Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iphone X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Iphone X

    Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
    The Only Case You'll Ever Need. Protective iPhone, Samsung, Google Pixel, AirPods Cases & Essential Device Accessories.

    Mooi systeem..
    Zo zie je maar dat smaken verschillen: ik vind dat afschuwelijk lelijk...
    Zo'n mooi toestel (interesseert me wel niet echt wegens honderden euro's voor de naam alleen al) zou bij mij een dun doorschijnend hoesje krijgen en een screen-protector (zoals mijn LG 4G die het nog altijd uitstekend doet)
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #62
      Iphone X

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      zou bij mij een dun doorschijnend hoesje krijgen en een screen-protector
      Dat geeft dan wel geen enkele bescherming bij een eventuele (kleine) val.

      Met een volledig glazen toestel zou men dan langs twee kanten een screenprotector kunnen plaatsen.[emoji1][emoji1][emoji1]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #63
        Re: Iphone X

        dubbel

        Comment


        • #64
          Re: Iphone X

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Zo zie je maar dat smaken verschillen: ik vind dat afschuwelijk lelijk...
          Zo'n mooi toestel (interesseert me wel niet echt wegens honderden euro's voor de naam alleen al) zou bij mij een dun doorschijnend hoesje krijgen en een screen-protector (zoals mijn LG 4G die het nog altijd uitstekend doet)
          Die jas heeft de Iphone X nodig, niet alleen tegen valbescherming maar ook tegen de koude.
          Bij koude functioneert het scherm niet of te traag, wellicht krijg je er een kachel bij.
          Toch niet slim om als eerste zo'n hebben ding te kopen.
          Het scherm van de iPhone X reageert voor korte tijd niet bij lage buitentemperaturen.

          Comment


          • #65
            Re: Iphone X

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Met een volledig glazen toestel zou men dan langs twee kanten een screenprotector kunnen plaatsen.[emoji1][emoji1][emoji1]
            Nog niet zo'n slecht idee, 2 screenprotectors. Alleszins mooier dan zo'n "corset"...
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #66
              Re: Iphone X

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Dat geeft dan wel geen enkele bescherming bij een eventuele (kleine) val.
              Dat durf ik toch betwijfelen.

              De eerste dag dat ik hem had (die LG) viel hij op de grond met een heel klein hoekje ietsje beschadigd. Direct zo'n hoesje besteld en sindsdien na misschien 10 keer vallen geen enkele bijkomende beschadiging meer.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #67
                Re: Iphone X

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Dat durf ik toch betwijfelen.
                De eerste dag dat ik hem had (die LG) viel hij op de grond met een heel klein hoekje ietsje beschadigd. Direct zo'n hoesje besteld en sindsdien na misschien 10 keer vallen geen enkele bijkomende beschadiging meer.
                Dus toch een hoesje.
                Die dunne hoesjes zijn allemaal goed als je die eens vanuit de zetel op grond laat vallen en/of op een vlakke vloer.
                Als men hetzelfde zou doen vanuit een hemdzakje of van aan z'n oor, dan valt die wel al wat harder op de grond.
                En op ruwe beton of asfalt zal de schade ook wel groter zijn.
                Beter iets dan niets, maar nog veel beter iets deftig.
                Maar dat beslist ieder voor zichzelf.

                P.S. Al tien keer gevallen?
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #68
                  Re: Iphone X

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Dus toch een hoesje.
                  Die dunne hoesjes zijn allemaal goed als je die eens vanuit de zetel op grond laat vallen en/of op een vlakke vloer.
                  Als men hetzelfde zou doen vanuit een hemdzakje of van aan z'n oor, dan valt die wel al wat harder op de grond.
                  En op ruwe beton of asfalt zal de schade ook wel groter zijn.
                  Beter iets dan niets, maar nog veel beter iets deftig.
                  Maar dat beslist ieder voor zichzelf.

