Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

    Djivan, het was een grapje, hence the smiley.

    Comment


    • #17
      Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

      Het gras is altijd groener aan de overkant , ik kan immens genieten van het groene gras van mijn buurman.
      Is dan nog gratis ook.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #18
        Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
        Het gras is altijd groener aan de overkant , ik kan immens genieten van het groene gras van mijn buurman.
        Is dan nog gratis ook.
        Hier niet .

        Comment


        • #19
          Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

          Kijk, een minister die aanmoedigt tot iets slims:

          Minister van Telecom Alexander De Croo (Open VLD) roept de consumenten op te veranderen van operator als ze het niet eens zijn met de tariefverhoging van Proximus. De operator voerde een prijsverhoging door die tot zeven procent kan oplopen.






          zelf ben ik al een aantal keer over gestapt. Base naar Simyo (is nu opgedoekt). Van daar naar Mobile Vikings. En sinds deze week naar Dommel. Bij deze laatste betaal je gewoon wat je gebruikt. Voor weinig gebruik is deze ideaal.
          Last edited by Tonerider; 28 juni 2017, 08:43.

          Comment


          • #20
            Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
            Kijk, een minister die aanmoedigt tot iets slims:

            Minister van Telecom Alexander De Croo (Open VLD) roept de consumenten op te veranderen van operator als ze het niet eens zijn met de tariefverhoging van Proximus. De operator voerde een prijsverhoging door die tot zeven procent kan oplopen.






            zelf ben ik al een aantal keer over gestapt. Base naar Simyo (is nu opgedoekt). Van daar naar Mobile Vikings. En sinds deze week naar Dommel. Bij deze laatste betaal je gewoon wat je gebruikt. Voor weinig gebruik is deze ideaal.
            Had het ook gelezen, maar als ik wekelijks de Jupiler Pro League matchen wil bekijken zoals met Play Sports en daarbij ook nog Play (of iets dergelijks) wil ?
            En ik noem Play Sports en Play enkel omdat ik nu bij Telenet aangesloten ben. De naam speelt geen rol, als ik maar hetzelfde kan als met deze van Telenet.
            Bij hoeveel providers kan ik dan terecht denk je .

            Comment


            • #21
              Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Had het ook gelezen, maar als ik wekelijks de Jupiler Pro League matchen wil bekijken zoals met Play Sports en daarbij ook nog Play (of iets dergelijks) wil ?
              En ik noem Play Sports en Play enkel omdat ik nu bij Telenet aangesloten ben. De naam speelt geen rol, als ik maar hetzelfde kan als met deze van Telenet.
              Bij hoeveel providers kan ik dan terecht denk je .
              Tja, wat kan ik zeggen: naar analogie met een bericht van je: zielig zijn zij die sport en films nodig hebben om gelukkig te zijn?

              Nee, inderdaad, dan hang je vast aan die provider, maar dan moet je het er ook maar bij nemen dat ze elk jaar de prijs verhogen.

              Ik heb er trouwens ook basic internet. En betaal elk jaar gewillig de prijsverhoging, want voor mij zijn ze de goedkoopste (geen telefonie of tv). GSM switch ik dus wel regelmatig naar het aanbod. Net zoals bij gas en electriciteit.
              Moesten wat meer mensen dat doen, dan zouden providers of aanbieders misschien iets goedkoper worden.
              Maar ze weten perfect dat er bijna geen kat gaat veranderen door deze prijsverhoging en bijpassende slechte uitleg. Dus waarom niet? Als ik een zaak had en ik wist dat m'n klanten m'n jaarlijkse prijsverhoging toch slikken (met misschien wat gemurmel) dan zou ik het ook doen.
              Een beetje zoals de frituren. Slechte patattenoogst => frietprijs stijgt. Goede patatoogst => prijs blijft hetzelfde want patat is maar een klein deel van de kostprijs

              Belgen zijn gewoon tam en dat weten aanbieders ook wel. En het is logisch dat we tam zijn, want 4/5 van de Belgen heeft het nog altijd heel goed.

              Dus ja, ze gaan hun prijzen verhogen (zelfs zonder het wegvallen van de roamingkosten). Gaan we er iets aan doen: Neen!

