vervangen door: “Met vriendelijke groeten”, gevolgd door naam en adres.
                    Pol, kan ik dat bij iedereen doen ?

                    Met vriendelijke groeten: Verzonden vanaf mijn desktop met de vingers ingetoetste tekst via het klavier en verstuurd met behulp van de browser via het netwerk Telenet.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                      kan ik dat bij iedereen doen ?
                      Normaal kan je dat aanpassen onder "handtekening" in je mail programma.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                        "Verzonden vanaf mijn desktop met de vingers ingetoetste tekst via het klavier en verstuurd met behulp van de browser via het netwerk Telenet", gevestigd te Mechelen .....
                        vul aan ....
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                          GSM providers (uitgezonderd MV) die er (zo goed als zeker "bewust") niet in slagen een verbruiksmeting aan te bieden die naam waardig. Ik bedoel dan aanpassen na enkele seconden (zoals MV) ipv uren of zelfs tot 24 uur later.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                            Het kan ook "niet met de jaren komen"...
                            of allen de jaren komen maar......
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                            Comment


                            • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                              Mensen die continu over alles moeten klagen en zagen en van een mug een olifant maken.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Mensen die continu over alles moeten klagen en zagen en van een mug een olifant maken.
                                It’s not me....

                                Comment

                                Working...
                                X