Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

    Nete, men kan alles negatief of positief bekijken en ik begrijp wel wat je bedoelt maar ...

    De ene verhoogt de prijzen en gaat ook meer aanbieden, de andere legt wat meer beperkingen op.

    Bij een andere provider bieden ze dan wel Zwitserland aan, maar dan staat elders een reeks netwerken vermeld waarop men zelfs geen data kan gebruiken.

    Het gebruik is voor iedereen anders en voor de ene komt dit goed uit, voor de andere iets anders.

    Wat timing betreft ... men haalt nu één voorbeeld aan waar men nu een prijsverhoging aankondigt, andere providers hebben dit al maanden geleden effectief gedaan.

    Wat u aankaart over inhalen van data ... er waren anderen die meer aanboden, maar daar was bellen dan weer zeer duur.

    Men moet steeds het totaalpakket bekijken en het gebruik dat men ervan heeft.

    Een ijsje kost hier nu 2,5€ per bol ... vroeger 5 BEF per bol, maar men krijgt nu niets meer dan vroeger en toch klaagt niemand daarover.

    Providers (algemeen) hebben in de loop der jaren hun prijzen ook aangepast, maar men krijgt ook steeds meer dan voordien ... toch klaagt de meerderheid over een prijsverhoging.

    Data duurder, maar men heeft een hogere limiet.
    Stroom duurder, maar men mag niet extra verbruiken.
    Verzekeringen duurder, maar men is niet beter verzekerd dan voordien.
    Een pint wordt ook duurder, maar de glazen worden niet groter.

    Ik heb liever een provider dat zijn prijzen aanpast en de diensten uitbreidt naar onze behoeften dan ene dat de prijzen wat langer blokkeert en nooit meer zou bieden ... anders zaten we nu allen nog met een 9600bps verbinding. [emoji1]

    Ze mogen morgen ook de rijtaks 15% verhogen, als de zones 30 terug 50 worden, 50 terug 70 en 70 terug 90.
    Maar neen, die verhoogt steeds en men mag op minder en minder plaatsen rijden.

    Klaagt men dan niet over de verkeerde prijsverhogingen? [emoji1]

    Ieder zijn recht om daar een mening over te hebben, maar men moet ook de ooglappen even durven opheffen en beseffen dat men niet steeds meer en meer kan krijgen zonder dat het iets kost.

    En neen, ik heb ook niet graag een prijsverhoging ... maar erger is deze op levensnoodzakelijke dingen zoals gezondheidszorg.
    Last edited by VerSeg; 29 juni 2017, 23:21.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

      Verseg, ik klaag niet zozeer de prijsverhoging aan (ben er nu toch geen klant), maar de belachelijke uitleg die men er aan geeft.
      En als het écht niks te maken zou hebben met die roaming-wet, dan zouden ze best naarstig op zoek gaan naar een marketing man/vrouw die de zaken iets beter inschat qua timing.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #33
        Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Verseg, ik klaag niet zozeer de prijsverhoging aan (ben er nu toch geen klant), maar de belachelijke uitleg die men er aan geeft.
        Wat is er dan zo belachelijk aan die uitleg?
        Hetgeen mensen ervan maken, hetgeen de media ervan maakt of ...

        Men kan alles een draai geven.

        Eerlijk gezegd (en neem dit niet persoonlijk) vind ik het eigenlijk nog belachelijker dat vooral mensen die er niets mee te maken hebben, er de meeste commentaar op geven.

        Misschien heb je wel gelijk met die verkeerde en/of onvolledige journalistiek/politiek die vooral veel suggereert. [emoji1]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #34
          Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

          Waar er staat "ik klaag aan" zou er beter staan "ik bedoel", want ik geef ze tenslotte overschot van gelijk

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Wat is er dan zo belachelijk aan die uitleg?
          Tja, een prijsverhoging aankondigen binnen de 14 dagen nadat een inkomstenbron opdroogt en dan vooral zeer fel benadrukken dat het ene niks met het andere te maken heeft.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #35
            Re: Zullen de providers hun tarieven verhogen ?

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Tja, een prijsverhoging aankondigen binnen de 14 dagen nadat een inkomstenbron opdroogt en dan vooral zeer fel benadrukken dat het ene niks met het andere te maken heeft.
            Niet volledig juist denk ik ... het is al jaren gekend dat dit zou wegvallen en alle providers hebben al lang de kans gehad daar preventief op te reageren.

            Wat met Telenet en dergelijke dat vorig jaar al verhoogde?
            Net hetzelfde ... preventief verhoogd ter compensatie dus. [emoji1]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment

            Working...
            X