Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alarmsysteem....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Alarmsysteem....

    Even een oude topic oprakelen: welke installateur is het geworden? Ben zelf ook op zoek naar een alarminstallatie (Vlaams-Brabant), we wonen helaas in een risicozone aan het aantal inbraken te merken...

    Comment


    • #17
      Re: Alarmsysteem....

      Zou ons ook wel interesseren - eveneens Vlaams Brabant
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #18
        Re: Alarmsysteem....

        Als dat een moderne auto is dan zou ik dat laten doen bij het merk van de auto.
        Ik had in mijn Mazda een stil alarm en alle draden waren eenkleurig zwart dit bemoeilijkt ook de dieven.
        Een maat van mij had een Audi en had bij de garage ook een alarm laten inbouwen en deze viel op geregeld uit en moest telkens getakeld worden, tot op het moment dat hij het poepzat was.
        Hij heeft zijn auto in de garage achtergelaten met de melding als ze het niet konden herstellen ze auto mochten houden.
        Een week later hebben ze zelf de auto terug gebracht hersteld uiteraard, en hij kreeg ineens levenslange garantie op het systeem.
        Hij heeft nooit meer last gehad met zijn alarmsysteem.
        Ik moest er een steken van mijn verzekering, mijn Mazda rekende ze als sportwagen hoewel hij vijf deuren had, hij had wel iets teveel paarden onder kap.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #19
          Re: Alarmsysteem....

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          In vergelijking met 20 jaar geleden zijn alarmsystemen niet zoveel duurder geworden, het zijn de extra opties die men erbij neemt dat het duurder maken zoals afstandsbedieningen, uitgebreide communicatiemodules, aansturing van domotica, deuropeners, BU-batterij, ...
          Een 20 jaar geleden was de gemiddelde prijs voor een privé-woning een 35.000 à 45.000BEF afhankelijk van het aantal zones, type detector, ...
          Heden heeft men voor 2500€ (BTW in) al een heel mooi systeem, een minder uitgebreid systeem heeft men al voor een 1200 à 1500€.
          Nog goedkoper bestaat ook, maar we houden het natuurlijk liefst bij deftig materiaal.

          Belangrijk is dat een verkoper naar de klant luistert ... hij moet iets aanbieden wat de klant verlangt, het is niet de klant dat zich moet aanpassen aan de mogelijkheden van een systeem want dan wordt men het heel snel beu en wordt het meer een last dan een voordeel.
          Hier een offerte lopen met centrale, binnen en buitensirene, 3 klavieren, 6 bewegingsdetecties, 2 rookmelders, uitbreidingskaart, netwerkmodule, gsm module en 200m draad. Ik ga wel de bedrading zelf leggen (veel werkuren!) en kom zo uit op €2820.

          Comment


          • #20
            Re: Alarmsysteem....

            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Zou ons ook wel interesseren - eveneens Vlaams Brabant
            Daar ken ik ook een goede voor. [emoji6]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Alarmsysteem....

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Als dat een moderne auto is dan zou ik dat laten doen bij het merk van de auto.
              Ik denk wel dat het eerder over een woning gaat. [emoji6]

              Wat de wagen betreft.
              Het is de verzekering dat een wagen al dan niet als sportief aanziet.
              Zelfs onze SUV staat als Sportief gecatalogeerd, standaard alarm of startonderbreking van fabriek was voldoende.
              Last edited by VerSeg; 16 november 2018, 15:52.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment

              Working...
              X