              Comment


              • #22
                Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                Tja, wat kan ik zeggen: naar analogie met een bericht van je: zielig zijn zij die sport en films nodig hebben om gelukkig te zijn?

                Nee, inderdaad, dan hang je vast aan die provider, maar dan moet je het er ook maar bij nemen dat ze elk jaar de prijs verhogen.

                Ik heb er trouwens ook basic internet. En betaal elk jaar gewillig de prijsverhoging, want voor mij zijn ze de goedkoopste (geen telefonie of tv). GSM switch ik dus wel regelmatig naar het aanbod. Net zoals bij gas en electriciteit.
                Moesten wat meer mensen dat doen, dan zouden providers of aanbieders misschien iets goedkoper worden.
                Maar ze weten perfect dat er bijna geen kat gaat veranderen door deze prijsverhoging en bijpassende slechte uitleg. Dus waarom niet? Als ik een zaak had en ik wist dat m'n klanten m'n jaarlijkse prijsverhoging toch slikken (met misschien wat gemurmel) dan zou ik het ook doen.
                Een beetje zoals de frituren. Slechte patattenoogst => frietprijs stijgt. Goede patatoogst => prijs blijft hetzelfde want patat is maar een klein deel van de kostprijs

                Belgen zijn gewoon tam en dat weten aanbieders ook wel. En het is logisch dat we tam zijn, want 4/5 van de Belgen heeft het nog altijd heel goed.

                Dus ja, ze gaan hun prijzen verhogen (zelfs zonder het wegvallen van de roamingkosten). Gaan we er iets aan doen: Neen!
                Dat is een vergelijking die nergens op slaat, nog erger dan appels met peren vergelijken.
                Wanneer ik naar een voetbalmatch op TV kijk, of ik kijk uitgesteld naar één of ander programma dan stoor ik daar niemand mee.
                Zij die muziek nodig hebben om zich te amuseren zetten die meestal loeihard, zodat al de buren moeten "meegenieten" en dat is storend.
                Dus... een absurde vergelijking.

                Voor de rest van je betoog heb je gelijk .
                Want als ik morgen een nog hogere pensioenuitkering krijg zal ik ook niet nee zeggen.
                Oeps wij hebben die al gekregen, want er was 2% bij vorige maand .

                Comment


                • #23
                  Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Dat is een vergelijking die nergens op slaat, nog erger dan appels met peren vergelijken.
                  Wanneer ik naar een voetbalmatch op TV kijk, of ik kijk uitgesteld naar één of ander programma dan stoor ik daar niemand mee.
                  Zij die muziek nodig hebben om zich te amuseren zetten die meestal loeihard, zodat al de buren moeten "meegenieten" en dat is storend.
                  Dus... een absurde vergelijking.
                  meh, genoeg mensen met een dolby surround systeem die bij actiefilms ook alles vollen bak zetten. Ik kan het weten, want als tiener had ik zo'n vader.
                  Of die bij de voetbal vrienden uitnodigen en keihard mee staan te joelen (en dan achteraf al claxonnerend vertrekken)

                  En het is waar: soms zet ik mijne muziek loeihard, maar dat is maar in 5% van de gevallen of zo. Vrouw mag daarvoor niet thuis zijn en is meestal tijdens het kuisen. Maar meestal draai ik muziek als ik achter m'n bureau zit en is het gewoon voor de sfeer. (Zoals nu J.J. Cale: dat hoeft niet hard te staan).
                  En hoeveel auto's hoor je passeren waar je de muziek van kan horen? Percentage gewijs is dat ook maar laag. Dus ik denk dat de vergelijking eigenlijk wel ergens op slaat. Maar goed, het topic draait niet om muziek versus TV.

