Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwjaarszagemannentopic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Nieuwjaarszagemannentopic

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    als men zo'n bericht geeft aan de klant dan is het beter 48 uur te zeggen en het waar te maken dan 2 uur en dat het niet lukt.
    Meent ge dat nu ECHT ???? Trouwens, tot twee uur moeten zitten wachten tot er "misschien" iemand terugbelt is al anderhalf uur te veel. Als er binnen het half uur geen enkele lijn vrijkomt om jou te bellen: te weinig mensen.

    En ik maak wel degelijk uitzondering voor een geval zoals bv. deze week bij Proximus. Ik vond het zelfs zielig dat de nieuwslezers elke keer kwamen vertellen dat je moeilijk binnenraakte bij hen.

    Maar als de "uitzondering" bij sommige helpdesks terug de regel wordt dan zijn die verkeerd bezig. Maar als de klant dat blijft slikken hebben ze groot gelijk om er niks aan te verhelpen.
    Maar veruit de meesten zijn veel beter bezig dan tijdens de Basta periode.
    En als ik 10 keer bel naar een helpdesk is dat 7 of 8 keer voor familie of vrienden die me hulp vragen. Dat heb ik al talloze keren geschreven, maar wordt steevast door jou vergeten.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #92
      Re: Nieuwjaarszagemannentopic

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Ha, U noemt dat "erg lang", ik noem dat de klant als een debiel behandelen.
      Ik noem dat onnodig vitten op verdraaien van info.
      Binnen de 48 uur is de maximum, niet de minimum.
      En als u op zaterdag om 16u00 iets vraagt, dan is dat voor de maandag 16u00 een antwoord, niettegenstaande ze zaterdagnacht en zondag vermoedelijk gesloten zijn.
      Klein beetje correct zijn hé.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #93
        Re: Nieuwjaarszagemannentopic

        Nete, het staat u ook vrij een (duur) professioneel onderhoudscontract te nemen met een SLA ... dan heeft u wat meer voorrang.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #94
          Re: Nieuwjaarszagemannentopic

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          U gaat er dus van uit dat ze 24/24 en 7/7 moeten werken om u ten dienste te staan?
          Absoluut niet. Als ik een bandje krijg met "onze dienst is gesloten" dan leg ik mij daar bij neer.
          Maar ik gruwel van zo'n absurde beloftes à la 48 uur. Als je niet kan garanderen dat je de klant terugbelt binnen het uur (en het dan ook DOET) dan ben je slecht bezig. Punt.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #95
            Re: Nieuwjaarszagemannentopic

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            En als u op zaterdag om 16u00 iets vraagt, dan is dat voor de maandag 16u00 een antwoord, niettegenstaande ze zaterdagnacht en zondag vermoedelijk gesloten zijn.
            Ik heb het over een belofte midden in de werkweek, waarom toch altijd dat speuren naar uitzonderingen (wegens overvloed aan argumenten die wel kant én wal raken ?)
            Nu, we zullen wel nooit op hetzelfde standpunt komen in deze materie.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #96
              Re: Nieuwjaarszagemannentopic

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Absoluut niet. Als ik een bandje krijg met "onze dienst is gesloten" dan leg ik mij daar bij neer.
              Maar ik gruwel van zo'n absurde beloftes à la 48 uur. Als je niet kan garanderen dat je de klant terugbelt binnen het uur (en het dan ook DOET) dan ben je slecht bezig. Punt.
              Gelukkig heeft u gepost bij de juiste topictitel. [emoji16]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #97
                Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Ik heb het over een belofte midden in de werkweek, waarom toch altijd dat speuren naar uitzonderingen (wegens overvloed aan argumenten die wel kant én wal raken ?)
                Nu, we zullen wel nooit op hetzelfde standpunt komen in deze materie.
                Denk je nu dat ze elke dag dat bericht gaan veranderen afhankelijk van het uur en dag dat het is??
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #98
                  Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Denk je nu dat ze elke dag dat bericht gaan veranderen afhankelijk van het uur en dag dat het is??
                  Bedankt voor de info, weer iets bijgeleerd. Als ik de maandagvoormiddag dat 48 uur bericht krijg, dan is dat in feite bestemd voor de vrijdagnamiddag.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #99
                    Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Bedankt voor de info, weer iets bijgeleerd. Als ik de maandagvoormiddag dat 48 uur bericht krijg, dan is dat in feite bestemd voor de vrijdagnamiddag.
                    Blijf nog maar wat zagen. [emoji16][emoji16][emoji16]

