Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iphone X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Iphone X

    Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
    ...ik kan tenminste animated emoji's maken....
    Ah voila zie !
    Een mens kan "blijven wachten"....
    En als eerste zo'n speeltje hebben geeft toch ook een kick

    Ik ben mijn iPad Pro destijds gaan kopen in de Apple Store in Brussel.
    Was toch ook een beetje een beleving...

    Nu kort nadien is er een tweede versie van die Pro gekomen en dan zelfs nog een betere in 10,5 inch display...

    Daarom dat ik nu ook (probeerrrrrrr) te wachten tot er een opvolger van de iPhone X komt. Misschien de Xs ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #77
      Re: Iphone X

      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Daarom dat ik nu ook (probeerrrrrrr) te wachten tot er een opvolger van de iPhone X komt. Misschien de Xs ?
      ... X plus misschien met nog groter scherm...

      Comment


      • #78
        Re: Iphone X

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Daarom dat ik nu ook (probeerrrrrrr) te wachten tot er een opvolger van de iPhone X komt. Misschien de Xs ?
        Er zal altijd iets nieuw uitkomen hé en daarna nog eens en nog eens en nog eens en ...
        En wie zegt dat de “update” in de volgende versie niet nog meer foutjes “kan” bevatten?
        Sommige problemen ontstaan zelfs pas na een firmware update op een reeds langer bestaand toestel.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #79
          Re: Iphone X

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Er zal altijd iets nieuw uitkomen hé en daarna nog eens en nog eens en nog eens en ...
          En wie zegt dat de “update” in de volgende versie niet nog meer foutjes “kan” bevatten?
          Sommige problemen ontstaan zelfs pas na een firmware update op een reeds langer bestaand toestel.
          Van update gesproken.... den aaifoon is weer bezig ...

          Een appeltje en een lange witte streep.....
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #80
            Re: Iphone X

            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Van update gesproken.... den aaifoon is weer bezig ...

            Een appeltje en een lange witte streep.....
            Veel updates de laatste tijd.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #81
              Re: Iphone X

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Veel updates de laatste tijd.
              Er zullen nog wel een paar volgen ivm optimalisatie van de X veronderstel ik....

              Maar wel veel beter dan de fragmentatie van Android .. als je geen stock android hebt krijg je ze heel veel later of niet..

              Comment


              • #82
                Re: Iphone X

                Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                Er zullen nog wel een paar volgen ivm optimalisatie van de X veronderstel ik....
                En de-optimalisatie van de andere.

                Maar wel veel beter dan de fragmentatie van Android .. als je geen stock android hebt krijg je ze heel veel later of niet..
                Euhhh ... ik krijg ongeveer evenveel updates op beiden de laatste tijd.
                Vroeger was dat meer op Android als IOS maar de laatste maanden is dat toch fors anders.
                Enige tijd geleden was hier nog eens aangekaart dat het minder aantal updates van IOS een voordeel was voor Apple.
                En de IOS updates zijn niet altijd een verbetering, integendeel zelfs.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #83
                  Re: Iphone X

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Euhhh ... ik krijg ongeveer evenveel updates op beiden de laatste tijd.
                  Vroeger was dat meer op Android als IOS maar de laatste maanden is dat toch fors anders.
                  Enige tijd geleden was hier nog eens aangekaart dat het minder aantal updates van IOS een voordeel was voor Apple.
                  En de IOS updates zijn niet altijd een verbetering, integendeel zelfs.
                  Tja...updates kunnen voor vanalles zijn zoals versie-updates (inc. correcties) of beveiligings-updates (virus-updates etc) die geen nieuwe features hebben...

                  Bij Samsung is het niet veel beter hoor:
                  Samsung is begonnen met de uitrol van een nieuwe Galaxy S8 beveiligingsupdate augustus, die in totaal 54 kwetsbaarheden aanpakt.


                  Als je moest vergelijken hoeveel % van de ios-toestellen niet ouder dan 3 jaar reeds ios 11 draaien tov android-toestellen reeds Android 8 (Oreo)....
                  Mijn Samsung S6 heeft nog geen android 8 hoor.... en ik twijfel of die dat nog gaat krijgen zelfs...