                  [/QUOTE]

                  Voor de rest van je betoog heb je gelijk .
                  Want als ik morgen een nog hogere pensioenuitkering krijg zal ik ook niet nee zeggen.
                  Oeps wij hebben die al gekregen, want er was 2% bij vorige maand .[/QUOTE]Proficiat. Geniet er van.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                    meh, genoeg mensen met een dolby surround systeem die bij actiefilms ook alles vollen bak zetten. Ik kan het weten, want als tiener had ik zo'n vader.
                    Of die bij de voetbal vrienden uitnodigen en keihard mee staan te joelen (en dan achteraf al claxonnerend vertrekken)

                    En het is waar: soms zet ik mijne muziek loeihard, maar dat is maar in 5% van de gevallen of zo. Vrouw mag daarvoor niet thuis zijn en is meestal tijdens het kuisen. Maar meestal draai ik muziek als ik achter m'n bureau zit en is het gewoon voor de sfeer. (Zoals nu J.J. Cale: dat hoeft niet hard te staan).
                    En hoeveel auto's hoor je passeren waar je de muziek van kan horen? Percentage gewijs is dat ook maar laag. Dus ik denk dat de vergelijking eigenlijk wel ergens op slaat. Maar goed, het topic draait niet om muziek versus TV.
                    Hier komen per dag ongeveer 3 auto's voorbij, het zijn dan meestal nog mensen uit de wijk, dus van passerende auto's die boenke boenke muziek draaien hebben wij geen last.
                    En hier ook geen muziekinstallatie aan de TV gekoppeld, mijn gehoor is nog perfect.
                    En voetbalkijken doe ik in mijn eentje, dus zijn er zekere geen toeterende vertrekkers na de match.
                    Ik vind dat toeteren als je ergens vertrek ook maar niks, precies of je hebt binnen geen afscheid kunnen nemen.

                    Ik behoor dus niet tot het soort dat alles luid wil horen omdat het anders niet leuk is, en meestal behoren zij die het wel continu doen, tot een bepaalde soort ook.
                    De buren en de mensen moeten toch horen wat voor installatie zij niet hebben in huis of in de auto .

                    En trouwens hier in de wijk houdt iedereen zich aan de algemene wens van stilte.
                    Waarom ga je anders in een buitenwijk wonen ?

                    Misschien dit eens doornemen .

                    En voor je laatste zin... wie heeft gemeend dat muziek hier in dit topic diende betrokken te worden . ?
                    Last edited by Guest17; 28 juni 2017, 12:50.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Dat is een vergelijking die nergens op slaat, nog erger dan appels met peren vergelijken.
                      Wanneer ik naar een voetbalmatch op TV kijk, of ik kijk uitgesteld naar één of ander programma dan stoor ik daar niemand mee.
                      Zij die muziek nodig hebben om zich te amuseren zetten die meestal loeihard, zodat al de buren moeten "meegenieten" en dat is storend.
                      Dus... een absurde vergelijking.
                      Ik vond dat een terechte vergelijking van Tonerider.

                      Sommigen vermaken zich met muziek, anderen met film, sommigen met tennis kijken, anderen met basket kijken,...
                      En dan is er nog de vraag in hoeverre ze dit nodig zouden hebben om zich te kunnen amuseren, op een schaal van 1-10 ?

                      Los daarvan, beweren dat mensen muziek 'nodig' hebben om zich te amuseren en dat ze die 'altijd' luid moeten zetten, is als zeggen dat elke voetballiefhebber een hooligan is: kort door de bocht.
                      Ik weet niet met wélke studie je die stelling aantoont, maar volume heeft hier hoegenaamd niets mee te maken.
                      Ikzelf luister thuis meestal met een gesloten hoofdtelefoon op een volume waarbij de persoon naast mij zelfs niets kan horen. Omdat ik op mijn gemak wil kunnen genieten van elk detail en de storende elementen wil afschermen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Had het ook gelezen, maar als ik wekelijks de Jupiler Pro League matchen wil bekijken zoals met Play Sports en daarbij ook nog Play (of iets dergelijks) wil ?
                      Het gaat eigenlijk niet om: 'als ik dat nou wil...'
                      De vraag kan ook zijn: 'waarom zou je dat nou willen?'

                      Je hebt in België al het jaarlijkse Belgisch kampioenschap, de beker van België, alle kwalificatierondes, interlands, Pro League U21 Cup, ... dan alle rondes voor een EK, voor een WK, geregeld nog eens 'vriendschappelijke' wedstrijden whatsoever. (Dan vergeet ik ook nog alle lagere klassen en regionale ploegen met elk hun klassementen.)
                      Ja, de SuperLeague bestaat ook... Uiteraard moet er zonodig een Proximus League zijn omdat een kampioenschap of een beker geen uitsluitsel geeft over een winnaar?
                      En als dat nog niet genoeg is moet Jupiler er zich ook nog mee moeien. Wellicht vergeet ik nog tal van andere klassementen.