                    Edit: Die maximum 48 uur komt uit het charter dat Vincent Van Quickenborne ooit laten opstellen heeft.
                    Dat is niet zoiets dat uit de lucht gegrepen is.
                    Last edited by VerSeg; 13 januari 2018, 23:13.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Edit: Die maximum 48 uur komt uit het charter dat Vincent Van Quickenborne ooit laten opstellen heeft.
                      Dat is niet zoiets dat uit de lucht gegrepen is.
                      Tja, als de politiek met zo'n onnozelheid op de proppen komt dan moet je niet verschieten dat bepaalde bedrijven daar gretig van gebruik maken.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • Nieuwjaarszagemannentopic

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Tja, als de politiek met zo'n onnozelheid op de proppen komt dan moet je niet verschieten dat bepaalde bedrijven daar gretig van gebruik maken.[emoji57]
                        Stop ermee man, het wordt belachelijk.

                        Probeer eerst eens de juiste context van deze regel te begrijpen zonder steeds alles zo slecht mogelijk te maken.
                        Als je altijd de slechts mogelijke situatie voor ogen houdt, dan kan het niet anders dan dat je een pessimist bent.

                        Die regel bestaat voor mij ook hoor, die is voor iedereen hetzelfde ... maar slechts één persoon op dit forum begint daar steeds opnieuw over. [emoji1]

                        Edit: Geef eens eerlijk aan hoe vaak je vorig jaar effectief 48 uur op een antwoord moest wachten.
                        Last edited by VerSeg; 14 januari 2018, 09:36.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                          Ik heb een hekel aan bejaarden gehad in 2017, en waarschijnlijk ook in 2018....omdat bejaarden altijd aan alles en iedereen een hekel hebben, en ik een hekel heb aan mensen die aan alles en iedereen een hekel hebben....in elke wachtzaal waar je zit zitten er wel altijd een stel "ouderen" te klagen over de huidige generatie, of dat de mensen niet meer willen werken, of over de jeugd van tegenwoordig, etc...
                          Terwijl ze er eigenlijk zelf voor een groot deel voor gezorgd hebben dat mensen de dag van vandaag veel langer en voor veel minder moeten gaan werken....
                          Ofwel staan ze om vijf uur 's avonds aan de kassa van een superdrukke supermarkt te betalen met alle vijf en twee centjes die ze nog gevonden hebben terwijl ze een hele dag tijd hebben gehad....
                          Ofwel rijden ze tegen 30 per uur overal rond, frustreren ze een lange rij achterliggers maar verkondigen wel aan iedereen dat ze zeer veilig met de auto rijden...een hekel heb ik aan zulke bejaarden...


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                          D3 - D300 - Sigma 70-200mm F2.8 Ex Dg Os Hsm - sigma 17-50 f2.8 OS HSM - nikkor 50mm f1.8 - nikkor 35mm f1.8 - SB700

                          Comment


                          • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                            Oorspronkelijk geplaatst door J.G. Bekijk bericht
                            Ik heb een hekel aan bejaarden gehad in 2017, en waarschijnlijk ook in 2018....omdat bejaarden altijd aan alles en iedereen een hekel hebben, en ik een hekel heb aan mensen die aan alles en iedereen een hekel hebben....in elke wachtzaal waar je zit zitten er wel altijd een stel "ouderen" te klagen over de huidige generatie, of dat de mensen niet meer willen werken, of over de jeugd van tegenwoordig, etc...
                            Terwijl ze er eigenlijk zelf voor een groot deel voor gezorgd hebben dat mensen de dag van vandaag veel langer en voor veel minder moeten gaan werken....
                            Ofwel staan ze om vijf uur 's avonds aan de kassa van een superdrukke supermarkt te betalen met alle vijf en twee centjes die ze nog gevonden hebben terwijl ze een hele dag tijd hebben gehad....
                            Ofwel rijden ze tegen 30 per uur overal rond, frustreren ze een lange rij achterliggers maar verkondigen wel aan iedereen dat ze zeer veilig met de auto rijden...een hekel heb ik aan zulke bejaarden...
                            Als je zo denkt dan ben je niet ver af er zelf een te zijn/worden

                            Comment


                            • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                              Men schrijven als men mijn bedoelt, is voor eens. Zinnen zonder interpuncties en/of hoofdletters.
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                              Comment


                              • Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                                Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                                Als je zo denkt dan ben je niet ver af er zelf een te zijn/worden
                                Die kans is enorm groot [emoji51]


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                D3 - D300 - Sigma 70-200mm F2.8 Ex Dg Os Hsm - sigma 17-50 f2.8 OS HSM - nikkor 50mm f1.8 - nikkor 35mm f1.8 - SB700

                                Comment

                                Working...
                                X