                  Ja kan altijd zagen dat er updates zijn...maar meestal lijkt me het positief dat men updates uitbrengt...

                  Na jarenlang Android heb ik nu IOS en beide hebben voor- en nadelen maar qua update beleid heeft Apple toch nog wel beter voor mekaar hoor...
                  Google is blijkbaar wel heftig bezig om Android op te splitsen zodat versieupdates gemakkelijker verdeeld gaan kunnen worden

                  Comment


                  • #84
                    Re: Iphone X

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                    Na jarenlang Android heb ik nu IOS en beide hebben voor- en nadelen maar qua update beleid heeft Apple toch nog wel beter voor mekaar hoor...
                    Ik heb hier de 7+ sinds januari en in het begin was er eigenlijk geen enkel specifiek probleem.
                    Maar de laatste maanden zijn ze toch een en ander aan het verknoeien.
                    Ze passen het OS aan voor de iPhone X, maar dat is meteen ook voor andere versies zo welke een andere layout hebben.
                    Men kan het op Android ook voor hebben, maar toch liever iets langer wachten dan drie of vier keer na elkaar een update van een update en telkens nog niet correct.
                    Ik heb de indruk dat Apple op dat gebied zijn zogenaamde voorsprong en credibiliteit aan het verliezen is.
                    En ja, Samsung (Android) dicht lekken net als Apple, maar tot nu toe nog niet gemerkt dat er nadien zaken niet correct meer werken.
                    Last edited by VerSeg; 14 november 2017, 00:45.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #85
                      Re: Iphone X

                      I rest my case

                      Comment


                      • #86
                        Re: Iphone X

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                        I rest my case
                        En nog tevreden van je aankoop?
                        Heb jij iets gemerkt van die groene streep op het scherm?
                        Ook zien wat ze er allemaal mee uitspoken natuurlijk. [emoji1]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #87
                          Re: Iphone X

                          Wat me opvalt als niet i-Phone bezitter: in tegenstelling tot vroeger regent het hier tegenwoordig i-Phone topics in de chit-chat.
                          Me dunkt te veel om toeval te zijn ?
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #88
                            Re: Iphone X

                            En wat denk je dan dat er achter zit nete?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #89
                              Re: Iphone X

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              En wat denk je dan dat er achter zit nete?
                              Dat Apple zich een beetje aan het vergalopperen is qua updates ?
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • #90
                                Re: Iphone X

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Dat Apple zich een beetje aan het vergalopperen is qua updates ?
                                Ik weet het niet maar ik heb jaren Android (Samsung) gehad en jaren van iedere Apple-fan moeten horen dat IOS beter is, minder updates voor zowel apps als IOS en nog allerlei zaken.
                                Apple zou alles beter testen voor ze iets lanceren en dus meteen OK zijn.

                                Sinds januari heb ik hier beiden naast elkaar en die zaken lopen volgens mij zowat gelijk ... zeker niet minder correcties op IOS dan voor Android en eveneens updates van updates van updates.

                                Hierbij bevestig ik dus wat ik al jaren als standpunt verdedig ... Apple is gewoon anders dan anderen maar niet zoveel beter, het is een eigen voorkeur en men kan het vergelijken met fotografie.
                                Of men begint met Canon of met Nikon en daarna blijft men vaak bij hetzelfde merk om de eventueel gekochte accessoires compatibel te houden.
                                Zo is dat ook vaak met smartphones.

                                Vooral als men top-reeksen met elkaar vergelijkt zijn ze elkaar waardig.
                                De ene heeft dit meer, de andere iets anders ... de ene heeft dit nodig, de andere iets anders.

                                Men moet heden bekijken, niet de situatie van 10 jaar geleden.
                                Android is stabieler geworden met de jaren, IOS laat ondertussen toch ook al wat meer aanpassingen toe.

                                En treedt er eens een probleem op, probeer dan voor zichzelf een oplossing te vinden ... onnodig om problemen van anderen in de kijker te zetten om de zijne te minimaliseren. [emoji1]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X