                      Is er dan nog niet genoeg gevoetbald dat men dié wedstrijden ook nog moet zien, denk ik dan, of is het omdat men fan van Jupiler is?
                      En dan doe ik de veralgemenende binnenkopper op Djivan's gewijze manier: "Toch zielig dat mensen voetbal nodig hebben om hun te kunnen amuseren en dat ze altijd pinten drinken en voor overlast zorgen. En het ene is het excuus voor het andere."
                      Last edited by anonymous; 28 juni 2017, 14:29.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

                        Ik zie dat er weer één is die mij zoekt, kan het gelukkig niet lezen, maar toch daarom : amen .

                        Comment


                        • #27
                          Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          En hier ook geen muziekinstallatie aan de TV gekoppeld, mijn gehoor is nog perfect.
                          .../...
                          Ik behoor dus niet tot het soort dat alles luid wil horen omdat het anders niet leuk is, en meestal behoren zij die het wel continu doen, tot een bepaalde soort ook.
                          Wat heeft een muziekinstallatie koppelen aan een TV te maken met niet goed horen of alles luid horen en nog meer met een "bepaalde soort"?

                          Dat "kan" daarvoor misbruikt worden, maar de meesten hebben dat voor een betere klank en bij films om de surround-effecten te hebben.

                          Wat muziek betreft, toch liever "muziek" uit een deftige installatie dan van dat scherp "gejank" uit de meeste standaard ingebouwde luidsprekers.

                          En hoeveel oudere mensen rijden boenke boenke rond?
                          Is dat niet eerder voor de nog goed horende jeugd?

                          Maar misschien horen ze uiteindelijk wel tot een bepaalde groep ... zij die niet altijd verwijten maken.
                          Last edited by VerSeg; 28 juni 2017, 15:52.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door tonerider Bekijk bericht

                            ik heb er trouwens ook basic internet. En betaal elk jaar gewillig de prijsverhoging, want voor mij zijn ze de goedkoopste (geen telefonie of tv). Gsm switch ik dus wel regelmatig naar het aanbod. Net zoals bij gas en electriciteit.
                            Moesten wat meer mensen dat doen, dan zouden providers of aanbieders misschien iets goedkoper worden.
                            Maar ze weten perfect dat er bijna geen kat gaat veranderen door deze prijsverhoging en bijpassende slechte uitleg. Dus waarom niet? Als ik een zaak had en ik wist dat m'n klanten m'n jaarlijkse prijsverhoging toch slikken (met misschien wat gemurmel) dan zou ik het ook doen.
                            De nagel op de kop Op de keper beschouwd heeft PX groot gelijk.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #29
                              Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Denken ze dan meer klanten aan te trekken door hun prijzen te verhogen .
                              Als men dit met ooglappen bekijkt, dan kan ik daar nog inkomen.
                              Maar bekijk ook wat men ervoor in de plaats krijgt.
                              Het aanbod neemt steeds toe en daar kijkt niemand naar. [emoji1]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #30
                                Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Als men dit met ooglappen bekijkt, dan kan ik daar nog inkomen.
                                Maar bekijk ook wat men ervoor in de plaats krijgt.
                                Het aanbod neemt steeds toe en daar kijkt niemand naar. [emoji1]
                                Verseg, je gaat me nu toch niet vertellen dat jij gelooft dat die prijsverhoging ook maar in de verste verte iets te maken heeft met de surplus aan data die ze er als een soort "schaamlapje" aanplakken.
                                Ze halen gewoon iets in van hun achterstand qua data hoeveelheid voor een bepaalde prijs, en plakken daar al direct een prijsverhoging aan die zo doorzichtig als wat een reactie op de roaming wet is.
                                Dat doorziet toch iedereen, zelfs met oogkleppen aan van 1m² het stuk (anders hadden ze toch wel een iets andere timing gebruikt denk ik).
                                Maar nog eens, ze hebben groot gelijk, de kudde blijft toch klant. Dus als bedrijf:
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X