                  P.S. Al tien keer gevallen?
                  Het hoesje is dus een nauwsluitend dun siliconen "jasje"dat de acher- en zijkant beschermt.
                  Ik heb geschreven "misschien" 10 keer, kan evengoed 5 keer zijn, ik steek dat niet in mijn boekhouding...
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #69
                    Re: Iphone X

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Zo zie je maar dat smaken verschillen: ik vind dat afschuwelijk lelijk...
                    Ik bedoelde eerder systeem zoals dat je het hoesje kan combineren met een book-case of magneethouder in de auto,...
                    Mooi of niet is subjectief...

                    Drop test met hoesje
                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                    Last edited by Dpix; 10 november 2017, 15:37.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Iphone X

                      Laat eender welke smartphone vallen met het allerbeste hoesje ter wereld, als dat hoesje open is langs de kan van de display, het toestel valt met het scherm naar beneden en er ligt net één klein steentje ... dan komt alle kracht op één punt terecht en is het scherm 99% zeker ook stuk.

                      Soms heeft men geluk dat er geen steentje ligt.

                      Met een deftig en gesloten hoesje is de kans toch al kleiner.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #71
                        Re: Iphone X

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Laat eender welke smartphone vallen met het allerbeste hoesje ter wereld, als dat hoesje open is langs de kan van de display, het toestel valt met het scherm naar beneden en er ligt net één klein steentje ... dan komt alle kracht op één punt terecht en is het scherm 99% zeker ook stuk.

                        Soms heeft men geluk dat er geen steentje ligt.

                        Met een deftig en gesloten hoesje is de kans toch al kleiner.
                        Klopt als een bus... daarmee dat ik een deftig hoesje gekocht heb.
                        Als ik ook Applecare+ had kunnen nemen dan had ik gewoon een sleeve gekocht zoals voor mijn vorige Samsung S6....

                        Comment


                        • #72
                          Re: Iphone X

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                          Mooi systeem..
                          Voor in de auto gebruik ik meestal een proclip van Brodit

                          Waar verkopen ze die?
                          Gewoon op hun eigen website. Voor europa verzenden ze vanuit een europees magazijn. Geen risico met importtaks.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Iphone X

                            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            Maar ze hebben ons ondertussen wél zo gek gekregen dat menigeen 1000 euro aan een foon geeft.
                            Klopt maar het is niet echt een telefoon meer.
                            Een smartphone is eerder een mini-computer waar je mee kunt bellen
                            Het is ook een spelcomputer, fototoestel, gps, enz. en dat allemaal van zeer goed kwaliteit.
                            De markt van de compactcamera's is zo goed als dood omdat de gemiddelde smartphone betere foto's maakt en veel meer mogelijkheden heeft.
                            Idem voor gps, MP3 speler, enz.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                            een Ferrari verstop je ook niet onder een dekzeil.
                            Ik verstop mijn verroeste Jetta onder een rood dekzeil met Ferrari logo.

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Dus toch een hoesje.
                            Die dunne hoesjes zijn allemaal goed als je die eens vanuit de zetel op grond laat vallen en/of op een vlakke vloer.
                            Als men hetzelfde zou doen vanuit een hemdzakje of van aan z'n oor, dan valt die wel al wat harder op de grond.
                            En op ruwe beton of asfalt zal de schade ook wel groter zijn.
                            De schade na een val is een kwestie van pech/geluk.
                            Mijn eerste smartphone liet ik na een week bovenaan van de trap vallen. Beneden botste die met hoge snelheid tegen de muur en kwam vervolgens op de harde tegelvloer terecht.
                            Resultaat: 1 klein krasje.
                            Een jaar later schoof dezelfde smartphone van de zetel af (hoogte +/- 30cm). Resultaat: touchscreen gebarsten en reageerde niet meer.
                            Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

                            Comment


                            • #74
                              Re: Iphone X

                              Hier nog één die heeft kunnen "weerstaan" aan de opgeklopte hype.
                              Net als VerSeg heb ik m'n toestel vooral om te gebruiken.
                              Als de accu de geest geeft, dan wordt het tijd voor een nieuw toestel dat weer zal doen waar het voor ontworpen is
                              Al de rest is onzin!

                              Comment


                              • #75
                                Re: Iphone X

                                ...ik kan tenminste animated emoji's maken....

                                Comment

                                Working...
                                X