Re: Nieuwjaarszagemannentopic
Meent ge dat nu ECHT ???? Trouwens, tot twee uur moeten zitten wachten tot er "misschien" iemand terugbelt is al anderhalf uur te veel. Als er binnen het half uur geen enkele lijn vrijkomt om jou te bellen: te weinig mensen.
En ik maak wel degelijk uitzondering voor een geval zoals bv. deze week bij Proximus. Ik vond het zelfs zielig dat de nieuwslezers elke keer kwamen vertellen dat je moeilijk binnenraakte bij hen.
Maar als de "uitzondering" bij sommige helpdesks terug de regel wordt dan zijn die verkeerd bezig. Maar als de klant dat blijft slikken hebben ze groot gelijk om er niks aan te verhelpen.
Maar veruit de meesten zijn veel beter bezig dan tijdens de Basta periode.
En als ik 10 keer bel naar een helpdesk is dat 7 of 8 keer voor familie of vrienden die me hulp vragen. Dat heb ik al talloze keren geschreven, maar wordt steevast door jou vergeten.
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
Bekijk bericht
En ik maak wel degelijk uitzondering voor een geval zoals bv. deze week bij Proximus. Ik vond het zelfs zielig dat de nieuwslezers elke keer kwamen vertellen dat je moeilijk binnenraakte bij hen.
Maar als de "uitzondering" bij sommige helpdesks terug de regel wordt dan zijn die verkeerd bezig. Maar als de klant dat blijft slikken hebben ze groot gelijk om er niks aan te verhelpen.
Maar veruit de meesten zijn veel beter bezig dan tijdens de Basta periode.
En als ik 10 keer bel naar een helpdesk is dat 7 of 8 keer voor familie of vrienden die me hulp vragen. Dat heb ik al talloze keren geschreven, maar wordt steevast door jou vergeten.
Comment